Desi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Weeeee! Ordren har status som pakket, dvs. at den er pakket og lagt i container for sending.. Kanskje, kanskje er det her til helgen?? Ellers må jeg si at den Mist PSUen så veldig bra ut, noen som kan si om den er like god eller bedre enn Tagan 480wattern? Hvor kan dere sjekke at den har status som pakket? Endret 9. februar 2005 av Desi Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 På siden din hos Microplex selvfølgelig. Lenke til kommentar
Desi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det stod ingen ting der...... Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hm, merkelig.. Nå står det ikke noe hos meg heller.. Kanskje den er på tur til å bli sendt? Desi: Det sto under "Klikk her for ordrestatus - nye ordre." Tenkte kanskje den lå under effektuerte ordre nå, men der var det bare noen gamle bestillinger.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Står ikke noe på ordrestatus her heller Jaja, bare den er sendt og alt er greit, så er jeg glad. Lenke til kommentar
Desi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Men det stod der før? Håper alt er i orden... Begynte bare å lure når folka sa at den var pakket på ordre status, og jeg ikke kunne finne min bestilling.... Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min bestilling stod i ordrestatus hos Microplex i går kveld, nå er det borte. Tar det rolig. Et steg videre: Er det noen av dere som vet om kombinasjonen OCZ psu (520W),- BlackIce extr II går i kabinettet "vårt"? Denne psuen er 17,5 cm lang + at det går med noen cm til ledningene som skal ned i kabinettet. Jeg har nemlig denne og vil gjerne fortsette å bruke den! Blir det for trangt? Noen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Når har denne eksklusive klubben første generalforsamling...?..........:-) Hehe kanskje vi får samle gammel og ung på et LAN party en gang så kan vi sette oss på samme bordrekke ellerno og briefe litt hehe 22 Lian-Li PC6277 på rad og rekke med vannkjøling og det som er av finesser. Da snakker vi VIP rekka (rettelse, 23... glemmer meg selv hele tiden her hehe) Endret 9. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Pent Vi får alle lage en ny tråd etterpå "Bilde av ditt Lian Li pc 6277" heaheahea Det var en god ide, eller rett og slett legge de ut her som en sequel/hyllest til alt arbeidet vi har gjort Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hehe kanskje vi får samle gammel og ung på et LAN party en gang så kan vi sette oss på samme bordrekke ellerno og briefe litt hehe 22 Lian-Li PC6277 på rad og rekke med vannkjøling og det som er av finesser. Da snakker vi VIP rekka Jeg skal på TG Jeg får kabinettet på fredag viss det ble sendt i dag mellom 14:00 og 15:00 Håper vi får kollinummer så jeg slepper å vente på at posten skal gi meg hentelapp Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Til deg som skal hente kabinettet. Det står å venter på deg... forte seg Lenke til kommentar
Devilspawn Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 WOOHOO!!! lite jeg skal kjøre som en gærning til microplex imorra tidlig!! :!: Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min bestilling stod i ordrestatus hos Microplex i går kveld, nå er det borte. Tar det rolig. Et steg videre: Er det noen av dere som vet om kombinasjonen OCZ psu (520W),- BlackIce extr II går i kabinettet "vårt"? Denne psuen er 17,5 cm lang + at det går med noen cm til ledningene som skal ned i kabinettet. Jeg har nemlig denne og vil gjerne fortsette å bruke den! Blir det for trangt? Noen? Det vil nok bli trangt men det går sikkert har selv en OZC 420w og en dual rad, det er trangt men ikke verre en at det går Lenke til kommentar
skyline Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 WOOHOO!!! lite jeg skal kjøre som en gærning til microplex imorra tidlig!! :!: Hehe, ikke tråkk like hardt på gassen som meg da, og mist lappen i 2-3år. Hehe Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hey hey, vi har løsningen på problema våre, skyline.. Du mangler lappen, jeg mangler bil Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Blue--Sky, takk for svar, - fatter håp! Det vil nok bli trangt men det går sikkert wink.gif har selv en OZC 420w og en dual rad, det er trangt men ikke verre en at det går tongue.gif Etter det jeg finner ut har 420 watteren samme mål som 520 W, men kan jeg spørre hva slags radiator du har? Endret 9. februar 2005 av Tinker Lenke til kommentar
Devilspawn Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hehe, ikke tråkk like hardt på gassen som meg da, og mist lappen i 2-3år.Hehe Eneste jeg trenger å tenke på er onkel politi med laser'n eller at jeg passerer sivilsnuten. Er nok den værste køen på e6 tenker jeg. Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jepp jepp gutter, det lønner seg å pante flasker. Kjøpte flax-lodd for all panten og vant en pen sum , så nå casher jeg ut den Mist PSU´en Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hm.. forsatt ikke no sporingsnummer eller sendingsbekreftelse fra MP Endret 10. februar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Har du pratet med Microplex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå