Darx* Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg skal redigere enn så kalt fragmovie i vegas, dette er bilde for bilde basert redigering. Problemet mitt er at jeg ikke husker hvordan jeg brukte vegas til en slik redigering. Et bilde som egentlig skal vare veldig kort (30 frames per second) varer ca 5 sekunder. Har prøvd endel med videomach men synes dette er et slitsomt og alt for lett programm. Kan noen her fortelle meg hvordan jeg skal legge bilde på bilde å få en FPS på 30? Vil også gjerne få noen anbefalinger om codec og type fil jeg skal konvertere filen i. Btw er en go gammeldags cs movie Kom på at jeg trenger også noen orginal go musikk som passer bra for filmen som helst ikke skal være brukt før. Bare nevn favoritt sanger elns Endret 15. januar 2005 av Darx* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du får muligens mer hjelp i Videoredigering og Video-delen av forumet. (Rapporterer den jeg, så kan noen flytte den) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du får muligens mer hjelp i Videoredigering og Video-delen av forumet. Flyttes dit. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Har klippet sammen noen klipp med videomach som er i format avi med xvid codec. Får ikke til og legge dem i vegas, støtter ikke vegas denne formaten? Har også prøvd med andre fraggmovies men bare en som funka.. Ingen som kan hjelpe? Har Full registrert version og alt ting! Endret 17. januar 2005 av Darx* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå