Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er relativ dyrt kabinett da kanskje et par hundre mindre ja men hvor mye tror dere prise blir ? 1000kr nja tviler jeg på . :no:

men det vel bare å prøve :whistle:

Vannkjølinga kostet egentli 795 kr, vi fikk det får 395 kr. altså 400 kr. avslag på 795 kr. så egentlig burde vi få kabinettet til 1000 kr. men jeg tipper vi får det til 1200-1300 kr!

Lenke til kommentar

ok men tipp at dere må prøv med netshop eller komplett

har hørt at mircoplex er ikke av snill eller lett plass før å få tilbud på etter les litt på forum her og hørt litt omkring

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Det er relativ dyrt kabinett da kanskje et par hundre mindre ja men hvor mye  tror dere prise blir ? 1000kr nja tviler jeg på . :no:

men det vel bare å prøve  :whistle:

Lord Smygen.

Jeg tror ingen ting spesielt, men jeg vet at det går ann å forhandle hvis man bare er seriøs og saklig.

Men ønsker ikke for lange diskusjoner i tråden, den er her for å samle interessenter av kabinettet. Så skal jeg se hva jeg kan få til til uken. Å gjette frem og tilbake her kommer man ikke noen vei med. Ellers har vi nevnt 1195-1300,- som realistiske mål. Ellers har Microplex flere tilbud på Lian-Li kabinetter, så ingenting er umulig.

Men takk for alle som har meldt seg og vil melde seg :-). Krever en innsats til uken dette.

Datating - ikke reklamer for denne tråden slik du gjorde i en anne tråd, det virker mot sin hensikt ;). Ellers no hard feelings, og jeg kan svare på spørsmål selv ;). men takk for hjelpen, jeg vet du gjorde det i beste mening. :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...