P-in-P Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Installerte SpeedFan 4.20 for litt siden og merket at det var mange mistenkelige tempraturer! Det var også noe rart med spenningene som var oppgitt! Kan noen ta en titt å si hva de tempraturene på rundt 120 grader er for noe? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er nok en smule feil ja, jeg vil tippe at de fire nederste med unntak av Temp3 er riktige! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 De fem neserste kanskje (med unntak av temp 3)? Men vet du hva de andre mongis tempraturene egentlig skal være? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vel, hvis du ikke har mer enn cpu, vga, hd og hk som det blir temp da så er det nok noe kluss med bios-software'n kanskje... jeg ville prøvd å oppdatere den! Den femte kan umulig være med da! Hvis temp'en er ca. 130 grader på cpu så brenner den... Lenke til kommentar
rolfik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 de tempraturene som kommer fra nforce smbus ser ut til å være feil. smbus er en ny feature for nforce 4 hk (står det på hjemme siden) De var der ikke i smartfan 4.19, så det kan jo være en bug i programmeringen hans Rolf Lenke til kommentar
ting1 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg tipper at de ekstreme temperaturene ikke er koblet til noen sensorer. For å sjekke om min "hypotese" er feilaktig kan du prøve å skru av viftene eller noe, en liten stund, eller kjøre cpu burn eller noe. Hvis de ekstreme tempraturene endrer seg, betyr det at de er koblet til en sensor, hvis ikke, er det bare å fjerne dem fra displayet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå