Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg tok de ut og satte papst og silentx vifter Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hmm OT waring, men vet noen om det fins ledninger som gjør at du kan koble 2 stk 3pinns kontakter på en? asså... vifte1 - 3pins kontakt -> 3pinskontakt -> viftestyring vifte2 - 3pins kontakt -> ^ Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) hmm OT waring, men vet noen om det fins ledninger som gjør at du kan koble 2 stk 3pinns kontakter på en? asså... vifte1 - 3pins kontakt -> 3pinskontakt -> viftestyring vifte2 - 3pins kontakt -> ^ En slik burde funke! Endret 16. februar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Da er endelig hele maskinen på plass Vannkjølingen er endelig stappet inn også Ser sinnsyyykt pent ut! Men gpu temperaturen er på 72 grader, det var litt for mye med vannkjøling syntes jeg. Kan en løsning være å skru til blokka hardere? Elsker dette kabinettet ! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hmm OT waring, men vet noen om det fins ledninger som gjør at du kan koble 2 stk 3pinns kontakter på en? asså... vifte1 - 3pins kontakt -> 3pinskontakt -> viftestyring vifte2 - 3pins kontakt -> ^ En slik burde funke! Mistenkelig likt det jeg tenkte på ja! Takker! Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har forresten snakket med microplex, sendte de noen bilder av frontaudioledningen som lå trukket over hovedkortet, som de igjen sendte over til ingeniørene hos Lian-Li, med det resultat at de sender forlengerkabler til microplex.. Får tilsendt en så snart de får dem inn.. Glad gutt nå ja.. Så til dere som sliter med dette at ledningen ligger der den ikke skal, eller rett og slett ikke når fram, anbefaler jeg dere å ta kontakt med [email protected] og forklare situasjonen.. Har dessuten bestilt den nye Mist PSUen deres, fordi jeg så gjerne ville bruke det inntaket i topp til det det er beregnet for.. Noen som har denne PSUen i dette kabinettet, som kan si om det er noen forskjell? Håper det altså.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Næ, men jeg har en med 2 stk 80mm vifter og lufta som kommer ut fra PSU er mye kaldere en før (logisk nok) så jeg vil si det var en bra løsning Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Wow, fikk en bobleplastkonvolutt ifra microplex i dag, og gjett hva det var? Forlengerkabler til lyd og usb! Maken til kjapp respons har jeg skjelden sett, microplex lå høyt i kurs hos meg fra før, men nå steg dem jammen meg et par hakk til i gradene.. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Da er endelig hele maskinen på plass Vannkjølingen er endelig stappet inn også Ser sinnsyyykt pent ut! Men gpu temperaturen er på 72 grader, det var litt for mye med vannkjøling syntes jeg. Kan en løsning være å skru til blokka hardere? Elsker dette kabinettet ! 72 grader er for høyt spør du meg. Opplevde det samme på min vannblokk. Jeg demonterte og hadde på mer goop. Da sank tempen til 50 C idle og 53 load. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Da er endelig hele maskinen på plass Vannkjølingen er endelig stappet inn også Ser sinnsyyykt pent ut! Men gpu temperaturen er på 72 grader, det var litt for mye med vannkjøling syntes jeg. Kan en løsning være å skru til blokka hardere? Elsker dette kabinettet ! 72 grader er for høyt spør du meg. Opplevde det samme på min vannblokk. Jeg demonterte og hadde på mer goop. Da sank tempen til 50 C idle og 53 load. Jeg fant endelig ut av det! Blokken var ikke skrudd til godt nok! Nå er den nede i 48c idle med 120 mm vifta som står på radiatoren på laveste på min viftekontroller. Det er ikke så gærli vel? Endret 19. februar 2005 av theck1 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 48 idle uklokket? er ikke det ganske så høyt? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Min ligger på 36 idle - men det er jo en 3,4 GHz Northwood da.........:-) Lenke til kommentar
candymann Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Min ligger på 36 idle - men det er jo en 3,4 GHz Northwood da.........:-) var det ikke snakk om GPU?? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hvor får jeg en 3.4 northwood? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 3.4 NW er vel strengt talt litt "hard to get" nå, om du ikke er så heldig å finne en brukt da.. Og forlengerkablene kostet meg ikke noe nei.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Min ligger på 36 idle - men det er jo en 3,4 GHz Northwood da.........:-) var det ikke snakk om GPU?? Visst pokker var det det lolololololl.....æ ska no skjæep mæ ja............ Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 3.4 NW er vel strengt talt litt "hard to get" nå, om du ikke er så heldig å finne en brukt da.. Og forlengerkablene kostet meg ikke noe nei.. ok bare sendte du en mail da så fikk du det i posten? Kunne trengt noen lengre kabler jeg og.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 3.4 NW er vel strengt talt litt "hard to get" nå, om du ikke er så heldig å finne en brukt da.. Og forlengerkablene kostet meg ikke noe nei.. ok bare sendte du en mail da så fikk du det i posten? Kunne trengt noen lengre kabler jeg og.. Jeg sendte mail, og to dager senere var de på plass. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 okey.. jeg får gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå