Surre Sprett Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har fått kabinettet jeg også, sitter og ser på esken nå.. Tør nesten ikke åpne det.. Skal vel begynne å flytte over delene fra det gamle kabinettet senere i kveld, må bort og hjelpe noen som sliter.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Neida - jeg sier ikke at det er HELT umulig - bare nærmest umulig. Det går selvfølgelig, men jeg synes ikke løsningen er god. Rozie - du får gjøre som meg da - monter vifter i toppen - det funker fint. har satt i en vifte jeg hadde i toppen. Jeg sjønner ikke hvordan du ikke får til hk greiene, det funker helt ypperlig her, var litt slit å få dem inni, men etter jeg hadde stått å bannet og steiket litt og fått vondt i fingen så fikk jeg alle 10 inni og ble fort blid igjen Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg sjønner ikke hvordan du ikke får til hk greiene, det funker helt ypperlig her, var litt slit å få dem inni, men etter jeg hadde stått å bannet og steiket litt og fått vondt i fingen så fikk jeg alle 10 inni og ble fort blid igjen Jeg har da ikke sagt at jeg ikke får dem i - leser du ikke norsk eller - jeg sier at LØSNINGEN ER DÅRLIG............................! I tillegg må jeg si at kabinettet er bra det, men jeg savner fryktelig Chieftec kabinettet mitt sin løsning for å montere HDD og drev - der man bare løsner dem via en spak. Hadde dette kabinettet hatt det, så hadde det vært svært bra. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Neida - jeg sier ikke at det er HELT umulig - bare nærmest umulig. Det går selvfølgelig, men jeg synes ikke løsningen er god. Hmmm, det er jo bare å dytte de inn fra baksiden, til det sier "klikk"... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 This I know, this I know............ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Nå er udyret oppe og kjører.........namnamnam...... Fabelaktig - 36 grader på en Intel P4 3,4 GHz - har nok vært passe heldig med goop'en denne gangen.....:-) Hvordan går det med dere andre da......? Endret 12. februar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fint fint Sorry, missforsto litt har ikke sjekka temp osv. Lenke til kommentar
Abit Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Foreløpig bare pakka opp og sett.....nydelig. Har vannkjøling på vei så det blir ikke montering enda. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Foreløpig bare pakka opp og sett.....nydelig. Har vannkjøling på vei så det blir ikke montering enda. Samme her, men har tatt det opp, demontert alt som gikk an demontere, tatt mange bilder, og sjekket ut hvordan alt fungerer. Da bruker jeg ikke tid på det når dagen kommer for å sette inn vannkjøling og komponenter. Her er forresten et bilde Eneste jeg kan klage på hittil er at det var litt stress å få av sidedøren, den var litt "treig". Gjelder forresten også HDD-bracketen og frontpanelet(treigt å få ut). Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Eneste jeg kan klage på hittil er at det var litt stress å få av sidedøren, den var litt "treig". Gjelder forresten også HDD-bracketen og frontpanelet(treigt å få ut). Å? - dette hadde ikke jeg noen problemer med - ingenting var treigt på kabinettet mitt nei.......heldigvis. Jeg er overrasket over hvor lavt kabinettet var - trodde det var mye høyere.... Endret 13. februar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kan noen som har fått seg sølv versjonen ta bilde og legge ut ? Fra alle vinkler Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har hatt dette kabinettet en stund. Vær glad for at sidepanelene sitter litt fast.. hele kabinettet blir temmelig slarkete etter hvert. Tror det er det 4. hovedkortet jeg har inni der nå. Er inne i kabinettet temmelig ofte, og det har blitt mer vibrasjoner med tiden. Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Synes monteringa gikk greit jeg, og så ser det jo så flott ut MEN.. Er det bare meg som problemer med for korte kabler på front connectorene? Firewire og lyd kablene har ikke sjans til å rekke bort. På mitt hovedkort (Asus a8n-sli) er firewire tilkoplinga helt nede og ganske langt bak. Lyd tilkoplinga er helt bak med backpanel. Noen som har no forslag til løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg er kjempfornøyd med alt, bortsett fra: # Lyd i front - Ledningene var alt for korte til å rekke fram til kontaktene på hovedkortet (EPox 8RDA3+ rev. 3.1), Måtte trekke ledningen over hovedkortet for å kunne nå frem sånn noen lunde, og måtte klippe av den stripsen og bruke de småledningene.. Ergo måtte også harddiskene monteres et hakk opp, da den fordømte ledningen lå stram som en spent wire over den nederste plassen.. Håper ikke frontaudiokontaktene er plassert sånn på alle hovedkort. # Noe treghet i forskjellige deler, trenger ikke være en bakdel, men monteringen tok litt lenger tid.. Ellers ble den 80mm ADDA-viften byttet ut til fordel for en 80mm papst vifte, mener noen nevnte at denne bråkte en del.. Temperaturen ser ut til å ha sunket med ca 3-4 grader, noe som er helt ok. Nå går jeg og legger meg, er helt knekt i ryggen og beina etter denne operasjonen.. Får se om jeg gidder å laste opp noen bilder i morgen.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Frontpanelledningene var lange nok for meg (har Abit IC7-G HK). ADDA- viften i front synes jeg ikke bråker i det hele tatt. Men du verden å den 120 vifta i bakkant bråker - og det burde jo stemme også, i og med at den har dB på 34, og ADDA- viften i front har 22, et eller annet. Så den som blir skiftet ut hos meg med tid og stunder er helt klart 120 vifta. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kan noen som har fått seg sølv versjonen ta bilde og legge ut ? Fra alle vinkler Er jo ganske mange bilder, fra mange vinkler her:http://overklokking.no/kabinetter/lianli_pc6277a/index.html Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Synes monteringa gikk greit jeg, og så ser det jo så flott ut MEN.. Er det bare meg som problemer med for korte kabler på front connectorene? Firewire og lyd kablene har ikke sjans til å rekke bort. På mitt hovedkort (Asus a8n-sli) er firewire tilkoplinga helt nede og ganske langt bak. Lyd tilkoplinga er helt bak med backpanel. Noen som har no forslag til løsning på dette problemet? Har samme problem som deg. Ga beskjed til microplex, og de sendte meg skjøter til usb og audio, men til firewire hadde dem dessverre ikke. Håper de kan få tak i skjøt til firewire også, kjedelig å ikke kunne bruke frontløsningene. Noen jeg skal klage på angående dette kabinettet må være at utgangene i front ligger i bunn. Hadde hvert mye bedre å hatt disse i toppen av kabinettet. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Ga beskjed til microplex, og de sendte meg skjøter til usb og audio, men til firewire hadde dem dessverre ikke. Gratis? Hvis ikke, hva koster det, hva måtte du betale i frakt? Endret 13. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Svortevik: Hvordan tok du kontakt? Kunne tenke meg en forlenger ttil frontaudiokontaktene selv.. Kostet det noe? Rayline: Byttet den ut med en Papst 8412 N/2GML, som har et støynivå på 19dB. Men kommer nok til å bytte ut 120mm viften også, det er en irriterende lyd den lager. Ellers virker det som om AS5'en har lagt seg til litt, for nå har maskina stått i natt på 1800MHz (9x200, XP-M FJQ4C), og idletemperaturen ligger på 32 grader.. (Bare 15 grader på rommet men..) Kjører viftene på 7v. Bilde av kabinettet: Edit: Hvorfor ble ikke begge bildene med? Endret 13. februar 2005 av Surre Sprett Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Bilde av kabinettet med UV-katoder i mørket (OBS, sykt dårlig bildekvalitet): Edit. Skriveleif.. Endret 13. februar 2005 av Surre Sprett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå