PSV Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det noen her som vet hvor mye Netshop og MPX tar i porto (for de samme tinga??) Og er det noen som vet noe om kundeservice'n til disse to butikkene?? Og levingstida?? Skal ha noe slik: Netshop (har alle varene) AMD Athlon 64 FX-55 [erstatt] 6895,- Shuttle SN95G5 [erstatt] 3295,- TOTALT 10190,- MPX (har alle varene) AMD Athlon 64 FX-55 [erstatt] 6894,- Shuttle SN95G5 [erstatt] 3312,- TOTALT 10206,- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Netshop har vel den beste servicen og billigst er de også, frakta er lik hos begge vil jeg tippe, siden det er posten som tar de penga. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Netshop! Fått litt intrykk av at MPX somler litt etter den siste bestillingen + pluss at hos Netshop så får du en Lion King Lenke til kommentar
hds Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har ikke hatt problemer med netshop, rask levering Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg har iallefall hatt veldig gode erfaringer med begge. Så fremt de har varene på lager, sender de stort sett samme dag, bare du bestiller tidlig nok.. Så da avhenger det nok mer av posten... (som vanlig) [EDIT] Som allerede påpekt, Netshop sender med en KINGsize Lion! Det faller veldig i smak! Iallefall for min del... [/EDIT] Endret 15. januar 2005 av Cantus Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har god erfaring med begge, men husker ikke om netshop tar visa, men hvis de gjør det hadde jeg handlet der siden de er litt billigere. Vet at mpx tar visa hvertfall Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Etter det jeg har erfart så somler MPX veldig med bestillinger. Bestilte skjermkort dagen før og fikk mail om det er bestilt i mitt navn men når jeg ringer dagen etter så har det gått til en annen kunde. Skikkelig råtent. Netshop er helt omvendt, der får du så god service at du har lyst til å handle flere ganger derfra. De er også kjape med levering samt servicen er meget god. Sender ut til og med vis det er ca. 150 min igjen til alt blir hentet. Det har jeg fått erfare. Bilig er de m også... Så ful pott til Netshop og bunskrapa pott til MPX (Skulle gjerne gått i - der). Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har god erfaring med begge, men husker ikke om netshop tar visa, men hvis de gjør det hadde jeg handlet der siden de er litt billigere. Vet at mpx tar visa hvertfall Netshop tar både Visa og Mastercard.. Det var riktignok en stund de ikke gjorde det, men nå er de tydeligvis fornøyd med sikkerheten, og tilbyr betaling med kort igjen... De ble visstnok svindlet for en del kroner, så derfor de sluttet med kortbetaling en periode.. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Netshop! Fått litt intrykk av at MPX somler litt etter den siste bestillingen + pluss at hos Netshop så får du en Lion King Har aldri handlet med Netshop, så de kan jeg ikke uttale meg om, men MPX har jeg handlet med 4-5 ganger, og alle gangene har jeg fått varene ettter 1-2 dager(bor i nabofylket, Telemark) Jeg har også vært i kontakt med de på telefon og mail, av forskjelige grunner, og alle gangen har jeg fått rask og god service, så jeg kan anbefale MPX på det sterkeste! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Netshop! Fått litt intrykk av at MPX somler litt etter den siste bestillingen + pluss at hos Netshop så får du en Lion King Vill gått for netshop ja. Men det med lion king stemmer ikke alltid. De varierer maten de sender. jeg fikk en annen sjokolade (veldig god faktisk) men mat får du! det alene er jo verdt å kjøpe det hos netshop.no Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Netshop! Fått litt intrykk av at MPX somler litt etter den siste bestillingen + pluss at hos Netshop så får du en Lion King Har aldri handlet med Netshop, så de kan jeg ikke uttale meg om, men MPX har jeg handlet med 4-5 ganger, og alle gangene har jeg fått varene ettter 1-2 dager(bor i nabofylket, Telemark) Jeg har også vært i kontakt med de på telefon og mail, av forskjelige grunner, og alle gangen har jeg fått rask og god service, så jeg kan anbefale MPX på det sterkeste! Var sikkert bare et engangstilfelle hos meg, for de andre gangene jeg har bestilt ligger de på linje med de andre webshoppene anngående sending av pakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå