mr_menace Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) en ide som skjermkort kunne jo vært sapphire x800 PRO VIVO Toxic bra kjøling og svært gode overklokkingsmuligheter. P.S. jeg har lest på Sapphires hjemmeside at de tilbyr skjermkort i både full retail og lite-retail utgaver. i lite-retail så følger det ikke med noen spill men, prisen senkes jo, selv om jeg ikke finner noen slike noen steder (kun full retail) kanskje vi kan skaffe noen lite retail et sted, og spare noen ekstra kroner Endret 3. februar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skjermkort MacManus, nei. Har ikke penger til det nå, må nok vente en liten stund før jeg kan kjøpe nytt skjermkort. Men veldig god ide å samle sammen folk om å kjøpe nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nå har det jo vært leveringsproblemer helt siden de nye toppkortene kom i fjor vår... Men vi får håpe det snart endrer seg. 6800 og x800 serien var vel ikke laga i fjor vår vel, da jeg kjøpte maskina mi i slutten av sommer ferien hadde de ikke kommet i butikkene en gang. Jeg satt med mitt 6800U på tg i fjor vertfall, og da hadde jeg hatt maskinen i noen uker. I år satser jeg på å sitte med 2x6800U på tg, så hadde vært fint med et bra tilbud her i tråden Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nå har det jo vært leveringsproblemer helt siden de nye toppkortene kom i fjor vår... Men vi får håpe det snart endrer seg. 6800 og x800 serien var vel ikke laga i fjor vår vel, da jeg kjøpte maskina mi i slutten av sommer ferien hadde de ikke kommet i butikkene en gang. Jeg satt med mitt 6800U på tg i fjor vertfall, og da hadde jeg hatt maskinen i noen uker. I år satser jeg på å sitte med 2x6800U på tg, så hadde vært fint med et bra tilbud her i tråden når var det? og hvor kjøpte du det fra? for jeg husker at de kraftigste kortene de solgte på datakjeden når jeg kjøpte min var 5900U og 9800XT, de begynte å selge 6800 og x800 serien ca 2-3 uker etter jeg hadde kjøpt min Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nå har det jo vært leveringsproblemer helt siden de nye toppkortene kom i fjor vår... Men vi får håpe det snart endrer seg. 6800 og x800 serien var vel ikke laga i fjor vår vel, da jeg kjøpte maskina mi i slutten av sommer ferien hadde de ikke kommet i butikkene en gang. Jeg satt med mitt 6800U på tg i fjor vertfall, og da hadde jeg hatt maskinen i noen uker. I år satser jeg på å sitte med 2x6800U på tg, så hadde vært fint med et bra tilbud her i tråden Hvordan klarte du det? PCI-e versjonene var jo evigheter fra å bli sluppet på TG i fjor Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Iom. at det er genrelle leveringsproblemer ennå så er status at vi skaffe mest mulig interessenter som e rmed i kampanjen. Når vi ser at lagrene begynner å fylles så slår vi til igjen. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ok! Regner det kommer en mld i innboksen når det er et tilbud i vente Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 da er det bare å holde liv i tråden så lenge Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jepps. Holde liv i tråden, samt at alle forsøker å følge med på flest mulig wehbshops og hvis det dukker opp et ønsket kort med 100-200+ på lagerstatus så hyler vi ut her. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Oppdatert liste Det er nå: --=[ 62 stk. påmeldte. ]=-- Liste over interesserte: [TA]Gunners a_tomren aklla Alph3z Arebare Aurgjelme arex bidz Cantus Civilix Daisy Chain Delroton Den Polse Devilspawn Dingot0m Drizt EasyRider eln Erik--- Espen_^ ewi explorer Felix 55 Felzius filipw game_master GhostDog GRendal guso hamsterbom hrrr Joi Lars-Erik leben Libido magio Makky martiva MonkyBOY MorePower mortenm92 Nightwish nizzen Ole Johan P_Bateman pervokris ronndi sexyme Steffenm Stima SunKing tempoking TheNewbie Theo343 toriamos uberleif Vaffelkake vegins wimba x_plode xmir Zyko Meld deg på via e-mail med emnet "Skjermkort <ditt nick> gpu-slot/MB minne" Eks. "skjermkort gunnar x800pro-agp/256" Meld deg av lista med med emnet "Skjermkort <ditt nick> NEI" Du finner en oppdatert tilbudsoversikt her Mer info se her Endret 17. mars 2005 av Nimblex Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvordan klarte du det? PCI-e versjonene var jo evigheter fra å bli sluppet på TG i fjor hvem sa at vi snakket om pci-e? leveringsproblemene gjelder både pci-e og agp kort, og 6800u agp er fortsatt high-end sist jeg sjekka. var agp jeg hadde på tg i fjor, dog de nye korta jeg skal ha blir pci-e da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Føler på meg at ting kommer til å skje snart... Har heldigvis bestillt DFI nf4 sli DR, så nå mangler det bare et heftig skjermkort! Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Føler på meg at ting kommer til å skje snart... Har heldigvis bestillt DFI nf4 sli DR, så nå mangler det bare et heftig skjermkort! Bestilt DFI kortet her også.. Må nevne at det ikke er helt enkelt å vente nei, men vi må klare en måned minst. gleder meg Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vi må holde liv i tråden, for alle som tenker på å bestille seg et nytt skjermkort er det bare å melde seg på! Vi trenger mange flere interesserte! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Rekk opp handa de som gleder seg til å få nytt skjermkort! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Men det tar nok litt lang tid for meg. Så jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre. Om ikke tilbudene kommer ganske fort kommer jeg til å måtte melde meg av og kjøpe et som ikke er på tilbud. Mvh Audun Hagen Endret 6. februar 2005 av audhage Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Rekk opp handa de som gleder seg til å få nytt skjermkort! Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvordan klarte du det? PCI-e versjonene var jo evigheter fra å bli sluppet på TG i fjor hvem sa at vi snakket om pci-e? leveringsproblemene gjelder både pci-e og agp kort, og 6800u agp er fortsatt high-end sist jeg sjekka. var agp jeg hadde på tg i fjor, dog de nye korta jeg skal ha blir pci-e da. Smart å bruke nesten 10000 på 2 skjermkort som man ikke får utnytta i på langt nær alle spill Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Smart å bruke nesten 10000 på 2 skjermkort som man ikke får utnytta i på langt nær alle spill slik går det når man er dataidiot, man bruker litt ekstra for å få riktig hardware. Dog vet jeg allerede hvordan jeg skal få sli til å fungere i alle spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå