Makky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen som vet når denne kommer på det norske markedet? Den finnes i sverige og danmark, tror jeg, vil den funke normalt i norge siden det ikke er full 3g støtte? Noen som vet pris i sverige og danmark? http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=866 Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 3 selger den for 4900 med kontantkort i sverige... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ville det medføre noen problem å kjøpe den i sverige med kontantkort/uten abb. og eventuelt låse den opp...og bruke den i norge påf.eks telenors nett? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen som vet om denne tar minnekort? Stod ikke noe om det på GSMarena, og hvor mye minne har den? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen som vet om denne tar minnekort? Stod ikke noe om det på GSMarena, og hvor mye minne har den? Den har 16 MB innebygget minne, den støtter TransFlash minnekort og i pakken følger det med et minnekort på 32 MB Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 OK, takk for informasjonen Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som har prøvd E1000? Sliter den med samme problem som E398 med at sms-skriving henger hvis du taster fort? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hvilke andre enn lefdal, elkjøp selger motorola telefoner? Hadde vært greit å sjekke flere forhandlere, kanskje noen av dem er smarte og har tatt inn noen nyere modeller Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den jeg testet i england var rask som bare det. Nå skriver jeg lite SMS så det går ikke så fort i svingene der for meg, så kan hende det vil gå sent med din hastighet. Men denne telefonen er flott, helt rå. Skjermen synes jeg var hakket bedre enn SE S700i, på linje med Sharp GX30/32 skjermen i kvalitet. Fikk ikke sett hvordan bildene ble på PC dessverre, men videotelefon samtaler med den var veldig morsomt. Den viser bla. et lite bilde nede i hjørnet hva din telefon viser fra sitt kamera (så du ser hvordan du ser ut) og du kan enkelt skifte mellom de to kameraene på den med ett enkelt tastetrykk. Bruker TransFlash minnekort som det dessverre er lite av i Norge. Skulle ønske motorola kunne gå veien via miniSD istedet for denne typen kort. Men at den har minnekort må vi vel se på som positivt. Regner med at den skal funke greit i Norge låser du den opp, har planer om det selv. (få tak i en e1000 unbranded altså, men må nok vente 1mnd eller 2) -Heiper- Lenke til kommentar
PowerEdge Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei, Jeg har kjøpt meg en unlocked på ebay UK. Sjekk prisene der, du kan gjøre kjøp der til fast pris på 170£ dvs 1990kr (uten abb.), eller enda lavere dersom du er heldig, se linken; http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...6360139764&rd=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå