Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange uker må vi vente på et tilbud på et high end kort?

Skjønner ikke at folk kommer med forslag om low end kort her i denne tråden, fordi de er jo så "billige" alikevel!

Trodde vi skulle få noen tilbud på mandag jeg...

Har du sjekket tilbudsoversikten da?

eln:

Jepps det er vanskelig, derfor kan vi ikke få noen snarlig løsning. De som er litt tålmodige vil muligens få et godt tilbud.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Netshop har weekendtilbud på Gigabyte Radeon X800Pro 256MB AGP til 3195,- for de som er interessert.. Er 300,- å spare i forhold til veiledende pris..

Personlig kommer jeg nok til å vente.. Har en følelse av at det blir et 6800GT på meg... :yes:

Lenke til kommentar

Det er riktig!

Det har vært _veldig mange_ utlyste tilbud på skjermkort denne uken. Så jeg anbefaler alle å sjekke opp disse også!

Selv kjøpte jeg meg alikevel et 6600GT kort midlertidig til bra pris. nevnte Leadtek. Men det er fordi jeg ikke hadde cash nok av andre årsaker nå til 6800GT eller dyrere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

gtbikes - så du ikke forrige svaret mitt til deg på det? Hva mener du?

Hvis du mener det koker bort i kålen så ser du jo ikke hensikten. Klarer vi å holde listen og fylle den videre frem til lagrene fylles vil vi få gode tilbud. Det tar tid å få med nok kjøpere får man timingen til å passe med at vi er 100+ når lagrene bugner med varer. Så er mulighetene gode.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis du ser litt nærmere på akkurat det skjermkortet du har valgt, er det egentlig et X800XL, ikke et X850XT PE. Det er en typo på netshop sine sider som fører til at det dukket opp når du søkte på X850XT PE. Billigste kortet av det du egentlig skal ha koster 3848,- hos komplett.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...