karasjok Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) La inn en bestilling på komplett.no. Er ikke dette et røverkjøp? Lurer på om det går an å ha 2 stk slike PCI kort? Og bruke f.eks Windows Media Center, fordi den har støtte får opptil 3 tunere. Endret 15. januar 2005 av karasjok Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er dette en spesielt god tv-løsning? Lurer på det selv... Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Er dette en spesielt god tv-løsning? Lurer på det selv... Ifølge ATI så skal denne TV-tuneren kunne sammenlignes med 1000$ TV'er, billedmessig. Jeg skal hvertfall ha denne, har en nVTV nå som var et dårlig kjøp. nVTV kortet er et kort som ikke er fult utviklet enda, masse tull med programvaren. Utrolig frekt å selge et produkt som ikke er ferdig engang? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hva som er så utrolig bra med dette kortet kontra andre kort? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lurer på om det går an å ha 2 stk slike PCI kort? Og bruke f.eks Windows Media Center, fordi den har støtte får opptil 3 tunere. Ja, det skal gå helt fint med mindre drivere/programmer som følger med TV Tuneren tryner på grunn av det.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) hva som er så utrolig bra med dette kortet kontra andre kort? Størrelsen og hvor liten den er jeg ble forbauset når jeg tok i mitt kort er så tynt og lite og i tillegg har den alt som dem andre kortene har og litt til! Endret 28. mai 2005 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå