DaRe_deVIl Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg aner ikke hva som står når blåskjermen kommer, siden pcen restarter med engang. Fikk såvidt sett noe med minne. Jeg starta pc'en i dag morres og så gikk jeg ned, men så hørte jeg at pcen restarta og restarta så jeg gikk opp igjen for å sjekke hva som var galt. Da kunne jeg velge mellom disse oppstartsmetodene: Sikkerhetsmodus Sikkerhetsmodus med nettverk Sikkerhetsmodus med bare kommandolinje Siste innstillinger som funket Start Windows på vanlig måte. Har selvfølgelig prøvd alle, men ingen funker. Blåskjermen kommer rett etter at det bare har vært en < - > som blinker. Og som sagt restarter pcen med engang så jeg får ikke sett hva som står. Noen som vet hva som er galt? PS: PCen lager noen rare lyder før låskjermen kommer opp.. Sånn her på en måte. "Sju, sju, sju... Sju, sju, sju -> blåskjerm" Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sjekk svaret mitt på denne posten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=361390 Jeg garanterer ikke suksess, men det er sikkert verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Får prøve å starte i sikker modus. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Får prøve å starte i sikker modus. Hvis du hadde lest trådstarters post, ville du sett at han allerede har prøvd sikkermodus Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 For all del start med å sjekke BIOS. Har du overklokket så nøytraliser det. Sjekk spenning på CPU osv.... Evt. Reset CMOS Jumper. AGP set til max 4X OSV. Piper PC-en? Sjekk "Beep codes". Google... RAM-brikkene: ta ut en og en for å se om den går på den ene...bytt slotter. Øke spenningen på RAM etpar tideler. Hvis du får den til å starte i sikker mode: Kjør viruskontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå