Nemiz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva med en test av denne skjermen? Evt noen som har erfaringer? Hyundai L90D+ Virker veldig solid. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hyundai var faktisk veldig tidlig ute med en 19-tommer med 8 ms responstid. Når det er sagt synes jeg at de er en grei produsent, men at de stort sett ligger å vaker midt i mellomsegmentet. Jeg har fortsatt til gode å se en Hyundai-skjerm som har rett fargetemperatur uten å måtte krangle med den. Panelet som benyttes i denne skjermen er forøvrig det samme Samsung-panelet som benyttes i både BenQ FP937s+ (OBS. første pris er feil produkt. Jeg jobber med å finne en løsning på å luke det ut) og Samsung 913N Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 If you buy this product you get High-and-die Litt "humor" fra min side Fra spøk til revolver så får jeg vel si at den skjermen ser jo helt grei ut, men havner nok i mellomsegmentet, slik vår gode ekspert enden poengterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå