Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

hm! det er mulig jeg må ha en ny PSU.. microplex ville ikke gi meg ny pga jeg hadde brutt garantien.. Skrev jo at jeg hadde gjort det i mailen før jeg sendte saken men..

Hadde vert litt fint om jeg kunne fått den med på kabinettet.. Tror kanskje det blir litt knapp tid, må bare vente på svar fra MP først..

Argh.. jeg var sikker på at jeg kom til å få ny PSU! :hrm:

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, fikk en telefon fra banken i dag om at de har hatt noen tekniske problemer så betalinger i det tidsrommet som jeg skal ha "betalt" ikke gikk igjennom. Har nå betalt den samme summen på nytt. Jeg beklager meget forsinkelsen... Og vist dere vil fortsette uten meg, er det forståelig..

Lenke til kommentar
Huff, fikk en telefon fra banken i dag om at de har hatt noen tekniske problemer så betalinger i det tidsrommet som jeg skal ha "betalt" ikke gikk igjennom. Har nå betalt den samme summen på nytt. Jeg beklager meget forsinkelsen... Og vist dere vil fortsette uten meg, er det forståelig..

Det er jo strengt tatt en ting du ikke kan noe for da, så jeg stemmer for å vente til at allt er på plass.

En dag fra eller til spiller da ikke så stor rolle. :thumbup:

Endret av skyline
Lenke til kommentar

Det er jo strengt tatt en ting du ikke kan noe for da, så jeg stemmer for å vente til at allt er på plass.

En dag fra eller til spiller da ikke så stor rolle. :thumbup:

Enig. Har vi ventet så lenge kan vi vente en dag eller to til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Uff og uff :cry:

Jeg overfører 2222.22 til deg fra Sparebanken Nor nå og når du evt får pengene fra PB kan du sende disse tilbake Theo.

Orker ikke å vente lenger på PB.

Da har du pengene på konto imorra tidlig senest

Lenke til kommentar

Dmpower:

Kunne du sendt meg kontonr'et ditt så jeg får tilbakebetalt de 2222,22 du sendte for mye? Send det på PM eller mail :)

Delroton:

Du har betalt 210,- for mye? Regner med at det skulle være 10,- og ikke at du var så generøs hehe ;).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Dmpower:

Kunne du sendt meg kontonr'et ditt så jeg får tilbakebetalt de 2222,22 du sendte for mye? Send det på PM eller mail :)

Delroton:

Du har betalt 210,- for mye? Regner med at det skulle være 10,- og ikke at du var så generøs hehe ;).

Tipper delroton gjorde samme tabbe som meg, satte opp full pris på kabisset.

Jeg må ha vært i koma når jeg regna det ut. :whistle:

Lenke til kommentar

Rozie, hvis du kommer med det nå så kan jeg fikse det? Sender endelig resultat til Micoplex nå straks. Men da må du evt. låne penger av de som har betalt for mye hvis vi skal sende betaling i dag.

Ellers er nåværende betalingsstatus slik.

abit 15

Candyman 10

DevilSpawn 10

Guffen- 10

Guso 10

Kurtz 10

Lucifer666 10

Mjauritz 50

Olaaaaa 10

PCXray 10

Rayline kompis 0

Rayline TWB 10

Skyline 250

SurreSprett 15

theck1 10

tinker 10

HansErik 10

Desi 20

R0zie 11

Delroton 210

Dmpower 39,22 (men har en ekstra på 2222,22)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Rozie, hvis du kommer med det nå så kan jeg fikse det? Sender endelig resultat til Micoplex nå straks. Men da må du evt. låne penger av de som har betalt for mye hvis vi skal sende betaling i dag.

Neida, send inn. Jeg har ikke fått svar fra MP selv enda så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...