Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En merkelig og kanskje litt off topic opplevelse angående ordrestatus på MP:

Jeg bruker Firefox 1.0+ og ved innlogging for å se på ordrestatus angående 6277 finnes ingenting, hverken som ordre eller som sendt med sporingsnummer.

"Klok av erfaring" logger jeg inn med IE, og joda der er det ordre og sporingsnummer for sendt kabinett!

Skal ikke gjøre noe vesen av det, men jeg synes det er rart at ikke slike som f.eks. MP og netconnection.no ikke har sider som kan leses i annet enn MS sin Explorer.

Gleden av å vite at 6277'n er på vei overveier dette.

Lenke til kommentar

Og det er ink priser. Vi fikk rabatter av 100,- pr. antall kjøpere vi ble. Samt 100,- avslag i frakt og at vi fikk sende med andre varer på samme frakt.

Det beste tilbudet vi lå ann till var en rabatt på 550,- men mange trakk seg så det endte opp på rundt 350,- i total rabatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Min er akkurat kommet fram på pakkesporing :w00t:

edit: ikke akkurat

11:20 står det

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

Har startet bygging jeg også - og det er helt kurant, botsett fra èn ting. Løsningen som er valgt for "stand offs'ene" er det dårligste jeg noen sinne har vært borti. Det er nærmest umulig å feste et HK i de derre der - de fester jo ikke engang til HK- trayet ordentlig. Det er jo noen små "vinger" på stand offs'ene som jo skal klipe tak i HK- trayet, men det er så enkelt å pushe standoffs'ene gjennom hullet når man setter i HK- skruene at de faller nærmest ut igjen. Ikkje bra , ikkje bra........ :thumbdown:

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Jeg fikk da det til helt fint.. sikker på at det ikke er du som knoter?

Edit; for å klage på noe jeg og; den 80mm vifta i fronten bråker noe j****g viss du ikke gjør noe med det. Jeg kobla den om til 5v det hjalp.

en annen ting som irriterte meg er at det er 2 griller på 120mm vifta.. hvorfor det? Den blåser skikkelig dårlig og.. den må byttes! Ellers så er dette det beste kjøp jeg har gjort på veldig lenge :D

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...