Playmofetish Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Da jeg trodde folk ikke kunne overgå seg selv i dumhet kom jeg over denne. annonse Rart at folk bruker fritia si på sånt. Veit ikke helt om dette går som søppel eller humor, personlig syns jeg det bare var så håpløst at jeg måtte dele min fortvilelse. Endret 15. januar 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 er så vant til at folk lager tulle-annonser at jeg ikke gadd å reagere jeg... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Haha. Gav vekk min igår jeg. En Lidlutgave, spiste aldri noe.. Men å gi det vekk når man har vorspiel er intet sjakktrekk. Når jeg skulle rydde er jeg sikker på jeg fant halvparten tråkka ned i gulvet.. Endret 15. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet. Hva var det som var i den anonsen? Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fikk denne jeg og: Annonsen eksisterer ikke Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fikk denne jeg og:Annonsen eksisterer ikke Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet. var vel en som solgte en brukt sjokolade-julekalender, eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fikk denne jeg og:Annonsen eksisterer ikke Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet. var vel en som solgte en brukt sjokolade-julekalender, eller noe sånt.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå