Mekkeren Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 igår kveld, så tok jeg ut skjermkortet for å få plass til å arbeide med å sette i ledninger til hovedkortet(Firewire-port osv). så fikk jeg se at det så ut til å være lite eller ingenting kjølepasta på GPU kjernen siden det var "huller" i kjølerribben kunne jeg se nesten inn til midten av kjernen (trodde jeg). tok da så av kjøleribben, fikk av viften men under forsøket klarte jeg jo selfølgelig å ødlegge disse 2 møkka-plastikk pinnene som holder kjøleren på, så jeg byttet dem ut med 2 bittesmå skurer istedfor. og da lurer jeg på kan disse mutterne på baksiden av kortet på noen som helst måte kunne kortslutte noe på kortet mitt? brukte PC'n i hele går og alt virket normalt, men tenker på i lengden.... tok et bilde av korte og, så det er lettere å se: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Ta og legg litt tape under mutteren så går det fint Endret 15. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Ta og legg litt tape under mutteren så går det fint teip ja... hmm, kan jo være en bra løsning. må ihvertfall være noe som ikke isolerer strøm, plastikk eller gummi leder ihvertfall ikke strøm... må nok tenke litt, kansje det er en bedre løsning på problemet enn teip. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ja, teip eller tilsvarende burde fugerer bra Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lag deg et par skiver av en plastflaske elno. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 bruk papp fungerer utmerket Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) jøss så mange bra forslag det har kommet inn siden sist da.takker Han her som sa bitt av plastflaske syns jeg høres ut som en bra ide, har sånn sak som man kan slå ut små ringer av tynt metall, og kan sikkert få slått ut noen ringer av en tynn flaske for så og bore/lage hull i midten på ringene. hmm, det var ikke noe dumt forslagg. ser at teip og går igjen her og, . men plastikk er nok mer holdbart... vel skal ta og lage til noen plasting ringer, så får vi se. ellers får vi ta også bruke teip eller tjukt papir. Endret 15. januar 2005 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå