Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TILBUDSOVERSIKT:

Ellers merker jeg at dette er den genrelle problemstillingen i skjermkortmarkedet akkurat nå.

Jeg vet lite om hva vi kan tilby. Det kommer på ad-hoc basis ut fra hva som blir tilgjengelig på markedet. Akkurat nå er det relativt lite tilgjengelig av denne typen kort.

Multicom

Første tilbud v/ 30 stk.

GeForce 6800 128MB DDR AGP8X DVI/TV-out

Produktbeskrivelse  Club-3D GeForce 6800 - grafikkadapter - GF 6800 -

128 MB kr. 2425,-

Men dette er ikke et GT kort, samt at jeg fikk tilbud på et X800Pro 256MB som lå i normal prisklasse.

C:Shop

Hadde store problemer med å få tak i nye kort, og de Sapphire 9800Pro kortene de hadde klarte de ikke presse prisene på. De stod som lagerført, men han referte til at han ikke fikk bedre priser hos leverandør

Netshop

Komplett

Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell"(GLH)

Varenr.: 304639

Lagerstatus: Ikke på lager. Ubekreftet 97 stk 2005-03-01 Pris 2095 ink.mva

Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retai

Varenr.: 300413

Lagerstatus: Midlertidig utsolgt (antatt leveringstid til oss: 10 dager) Pris 3249 ink.mva

Asus EN6800 GeForce 6800Ultra 256MB GDDR PCI Express, Tv-Out/2xDVI-I, Retail

Varenr.: 306246

Lagerstatus: Ikke på lager. Ubekreftet 44 stk 2005-03-01 Pris 4995 ink.mva

Sapphire Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI Express,ViVO,Dual DVI-I, Full-Retail

Varenr.: 305921

Lagerstatus: Ikke på lager. Ubekreftet 37 stk 2005-03-01 Pris 3695 ink.mva..

Pcutstyr

Hadde for små marginer til å gi oss tilbud. Kunne evt. revurdere saken hvis vi fant kort billigere hos andre enn dem. Ellers ble jeg henvist til disse kortene.

Venter også på tilbakemelding fra flere butikker og vil ta en ringerunde i morgen.

Mamoz

Har gitt meg et par svar og de klarer ikke gi noe vesentlig rabatt før vi er 200 kjøpere. Men fortsetter vi listen frem til lagrene fylles vil vi nok få gode tilbud.

Midlertidig plaster på såret! Gjelder til 31/1-05!

Siden selve kampanjen går litt tregt med leveringsproblemer etc. har jeg gått til veie og skaffet følgende kort til følgende priser for å forsøke å gi dere et alternativ. Noen av kortene kan være billigere andre steder, så sjekk det først. Noen kan også ha leveringstid. (alle leadtek kortene er såvidt jeg vet av type Winfast.)

AGP:

- Leadtek GEFORCE 6600GT 128 MB AGP (Best i test på den store 6600GT testen!)

kr. 1.700,-

- Leadtek GEFORCE FX6800 GT 256

kr. 3.500,-

PCIe:

- Leadtek GEFORCE 6600-GT EXTREME (128MB)

kr. 1.745,-

- Leadtek GEFORCE 6800-TD PCI EXPRESS (128MB nonGT)

2.480,-

- Leadtek GEFORCE 6800-GT PCI EXPRESS (256MB)

kr. 3.750,-

- ATI HIGHTECH RADEON X850 XT 256

kr. 4.470,-

Jeg kan ikke love noe her, men for de som er interessert send meg en e-post med emnet "kortnavn - <ditt nick>", samt navn og adresse i mailen. Jeg må først måle interessen, så skal jeg se hva jeg kan få til.

NB! Betingelser for "plaster" kjøp!

- Dette blir som å kjøpe fra privatperson.

- De som skal ha disse kortene må kunne hente selv i Oslo, eller...

- Hvis dere vil ha det tilsendt pr. post må kort + frakt betales på forskudd. (jeg personlig kan ikke risikere oppkrav i retur).

- Ingen agrefrist/14 dager retur. Siden jeg kjøper som mellomledd og "fungerer som forhandler" så har man ikke angrefrist på kortene. (normal regel for forhandlere)

- Garanti gjelder som normalt

- NB! Prisen kan variere noe pga. valutakurser etc.

- Klokker eller mod'er du kortet behøver du ikke komme til meg og klage på det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

NB! Kan dere kikke på denne!

Ellers har jeg fått spørsmål fra en leverandør om hvilket spesifikt kort vi ønsker. Et AGP og et PCIe.

Er Gainward, Sapphire og XFX stort sett bra kort? Dette gjelder komplett. Dere kan godt gå inn og finne 2 (1 AGP og 1 PCIe)bra kort som ligger i prisklassen 3.500-4.500.

Så får vi tilbud på de, så fort jeg sender! Kom med forslag i tråden her, utfra hva som finnes hos komplett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg samler inn tilbud fra flere leverandører så ser vi ann hvilket som er best. Dette fordi det nok må være mange som kjøper for at tilbudet skal være noe poeng for webbutikken.

men vi er snart oppe i 50 deltagere, så man kan evt. dele seg mellom de 2 beste tilbudene etterhvert.

Gå inn på komplett og finn 2 AGP kort du kunne tenke deg. Helst et Nvidia og et Ati.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ser at du ønsker AGP-forslag, men siden jeg kun er interessert i PCIe så slenger jeg med noen forslag:

Asus Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-E PCI Express, 2xDVI, Retail

,

Sapphire Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI Express,ViVO,Dual DVI-I, Full-Retail

eller

PowerColor Radeon X800XT 256MB PCI-E PCI Express, GDDR3, VIVO/DVI, Retail

ellers er alle dyre fine kort til med et bra tilbud på aktuelle. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har i bunn og grunn ikke tenkt til å punge ut alt av lommerusk for et skjermkort. Derfor meldte jeg meg på her.....

Hvis vi f.eks hadde klart noen prosent på en av disse ville det vært strålende.

F.eks Sapphire Radeon X800PRO 256MB til kroner 3167 på Pcutstyr. Hvis noen webbutikk kan gi oss et avslag på 350-400 på dette er det veldig bra :yes:

Eller et Nvidia kort som f.eks dette

GeForce 6800GT 256MB til kroner 2995 på MPX.

Klarer de å presse prisen så lavt, klarer de sikkert 200 til med litt godvilje :p

Men nå vet jo ikke jeg om noen av disse kortene er dårlige fordi de rimligste :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...