Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huske å sjekke om den med 4 disker passer til kabinettet. Hvis CM Stacker sin 4-in-3 modul m/120mm vifte passer, så vil jeg anbefale denne, da jeg er veldig fornøyd med den på mitt Stacker. Men spør Microplex først så dere er helt sikre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
men jeg har ikke titta innom denne tråden på en stund så jeg bare lurer, hvor mye betaler dere for kabinettene?

1795kr(originalpris)

- 200kr(rabatt)

= 1595kr

+ 150kr(frakt)

= 1745kr

Med andre ord 50kr spart i forhold til om jeg drar og henter et nede på Digital Impuls i Trondheim, som selger dem for 1795,- uten noen form for frakt osv :D

Lenke til kommentar
men jeg har ikke titta innom denne tråden på en stund så jeg bare lurer, hvor mye betaler dere for kabinettene?

1795kr(originalpris)

- 200kr(rabatt)

= 1595kr

+ 150kr(frakt)

= 1745kr

Med andre ord 50kr spart i forhold til om jeg drar og henter et nede på Digital Impuls i Trondheim, som selger dem for 1795,- uten noen form for frakt osv :D

Du hadde fått dem for 1595,- hvis du hadde hentet dem selv på Microplex. Men som alle sier, kampanjen handlet om mer enn penger :).

Lenke til kommentar

Oj oj! her har jeg gått glipp av noe hehe :). Jeg trodde den modulen der også var 3 disker og 80mm.

Takker for tipset! Meget bra!

EDIT:

Litt høyt støynivå på viften, 34dBA +. Skjønner ikke hvorfor de ikke setter på en 22 dBA vifte istedet, disker krever ikke så enorm kjøling, kun at luften beveger seg godt vekk.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...