Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste som har meldt seg på regner jeg er på utkikk etter et kort...men hvis alle begynner å kjøpe på egenhånd, noe som er forståelig pga ventetiden, mister alt betydningen.

Dere som har "hast", bruk et gammelt kort eller lån et av en annen så lenge som mulig....vi må klare å holde ut litt til!

Lenke til kommentar

Jeg har et par kort på hånden ennå... har ikke gitt opp denne ;). Følg med og ikke bedriv impulskjøp så skal vi se hva vi får til :).

Er vi 60 til 100 stk. når et par ting begynner å materialisere seg så går det veien :)

*sendt 6600GT melding på pm til rykende_kaffe*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
De fleste som har meldt seg på regner jeg er på utkikk etter et kort...men hvis alle begynner å kjøpe på egenhånd, noe som er forståelig pga ventetiden, mister alt betydningen.

Dere som har "hast", bruk et gammelt kort eller lån et av en annen så lenge som mulig....vi må klare å holde ut litt til!

Problemet mitt er at jeg ikke har et annet kort og har solgt det jeg sitter på nå. (skal levere det i helgen) Dermed må jeg ha et kort innen helgen, så jeg har avbestilt det x800xt kortet og kjøpt et brukt et (xt-PE :yes:), som også skal hentes i helgen.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
*sendt 6600GT melding på pm til rykende_kaffe*

du har vel sett pm'en min, men jeg lurer på når du isåfal kunne send det?

jeg tenker på hvor lang tid jeg har til å skaffe penger,

for det trur jeg ikke jeg får gjort på en stund :(

men vertfall tusen takk for innsatsen og det :)

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar

Beklager, men jeg svikta :hm:

Jeg bestilte ny maskin i slutten av januar som endelig kommer til helga, og det er ei pcie maskin, så det gikk ikke å få lånt av venner eller no slikt. Så jeg slo til når jeg så mpx hadde club3d x800xl på lager til 2775,- .. Nå får jeg alt på mandag... gleder meg :D

Så du kan stryke meg av lista theo343 :yes:

EDIT: Til replyet under; Takk :D Vil det si jeg skal PM'e Nimblex, eller ordner det seg?

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar

Jeg ble også fristet av det x800xl kortet hos mpx... Spørsmålet er om det no tilbud som matcher den prisen/ytelse innen nærmeste fremtid..

Begynner å klø i fingra etter et skikkelig kort nå.... :yes:

Cilveran: si gjerne ifra om bildet på mpx sine sider stemmer med kortet du fikk.. Tenker spesielt på kjøleløsningen...

Endret av Cantus
Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303686&cks=WYO

Nå har de Powercolor Radeon X800XT PE AGP på ukens tilbud hos Komplett, til 3949,-. Akkurat nå har de 100+ på lager, det er jo rikelig, så da får dere det kanskje enda billigere om dere får en deal?

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37144

Og MPX har også 20+ av Club3D sitt Radeon X800XT PE AGP kort til 3895,-.

Ok kort til ok pris ihvertfall. :)

Trond

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303686&cks=WYO

Nå har de Powercolor Radeon X800XT PE AGP på ukens tilbud hos Komplett, til 3949,-. Akkurat nå har de 100+ på lager, det er jo rikelig, så da får dere det kanskje enda billigere om dere får en deal?

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37144

Og MPX har også 20+ av Club3D sitt Radeon X800XT PE AGP kort til 3895,-.

Ok kort til ok pris ihvertfall. :)

Trond

det eneste er at du får et sapphire kort til samme prisen og et PRO VIVO som kan flashes til xt PE til 500 kr. mindre (beklager hvis jeg blir vel pessimistisk men jeg får 1000 kr. i månedslønn

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar
det eneste er at du får et sapphire kort til samme prisen og et PRO VIVO som kan flashes til xt PE til 500 kr. mindre (beklager hvis jeg blir vel pessimistisk men jeg får 1000 kr. i månedslønn

Ja vi kan jo ikke alle mene det samme...men selv hadde jeg betalt 500kr mer for et Platinum kort som går i 520/560 uten noe ekstra arbeid. En har jo aldri garanti for at et Pro VIVO blir et Platinum okke som, selv om sjansen er veldig stor.

Men nå var også noe av poenget mitt at hvis dere er mange som går sammen om det X800XT PE kortet hos Komplett så får dere kanskje ytterlige rabatt.

Trond

Lenke til kommentar

Da var det en stund siden jeg var her sist. Så hvordan går med vårt kjøp av skjermkort?

Theo343: Har vi spurt noen av nettbutikkene om pris nå, ser at det er noen kort som er inne i ganske store kvanta i div butikker. Tror kanskje det er lurt å "vekke" tråden litt igjen, ellers er jeg redd for at mange faller fra.

Leben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...