Leben Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Kan vi ikke droppe alt om feks komplett er stor eller ikke, har da virkelig ikke noe å si for denne tråden. Finner eks på at de er store, og andre på at de er små, kommer ann på hvilke parametre mann måler etter. Uansett har det ikke noe å si for denne tråden... (mener jeg ) Edit: Leif Endret 17. januar 2005 av Leben Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) hadde vært koz med et "hardware.no-tilbud" noen dager i måneden da.. skjermkort, hovedkort, osv.. lignende julekalender opplegg.. edit leif Endret 17. januar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Joho83: Du tar mange av mine argumenter inn som dine i din motargumentasjon mot meg, og du tok en setning ut av hele min argumentasjonsrekke. Du isolerer webshopper opp mitt det jeg sier, men jeg snakker generellt og jeg vet at det er bedre å kapre en kontrakt til dårlig fortjeneste enn å bli presset ut av markedet. Men anser dette som ferdig Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ? Det der var vel litt usakelig, tar mange av dine argumenter inn i motargumentasjonen mot deg? Mine argumenter ligner overhodet ingen av dine, de er jo fullt og helt motsatsen, jeg argumenterer mot og du for. Du får komme med noe mer enn det der og i hvert fall begrunne det du mener. For har ikke sett du har kommet med mange argumentasjonene, og ingen av de ligner mine, og ja har lest alle innlegga, ville heller ikke kalt noe av det du skriver argumentasjonsrekke for å si det sånn, snarere noen fattige ord Lenke til kommentar
Leben Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Der regner jeg med at vi var ferdige med alt OT, og at vi kan fokusere på å få med folk så vi blir sterkere i en evt forhadling, samt at vi må "narrow it down" til 2 kort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Det er vel kun du som oppfører deg usaklig og umodent. Det kan godt være jeg har sagt dette hundre ganger. Men du må gjerne peke ut hvilke argumenter du har brukt som jeg ikke allerede har nevnt. Mye av det du sier er alment kjent, vi snakker kun om viktigheten av omsetning. EDIT: Se gjerne her også, så slipper jeg gjenta alt jeg mener om saken. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=361404&hl= Bla. dette er ting jeg selv nevner i en av disse 2 kjøpsliste trådene, men å gjengi alt i hver tråd blir mer spam en nytte. gjerne kjøper med andre produkter i samme slengen, samt at de får et godt rykte på seg og og mange nye fornøyde kunder som da kjøper igjen ved en senere anledning. Det er her fortjenesten ligger, og det er den de er ute etter. Og siden utsagnet mitt er genrellt kan du ikke isolere det mot en bransje som elkjøp og andre i retail sjiktet. I akkurat det utsagnet snakker jeg generelt. Men for å kommentere en anne ting, det er mange type bedrifter som er ikke er totalt avhengig av spesielt gode innkjøpsavtaler for å oppnå gode resultater i sin geskjeft. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) kan du ikke holde deg for god til å diskutere med disse nissene som tydligvis nylig har tatt brevkurs i økonomi. Som du poengterer i startposten handler dette om skjermkort, intet annet. (bruker bare denne muligheten til å bumpe tråden da ) rapporter neste post som er mot tiltaket!! Endret 17. januar 2005 av ronndi Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 På tide å oppdatere listen, er vel noen som ikke er ført opp enda? john83: når trådstarter sier at en diskusjon er avsluttet er den det, og du skal dermed ikke fortsette å diskutere! Veldig uvesentlig diskusjon i forhold til denne tråden mener jeg. john83: Hvis du anser dette interessant så lag en tråd der du tar opp dette, ikke ødelegg denne tråden i hvertfall! Stå på theo343, vi trenger flere interesserte her! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Neida, greit at joho83 diskuterer. Jeg ønsker ikke å presse diskusjonen vekk, men kun vekk fra tråden hvor den ødelegger meningen med tråden. Joho83 må gjerne starte en annen tråd hvor vi fortsetter denne diskusjonen. Helt i orden for meg. Men ikke her. Dette er dermed en oppfordring til Joho83, da å diskutere er nyttig. Ellers tror jeg at vi er enige på det grøvste, men siden jeg har diskutert fra meg mye i den andre tråden så orker jeg ikke gjenta alt her nå. EDIT: Listen skal oppdateres . Men etter erfaring fra den andre tråden(kabinett) har jeg funnet det mye enklere hvis man sender meg en e-post med et emne. Letter å telle og holde styr på en lange tråder . Jeg oppdaterer førstesiden med info. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Greit nok det, synes bare det er intressant, ikke noe annet... Synes det er moro å diskutere dette, er tross alt dette jeg leser om daglig her på Stockholms Universitet, så er litt engasjert ja... Ronndie: Har aldri sagt jeg er mot tiltaket, synes det er et veldig bra tiltak, som er lønnsomt for både oss kunder og for webshopene. Skulle gjerne vært med å kjøpt jeg, men har handlet skjermkort for 4 måneder siden, så tror jeg venter til sommeren. Stå på du Theo Endret 17. januar 2005 av joho83 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Og vi jobber daglig med det fra million kontrakt til million kontrakt i det frie marked. Men som sagt tror vi er enige på mange områder, men at jeg ikke orker å gi hele bildet til mine utsagn her og nå. Derfor jeg pekte deg til den andre tråden for å begrunne hvorfor jeg mente du tok noen av mine argumenter. Leser du den er du sikkert enig. Men da går vi videre Oppfordrer alle som "mangler" på listen til å lese øverst i første post. Det ble så mye utenom tråden her samt mye adm på en lignende tråd at hvis dere kunne gjort dette hadde jeg vært taknemlig . Men viktig at dere setter emnet som angitt så jeg slipper åpne og lese hver enkelt . Takker. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
howzer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Så hva er den egentlige statusen på dette? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 sign up og du får billigere skjemkort av high-end kvalitet regner jeg med.. skulle ønske jeg hadde penger, men har bare til kabinett saken her Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan skrive meg opp på et Asus/Sapphire X850XT PE (PCI-e). 95% sikkert. Kommer an på om finansene støtter mitt planlagte kjøp av nForce4 og en 3200+ "Winnie" Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Er redd for at det kan bli leveringsproblemer på X850XT kortene (virker som et kan ta månder før komplett og netshop får inn disse........) Ser ut som dell har førsteretten på alt her, i og med at de bestiller så sinnsykt mange kort om gangen (90% av alle X850XT kortene går jo til dell).... Håper alle på HW.no bestiller et X850XT, så kan vi prese leveringstidene og utkonkurere dell Håper selfølgelig jeg tar feil angende når kortene kommer inn til webshoppene, men jeg er redd det tar tid. Mulig vi kan få et godt tilbud på siste rest av X800XT kortene da mvh Blue-Sky. Edit: Så du hadde skrevet noe om GPU blokk i førsteposten, Du har vel ikke tenkt og prøve og få et godt tilbud på de og (trenger en blokk til det korte jeg kjøper. Kjøpte meg just MISt tsunami dual rad og PC6277A (skulle ha ventet ) Synes denne blokken virker grei til X800 series siden den har kombinert Core/men blokk, noen som har testet den? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23357 Endret 18. januar 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 GPU blokk er det en egen tråd for . Men meld dere på ved trykke på e-mail knappen under mine innelegg, slik jeg har beskrevet i første post. Da slipper jeg følge med på hvert innlegg i tråden, lettere å miste deltagere. Så kan alle vennligst gjøre som det står i 1. post? Får bedre og lettere oversikt da. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis du klarer å få en bra pris på noen SLI-kompitable kort(6800gt eller bedre) kjøper jeg 2. Hvor lenge jeg må vente på korta er uvesentlig sålege prisen er riktig. (har sendt epost til theo også) Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ingen fler som har lyst på et "billig" nytt skjermkort? Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg er med! Må da være noe som er bedre enn dette tilbudet fra MPX.. Club3D GeForce 6800GT 256MB til 2995,- Er da AGP som gjelder for min del.. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva kommer best ut i 3d mark 03/05 av X800pro og 6800GT?? Evt. andre betegnelser bak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå