Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

ok men tipp at dere må prøv med netshop eller komplett 

har hørt at mircoplex er ikke av snill eller lett plass før å få tilbud på etter les litt på forum her og hørt litt  omkring

Vel. I og med at Komplett paralellimporterer og Netshop tror jeg får de kabinettene de har gjennom Microplex, så er vel håpet på microplex. En annen ting er jo at dette kabinettet er spesialbestillt av microplex og de er eneselger/grossist så komplett skal nok ha vanskelighter med å få tak i noen av de. Men man kan jo håpe...

Edit: Theo343, La oss si 60 stk som er villige til å bet ca 1000. Noen evt hvilken strategi på hva du skal spille på i en forhandling? Siden kanskje det er bare 20 som er villige til å betale 13-1400? Et forslag kan være at man får en oversikt over hva folk er villig til å betale? Tror nok man har mer å stille opp med da. Bare noen tanker...

Endret av Leben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir litt kjipt da. Nå kommer veldig mange ha likt kabinett. Men tanken om å gå sammen får å presse ned prisen er ingen dum ide. Den lønner seg for både oss og butikken.

Vi kan kjøpe sort og sølv, samt kanskje jeg får inn et par andre bra kabinett i dealen også.

Jeg regner med å ha en lengre runde på dette. Så ikke forvent magi på mandag, men heller bulletins på hva som skjer litt hver dag frem mot "freddan".

:thumbup:

Leben:

Jepps, stemmer. Derfor tar jeg det veldig rolig og ønsker ikke å spekulere for mye i forkant :). Men jeg har et par andre kort på hånda om det ikke skulle gå som planlagt.

PS!

Det er lov å komme med anbefalning til stilrene Alu midi-kabinetter som egner seg spesielt godt til vannkjøling som et eller flere mulige alternativer, _om_ dette skulle strande pga. pris/annen policy. Men send alternativer helst på PM så skal jeg sette de opp i 1. post,

Leben, 2:

Vel, det tar jeg for meg når jeg snakker med forhandleren på mandag. Blir det for komplisert vil det heller skape skjær i sjøen. Derfor gjør jeg det enkelt. Men det ville overaske meg om vi fikk det ned i 1000,- men kan godt være at vi får et tilbud på ikke så langt unna 1000. Sikter på 1195-1300,- en plass. Men for mye diskusjon her vil jo undergrave forhandlingene... derfor har jeg holdt igjen litt.. men ok :).

Ellers regner jeg med at alle som har satt seg på listen vil se på 30-40% avslag som et ekstremt godt tilbud. Og at man mener noe med å sette seg på listen og ikke bare fordi de vil stå på listen ;). Det er ikke bindende, men seriøst. :-).

Jeg regner med at "overaskelsesmomentet" er borte allerede mht. forhandleren siden alle er her på forumet alikevel hehe :-). Men la oss se hva vi kan få til.

Hadde jeg vært forhandler så hadde jeg satt pris på at noen jobbet frivillig i helgen som selger og skaffet meg 40 salg eller mer på en vare til 1195-1300,- selv med minimal fortjeneste og at det kun omtrent dekket administrative utgifter. Det fordi det vil gi følgesalg og omsetning, samt god PR.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Tilbehør i Alufinish:

Alu kortleser

Linken stemmer ikke helt.

Når du nå forhandler om pris på kabinett, forhandler du da også om priser på tillegsutstyr som de du har nevnt og en eventuel viftestyring?

Når ser du for deg at et eventuelt tilbud vil ligge klar og vi kan bestille? (om der blir noe tilbud) Haster litt med kabinett ser du, og får jeg et så bra kabinett til en overkommelig pris er det jo helt klart å vente en uke på.

Lenke til kommentar

Tilbudet vil kun gjelde kabinettet. Tilbehøret er bare for å vise noen ting man kan kjøpe til kabinettet. Jeg konsentrerer meg kun om pris på selve kabinettet :) Alt annet synes jeg butikken må få som følgesalg.

Skal rette linken :). Takker. (opplevde at ting endre seg der, rart).

Jeg vil komme med oppdateringer hver dag, men jeg skal også på jobb så jeg kan ikke melde tilbake hele dagen :( . Men inntil fredag skal vi ha et eller flere relle tilbud på kvalitets kabinetter :yes:

Fortsett å meld dere på :thumbup: Og send meg evt. forslag til alternativer som er nevnt nederst i 1. post.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tviler på at det blir mange som kjøper det til 1300kr.

Det bør blir 1000kr noe kanskje LianLi er villige å gå med på siden microplex helt sikkert ikke har 50-60 av de kabinettene inne, og da sikkert må bestille mange direkte fra LianLi.

Noen som vet hvor mange slike kabinetter Microplex har\bestiller hver gang?

Hva med å bestille rett fra LianLi? :D Tviler på at det går da men...

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Tviler på at det blir mange som kjøper det til 1300kr.

Hvis prisen blir rundt kr. 1300,- syns jeg det er et kjempetilbud.

Da vil jeg ikke nøle med å slå til!

1300 kr. er jo en superpris! Jeg slår til på den prisen jeg! Men er det kun store forhandlere som får ta inn rett fra Lian Li eller kan jeg ta dem inn via jobben? (Expert) :innocent:

Lenke til kommentar
Ta å rett forespørselen samtidig til både Microplex, Komplett og Netshop - og ikke presenter resultatene (pristilbudene) her før du har fått fra alle tre.

Jeg er vant til å jobbe med anbudsrunder på store kontrakter, så det skal nok gå bra :) Vi kan ikke bestille rett fra Lian-Li fordi man må være en registrert importør for å gjøre det. Og hele greia faller eller står på hvorvidt det tillates at man gir et engangs tilbud på dette kabinettet. Selv hvis Microplex går med på en god pris så vet ikke jeg ennå hvorvidt Lian-Li kan ha noe i mot det, men det finner vi ut.

Hvis det ikke går med 6277 skal vi nok finne et ypperlig alternativ. Se også på kriterie listen på 1. post og send meg forslag. Vet noen har nevnt andre Lian-Li kabinetter. Send de til meg på PM.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

P-in-P:

Jeg vil henvende meg først til Microplex på dette kabinettet, siden det er spesiallaget for dem. Man får neppe tak i det hos andre. Og selv om man skulle gjort det fortjener de å få første mulighet siden de har markedsført og stått bak kabinettet :).

Men går det ikke veien ser vi på gode alternativer.

Lenke til kommentar

Det er vel håpet mitt også at siden vi har samlet sammen såpass mange kjøpere som neppe hadde kjøpt hvis vi ikke gjorde dette, at de gir oss et knakende godt tilbud ;).

44 stk. med Delroton :thumbup:

Det er sikkert ikke hver dag de får en bestilling på 44-60 Lian-Li kabinetter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det som gjør det så bra er at vi alle liker det så godt ;). Mange årsaker til det.

Og vi får se hvor prisen havner. vi håper på 30-40% avslag, som er ganske godt. Men skulle helst sett at vi fikk et så godt tilbud at det ble "løp og kjøp" stemning her. 1095,- kanskje ;). Vi får se.

Men har du gode alternativer innenfor samme kategori må du gjerne sende det til meg. Er åpen for gode alternativer. Kriteriene står nederst i 1. post.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det som gjør det så bra er at vi alle liker det så godt ;).

Men har du gode alternativer innenfor samme kategori må du gjerne sende det til meg. Er åpen for gode alternativer. Kriteriene står nederst i 1. post.

Ok, for det første, hvorfor er det viktig med ett alukabinett? Må vel være billigere å prøve seg på noe av stål? Vekt må jo være rimelig irrelevant for en vannkjølingsrigg uansett, da det ikke er noe du bærer med deg rundt overalt. Har for øyeblikket ikke noe konkret, bare lurte litt på hva ved kabinettet som forsvarer prisen.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...