Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det 'piratvirksomhet' å laste ned serier av f.eks Bundy og Kongen av Queens? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dette har vært diskutert utallige ganger, men det er fortsatt lov å laste ned, men ikke laste opp. Dette gjelder ikke for programvare/spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så da har jeg ikke lov på dette forumet å spørre om linker til sider jeg kan laste det ned...? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det 'piratvirksomhet' å laste ned serier av f.eks Bundy og Kongen av Queens? Laste ned meg? Er du frekk? Nei, det er ikke lov og spørre etter link. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nei, det har du altså ikke. Les retningslinjene.. der finner du svar på det aller, aller meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Det var det jeg trudde... Men jeg trudde ikke det var lov til å spørre om hvorfor DC osv ikke virker, selv om det er gjort før? Kanskje den blei stengt etter at jeg så den da edit: sånn som det her Endret 15. januar 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Å diskutere selve programmene Azureus/emule/DC++ er helt greit. De kan brukes til andre ting enn bare piratkopiering. Å legge ut linker til steder hvor man kan finne kopibeskyttet materiale, derimot, er strengt forbudt. Uansett hvor mange snåle "lover" folk finner på (at man må slette det etter 24 timer, at man kan laste ned men ikke opp, at man kan kopiere den piratkopierte CD-en til alle de 152 vennene dine, etc.), så er det ikke tillatt å diskutere på forumet. Punktum. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Poenget med det norske lovverket, er at du kan laste ned, men ikke opp. Men hardware.no vil kunne, muligens, trekkes ansvarlig for medvirkning til nedlastning/opplastning ved å formidle linker. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg forstod det slik at etter 1 januar 2005, så forandra lovgivningen seg slik at det er ulovlig å laste ned filmer og slikt i dag også... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg forstod det slik at etter 1 januar 2005, så forandra lovgivningen seg slik at det er ulovlig å laste ned filmer og slikt i dag også... Ja vel? Det er vel muligens implentert i EU-regelverket, men meg bekjent ikke i det norske regelverket. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ikke veit jeg, men jeg mener å huske at en eller annen TV kanal hadde ett eller anne program (muligens TV norge) der de oppfordra folk til å laste ned filmer, brenne på DVD og gi til familie som julegave, fordi det etter nyttår ville bli forbudt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå