RastaXP Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har det problem med pcen at når jeg sletter noget blir det ikke mer plass. Det skjedde senest nå nettopp da jeg skulle slette et DVD image på 4,3 gb. Jeg slettet det, å vips like lite plass som før . Nå er eg luta lei dette... Er det hard diksen som er på sitt siste? Takker for svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har hatt samme problemet, kjør scandisk. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hvis du netopp har installert norton antivirus 2003 så har du fått en 'teit' sak på papirkurven din som hete norton prtected recycle bin som 'passer på' alle filene dine! isåfall, høyreklikk papirkurven, trykk 'empty norton protekted files' så trykker du 'purge all' da skall d bli greit! man hvis det ikker er d så vet ikke jeg:p Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 hvis du netopp har installert norton antivirus 2003 så har du fått en 'teit' sak på papirkurven din som hete norton prtected recycle bin som 'passer på' alle filene dine! isåfall, høyreklikk papirkurven, trykk 'empty norton protekted files' så trykker du 'purge all' da skall d bli greit! man hvis det ikker er d så vet ikke jeg:p AHA.. Nå vet jeg hva den stygge skapen er for noe. TAKK TAKK Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hehe.. ben er bare til plag den dær:) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Men har et problem ellers også. Slettet noen spill hær forleden med Uninstall. Da ble det heller ikke mer plass. Hva skal det bety? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er nok bare å velge og ikke instalere norton secure resycle bin. Der det meste av sånne saker havner. Når jeg hadde det i starten måtte jeg ta purge all en gang om dagen for å fjærne endel gigabyte med info. Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 alt som slettes fra hdd hvner i norton protected recycle bin... uanestt om du uninstaller eller bare trykker delete! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå