Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er endelig hele maskinen på plass :) Vannkjølingen er endelig stappet inn også :) Ser sinnsyyykt pent ut! Men gpu temperaturen er på 72 grader, det var litt for mye med vannkjøling syntes jeg. Kan en løsning være å skru til blokka hardere?

Elsker dette kabinettet ! :D

Lenke til kommentar

Har forresten snakket med microplex, sendte de noen bilder av frontaudioledningen som lå trukket over hovedkortet, som de igjen sendte over til ingeniørene hos Lian-Li, med det resultat at de sender forlengerkabler til microplex.. Får tilsendt en så snart de får dem inn..

Glad gutt nå ja.. :thumbup:

Så til dere som sliter med dette at ledningen ligger der den ikke skal, eller rett og slett ikke når fram, anbefaler jeg dere å ta kontakt med [email protected] og forklare situasjonen..

Har dessuten bestilt den nye Mist PSUen deres, fordi jeg så gjerne ville bruke det inntaket i topp til det det er beregnet for.. Noen som har denne PSUen i dette kabinettet, som kan si om det er noen forskjell? Håper det altså.. :yes:

Lenke til kommentar
Da er endelig hele maskinen på plass :) Vannkjølingen er endelig stappet inn også :) Ser sinnsyyykt pent ut! Men gpu temperaturen er på 72 grader, det var litt for mye med vannkjøling syntes jeg. Kan en løsning være å skru til blokka hardere?

Elsker dette kabinettet ! :D

72 grader er for høyt spør du meg. Opplevde det samme på min vannblokk. Jeg demonterte og hadde på mer goop. Da sank tempen til 50 C idle og 53 load.

Lenke til kommentar

Elsker dette kabinettet !  :D

72 grader er for høyt spør du meg. Opplevde det samme på min vannblokk. Jeg demonterte og hadde på mer goop. Da sank tempen til 50 C idle og 53 load.

Jeg fant endelig ut av det! Blokken var ikke skrudd til godt nok! Nå er den nede i 48c idle med 120 mm vifta som står på radiatoren på laveste på min viftekontroller. Det er ikke så gærli vel? :)

Endret av theck1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...