Abit Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tror du har rett i det.Her ligger det hardware på de utenkeligste steder som på bord, stoler og i sofaen og roper etter etter et disent sted å være. På postkontoret venter noen på å få komme hjem, og med respekt så vil jeg ha noe å tilby de snart. Kjenner følelsen, utålmodigheten brenner i kroppen. Snart får alt et godt hjem skal du se.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det støvfilter i fronten? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis vi ikke har hørt noe fra Delroton når jeg får inn betalingen fra dmpower så får vi fortsette uten han. ehm.. Har betalt da.. husker ikke om det var torsdag eller fredag.. Men har betalt.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Er det støvfilter i fronten? Jepp: Frontpanelet fungerer også som luftinntak, og har et støvfilter plassert på baksiden som gjør sitt for å holde hybelkaniner unna. Endret 5. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det støvfilter i fronten? Jepp: Frontpanelet fungerer også som luftinntak, og har et støvfilter plassert på baksiden som gjør sitt for å holde hybelkaniner unna. Okey, det var jo godt. (tror jeg er alergisk mot støvsugere) Men det så ut på bildet som det var så stor hull i det at vanlige kaniner nesten kommer inn Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis vi ikke har hørt noe fra Delroton når jeg får inn betalingen fra dmpower så får vi fortsette uten han. ehm.. Har betalt da.. husker ikke om det var torsdag eller fredag.. Men har betalt.. Delroton, kan være du kommer inn samtidig som Dmpower. Hvilket beløp satt du inn? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis vi ikke har hørt noe fra Delroton når jeg får inn betalingen fra dmpower så får vi fortsette uten han. ehm.. Har betalt da.. husker ikke om det var torsdag eller fredag.. Men har betalt.. Delroton, kan være du kommer inn samtidig som Dmpower. Hvilket beløp satt du inn? Det som stod på regnearket.. 2840,- Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Kun for å dobbeltsjekke, men nei ikke registrert noen betaler med ditt navn eller beløp. Men vi ser det da sikkert til uken. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Om det kommer på mandag, vil det bli bestilt samme dag? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg sender pengene så fort alle er registrert. Men pengene må komme til microplex før de begynner å pakke varene. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvem som ikke er registrert nå da? 2 stk?? Hvor lang tid tar det før MP får pengene fra deg? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Nevner fortsatt Delroton og DM power. MP får det dagen etter hvis jeg overfører før 17:00 på en virkedag. Men alt det står jo i linkene hvor lang tid transaksjoner tar Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vi må bare sette en deadline for når betalingen må skje slik at alle slipper å vente på noen som kansje ikke skal ha dette alikevel og ikke sier ifra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg har satt deadline til mandag kl. 15:00 sik at jeg rekker å betale til MP før 17:00 fordi dmpower sier at hans betaling kommer da. Noe den sannsynligvis gjør. Men når Delroton har betalt på torsdag burde også hans komme på mandag. Men vi tar status på mandag ca. kl. 12:00. Har ingen hensikt å betale til MP før mandag kl. 15. Da pengen uansett ikke går før mandag kl. 17. Men ikke alle banker bruker BBS. Nor bruker fellesdata, samt at noen banker har flere overføringer så det er litt vanskelig å si når vi får pengene. Men status på mandag kl. 12. Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Okey! Føler at vi ligger godt ann nå og kan snart lene oss bakover å vente på postens gang.... Lenke til kommentar
notorled Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 k. sjekket når jeg betalte.. Det var på fredag(15:21). Blir nok registrert på mandag.. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har du registrert de siste betalingene enda? Eller vil det drøye utover dagen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har ikke mottatt noen nye betalinger ennå. Mangler fortsatt Delroton og Dmpower. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå