Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?


Anbefalte innlegg

en ide som skjermkort kunne jo vært sapphire x800 PRO VIVO Toxic bra kjøling og svært gode overklokkingsmuligheter.

 

P.S. jeg har lest på Sapphires hjemmeside at de tilbyr skjermkort i både full retail og lite-retail utgaver. i lite-retail så følger det ikke med noen spill men, prisen senkes jo, selv om jeg ikke finner noen slike noen steder (kun full retail) kanskje vi kan skaffe noen lite retail et sted, og spare noen ekstra kroner :)

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har det jo vært leveringsproblemer helt siden de nye toppkortene kom i fjor vår...

 

Men vi får håpe det snart endrer seg.

6800 og x800 serien var vel ikke laga i fjor vår vel,

da jeg kjøpte maskina mi i slutten av sommer ferien hadde de ikke kommet i butikkene en gang.

Jeg satt med mitt 6800U på tg i fjor vertfall, og da hadde jeg hatt maskinen i noen uker. I år satser jeg på å sitte med 2x6800U på tg, så hadde vært fint med et bra tilbud her i tråden :)

Lenke til kommentar
Nå har det jo vært leveringsproblemer helt siden de nye toppkortene kom i fjor vår...

 

Men vi får håpe det snart endrer seg.

6800 og x800 serien var vel ikke laga i fjor vår vel,

da jeg kjøpte maskina mi i slutten av sommer ferien hadde de ikke kommet i butikkene en gang.

Jeg satt med mitt 6800U på tg i fjor vertfall, og da hadde jeg hatt maskinen i noen uker. I år satser jeg på å sitte med 2x6800U på tg, så hadde vært fint med et bra tilbud her i tråden :)

når var det?

og hvor kjøpte du det fra?

 

for jeg husker at de kraftigste kortene de solgte på datakjeden når jeg kjøpte min var 5900U og 9800XT,

de begynte å selge 6800 og x800 serien ca 2-3 uker etter jeg hadde kjøpt min :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå har det jo vært leveringsproblemer helt siden de nye toppkortene kom i fjor vår...

 

Men vi får håpe det snart endrer seg.

6800 og x800 serien var vel ikke laga i fjor vår vel,

da jeg kjøpte maskina mi i slutten av sommer ferien hadde de ikke kommet i butikkene en gang.

Jeg satt med mitt 6800U på tg i fjor vertfall, og da hadde jeg hatt maskinen i noen uker. I år satser jeg på å sitte med 2x6800U på tg, så hadde vært fint med et bra tilbud her i tråden :)

Hvordan klarte du det? PCI-e versjonene var jo evigheter fra å bli sluppet på TG i fjor :dontgetit:

Lenke til kommentar

Oppdatert liste

 

 

Det er nå: --=[ 62 stk. påmeldte. ]=--

 

Liste over interesserte:

 

[TA]Gunners

a_tomren

aklla

Alph3z

Arebare

Aurgjelme

arex

bidz

Cantus

Civilix

Daisy Chain

Delroton

Den Polse

Devilspawn

Dingot0m

Drizt

EasyRider

eln

Erik---

Espen_^

ewi

explorer

Felix 55

Felzius

filipw

game_master

GhostDog

GRendal

guso

hamsterbom

hrrr

Joi

Lars-Erik

leben

Libido

magio

Makky

martiva

MonkyBOY

MorePower

mortenm92

Nightwish

nizzen

Ole Johan

P_Bateman

pervokris

ronndi

sexyme

Steffenm

Stima

SunKing

tempoking

TheNewbie

Theo343

toriamos

uberleif

Vaffelkake

vegins

wimba

x_plode

xmir

Zyko

 

Meld deg på via e-mail med emnet "Skjermkort <ditt nick> gpu-slot/MB minne"

Eks. "skjermkort gunnar x800pro-agp/256"

Meld deg av lista med med emnet "Skjermkort <ditt nick> NEI"

 

Du finner en oppdatert tilbudsoversikt her

 

Mer info se her

Endret av Nimblex
Lenke til kommentar
Hvordan klarte du det? PCI-e versjonene var jo evigheter fra å bli sluppet på TG i fjor :dontgetit:

hvem sa at vi snakket om pci-e? leveringsproblemene gjelder både pci-e og agp kort, og 6800u agp er fortsatt high-end sist jeg sjekka.

 

var agp jeg hadde på tg i fjor, dog de nye korta jeg skal ha blir pci-e da.

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du det? PCI-e versjonene var jo evigheter fra å bli sluppet på TG i fjor :dontgetit:

hvem sa at vi snakket om pci-e? leveringsproblemene gjelder både pci-e og agp kort, og 6800u agp er fortsatt high-end sist jeg sjekka.

 

var agp jeg hadde på tg i fjor, dog de nye korta jeg skal ha blir pci-e da.

Smart å bruke nesten 10000 på 2 skjermkort som man ikke får utnytta i på langt nær alle spill :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...