Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Weeeee!

Ordren har status som pakket, dvs. at den er pakket og lagt i container for sending..  :D

Kanskje, kanskje er det her til helgen??  :dribble:

Ellers må jeg si at den Mist PSUen så veldig bra ut, noen som kan si om den er like god eller bedre enn Tagan 480wattern?

Hvor kan dere sjekke at den har status som pakket?

Endret av Desi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min bestilling stod i ordrestatus hos Microplex i går kveld, nå er det borte. Tar det rolig.

Et steg videre:

Er det noen av dere som vet om kombinasjonen OCZ psu (520W),- BlackIce extr II går i kabinettet "vårt"?

Denne psuen er 17,5 cm lang + at det går med noen cm til ledningene som skal ned i kabinettet. Jeg har nemlig denne og vil gjerne fortsette å bruke den! Blir det for trangt? Noen?

Lenke til kommentar
Når har denne eksklusive klubben første generalforsamling...?..........:-)

Hehe kanskje vi får samle gammel og ung på et LAN party en gang så kan vi sette oss på samme bordrekke ellerno og briefe litt :p hehe

22 Lian-Li PC6277 på rad og rekke med vannkjøling og det som er av finesser. Da snakker vi VIP rekka :p

(rettelse, 23... glemmer meg selv hele tiden her hehe)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hehe kanskje vi får samle gammel og ung på et LAN party en gang så kan vi sette oss på samme bordrekke ellerno og briefe litt :p hehe

22 Lian-Li PC6277 på rad og rekke med vannkjøling og det som er av finesser. Da snakker vi VIP rekka :p

Jeg skal på TG :w00t:

Jeg får kabinettet på fredag viss det ble sendt i dag mellom 14:00 og 15:00 :dribble:

Håper vi får kollinummer så jeg slepper å vente på at posten skal gi meg hentelapp :D

Lenke til kommentar
Min bestilling stod i ordrestatus hos Microplex i går kveld, nå er det borte. Tar det rolig.

Et steg videre:

Er det noen av dere som vet om kombinasjonen OCZ psu (520W),- BlackIce extr II går i kabinettet "vårt"?

Denne psuen er 17,5 cm lang + at det går med noen cm til ledningene som skal ned i kabinettet. Jeg har nemlig denne og vil gjerne fortsette å bruke den! Blir det for trangt? Noen?

Det vil nok bli trangt men det går sikkert ;) har selv en OZC 420w og en dual rad, det er trangt men ikke verre en at det går :p

Lenke til kommentar

Blue--Sky, takk for svar, - fatter håp!

Det vil nok bli trangt men det går sikkert wink.gif har selv en OZC 420w og en dual rad, det er trangt men ikke verre en at det går tongue.gif

Etter det jeg finner ut har 420 watteren samme mål som 520 W, men kan jeg spørre hva slags radiator du har?

Endret av Tinker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...