bcorny Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Får vel bumpe denne tråden her igjen. Er det lov å håpe at det kommer noen bra tilbud snart, eller er det bare å bite i det sure eplet og kjøpe et kort til fullpris? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har rett og slett ikke hat tid til å betjene kampanjen siste uken så hvis Nimblex ønsker å hjelpe til er han velkommen. Change of priorities for min del akkurat nå. Men stenger ikke tråden da jeg tror dette vil være aktuellt uansett fremover. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har dessverre heller ikke hatt mulighet til å følge opp denne tråden. Er bortreist og har vært det de siste to ukene. Vi får lå tråden gå sin gang og følge med på diverse tilbud som dukker opp. Tror ikke det er noe poeng i å sende en forespørsel enda. Vi får ta tiden til hjelp og se hva vi ender opp med. Det er viktig at vi får med så mange som mulig så det er bare å holde tråden i gang! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg et Sapphire X800XT eller XT PE. Og også en Bigwater AGP-blokk, siden jeg nylig har kjøpt Bigwater-settet. Hadde ikke vært annet enn glimrende om en slik avtale hadde blitt fikset. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hva med grupperabatt på X800XL? bør kunne klare ned mot 2400-2500 kroner med mange nok med. dette kortet gir svært mye for pengene, og yter litt i overkant av et 6800GT 256MB GDDR3 Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Må dessverre melde meg av da jeg skal kjøpe en ASUS V9999 6800GT Gamer edition, som ligger og venter på postkontoret nå. (sender PM til Theo) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ikke mye liv her lenger nå.... antall deltakere som fortsatt er med er umulig å si siden det har vært så stille lenge... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er muligens nå det er mulig med et slikt tilbud, ser lagrene fyllers eg opp, og prisene raser nå, så mulig det er lurt å børste litt støv av denne tråden nå Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) 6800GT PCI-E har jeg lyst på Endret 2. mars 2005 av GRendal Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bare som ett lite apropos; Hvis dette tilbudet skulle komme i havn, regner jeg med at en del av dere blir sittende med ett litt lurvete gammelt skjermkort som dere faktisk kunne se dere fornøyd med å bli kvitt... Nå har det seg slik at nettopp jeg er på utkikk etter ett billig brukt skjermkort av typen "Ytelsesmessig rundt 9700 Pro, AGP, og generelt slapt nok til at jeg kan bruke min passive Zalman kjøler på det" (VELDIG VIKTIG, da stillheten er viktigere enn ytelse her.)... Og prisen bør ligge mellom femhundre og tusen kroner.. Ta bare kontakt!!! Og lykke til. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vil melde meg ut av tråden, om jeg en gang var inne ^^ Bestilte meg Sparkle geforce6800 GT til 3k Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 gir folk opp? ikke gjør det. jeg er sikker på at når butikker begynner å få inn litt flere kort vil dette gå bra, akkurat som lian li kanpanjen. jeg må dessverre innse at jeg ikke får råd til å bli med, men dette virker som en god kanpanje. synd at det går litt tregt. men uansett, props til theo og nimblex for at de har stått på Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) jeg trenger kort! x800xt pe eller 6800 ultra AGP Endret 5. mars 2005 av GRendal Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Begynner å bli glad jeg trakk meg og kjøpte et till "full" pris. (10%rabatt)Da det ikke ser ut til å skje så mye her. Noen som vet hva som skjer? (kjempeinsatts av theo og nimblex, men det har vel dabbet noe av?) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hvis det skulle ha blitt noe av dette skulle det ha kommet et tilbud på et kort når tråden var på det høyeste, og de fleste var klare til å kjøpe... Nå har jo mange kjøpt kort utenom, og ikke mye aktivitet fra theo & co...så tror vi kanskje kan regne denne tråden som død, hvis ikke noen vil prøve å redde den! Endret 8. mars 2005 av Makky Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har nylig innstallert Big Water i et Thermaltake Armor. 3dClub 6600 GT-kort. Mangler bare en Flow Indicator så kan jeg fyre systemet igang. Dette ser meget bra ut Lenke til kommentar
Leben Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Annser vel denne for død ja, i alle fall for min del. Renger med at nytt skjermkort er på vei i løpet av dagen. Leben Lenke til kommentar
audhage Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Annser vel denne for død ja, i alle fall for min del. Renger med at nytt skjermkort er på vei i løpet av dagen. Leben Tror ikke det er noe poeng å vente noe mer på tilbud i denne tråden. Det er nok bare å kjøpe det til fullpris. (eller smiske til seg litt rabatter da (det er fullt mulig)) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå