r0zie Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) hm! det er mulig jeg må ha en ny PSU.. microplex ville ikke gi meg ny pga jeg hadde brutt garantien.. Skrev jo at jeg hadde gjort det i mailen før jeg sendte saken men.. Hadde vert litt fint om jeg kunne fått den med på kabinettet.. Tror kanskje det blir litt knapp tid, må bare vente på svar fra MP først.. Argh.. jeg var sikker på at jeg kom til å få ny PSU! Endret 7. februar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
notorled Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Huff, fikk en telefon fra banken i dag om at de har hatt noen tekniske problemer så betalinger i det tidsrommet som jeg skal ha "betalt" ikke gikk igjennom. Har nå betalt den samme summen på nytt. Jeg beklager meget forsinkelsen... Og vist dere vil fortsette uten meg, er det forståelig.. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Huff, fikk en telefon fra banken i dag om at de har hatt noen tekniske problemer så betalinger i det tidsrommet som jeg skal ha "betalt" ikke gikk igjennom. Har nå betalt den samme summen på nytt. Jeg beklager meget forsinkelsen... Og vist dere vil fortsette uten meg, er det forståelig.. Det er jo strengt tatt en ting du ikke kan noe for da, så jeg stemmer for å vente til at allt er på plass. En dag fra eller til spiller da ikke så stor rolle. Endret 7. februar 2005 av skyline Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ok her og det for en dag, - det går ikke an å få en avtale med MP da? Lenke til kommentar
Abit Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Huff, fikk en telefon fra banken i dag om at de har hatt noen tekniske problemer så betalinger i det tidsrommet som jeg skal ha "betalt" ikke gikk igjennom. Har nå betalt den samme summen på nytt. Jeg beklager meget forsinkelsen... Og vist dere vil fortsette uten meg, er det forståelig.. Det er jo strengt tatt en ting du ikke kan noe for da, så jeg stemmer for å vente til at allt er på plass. En dag fra eller til spiller da ikke så stor rolle. Enig. Har vi ventet så lenge kan vi vente en dag eller to til. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Rozie send meg detaljene og pengene så skal jeg ordne det . jeg har ikke dårlig tid så jeg venter gjerne på Delroton og Dmpower. Endret 7. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg har ikke dårlig tid så jeg venter gjerne på Delroton og Dmpower. Ikke jeg heller, men det hadde vært fint å fått det til helga så kansje det kunne blitt en endruhelg snart... :!: Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ingen problem med det...........:-) Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hm, flere forsinkelser...? Jaja, får håpe dette var de siste da.. Er ganske stressa på å få hjem kabbisen nå ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Uff og uff Jeg overfører 2222.22 til deg fra Sparebanken Nor nå og når du evt får pengene fra PB kan du sende disse tilbake Theo. Orker ikke å vente lenger på PB. Da har du pengene på konto imorra tidlig senest Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Håper vi får før helg vertfall! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det tror jeg neppe vi får nei. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 den er grei dmpower Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) De siste innbetalingene har nå kommet. Jeg skal sørge for at betalingen blir foretatt kl. 15:00 i dag. Til Microplex. Rozie: Jeg har ikke fått noen detaljer ang. PSU, dermed uteblir det. Endret 8. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Dmpower: Kunne du sendt meg kontonr'et ditt så jeg får tilbakebetalt de 2222,22 du sendte for mye? Send det på PM eller mail Delroton: Du har betalt 210,- for mye? Regner med at det skulle være 10,- og ikke at du var så generøs hehe . Endret 8. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 De siste innbetalingene har nå kommet. Jeg skal sørge for at betalingen blir foretatt kl. 15:00 i dag. Til Microplex. Hurra! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Rozie:Jeg har ikke fått noen detaljer ang. PSU, dermed uteblir det. Det er greit det, har en kompis som skal handle på komplett snart så får heller ta det i lag med han Noen formening om når vi får kabiss i postkassa?? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dmpower:Kunne du sendt meg kontonr'et ditt så jeg får tilbakebetalt de 2222,22 du sendte for mye? Send det på PM eller mail Delroton: Du har betalt 210,- for mye? Regner med at det skulle være 10,- og ikke at du var så generøs hehe . Tipper delroton gjorde samme tabbe som meg, satte opp full pris på kabisset. Jeg må ha vært i koma når jeg regna det ut. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Rozie, hvis du kommer med det nå så kan jeg fikse det? Sender endelig resultat til Micoplex nå straks. Men da må du evt. låne penger av de som har betalt for mye hvis vi skal sende betaling i dag. Ellers er nåværende betalingsstatus slik. abit 15 Candyman 10 DevilSpawn 10 Guffen- 10 Guso 10 Kurtz 10 Lucifer666 10 Mjauritz 50 Olaaaaa 10 PCXray 10 Rayline kompis 0 Rayline TWB 10 Skyline 250 SurreSprett 15 theck1 10 tinker 10 HansErik 10 Desi 20 R0zie 11 Delroton 210 Dmpower 39,22 (men har en ekstra på 2222,22) Endret 8. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Rozie, hvis du kommer med det nå så kan jeg fikse det? Sender endelig resultat til Micoplex nå straks. Men da må du evt. låne penger av de som har betalt for mye hvis vi skal sende betaling i dag. Neida, send inn. Jeg har ikke fått svar fra MP selv enda så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå