Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Tror du har rett i det.

Her ligger det hardware på de utenkeligste steder som på bord, stoler og i sofaen og roper etter etter et disent sted å være. På postkontoret venter noen på å få komme hjem, og med respekt så vil jeg ha noe å tilby de snart.

Kjenner følelsen, utålmodigheten brenner i kroppen. Snart får alt et godt hjem skal du se..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis vi ikke har hørt noe fra Delroton når jeg får inn betalingen fra dmpower så får vi fortsette uten han.

ehm.. Har betalt da.. husker ikke om det var torsdag eller fredag.. Men har betalt..

Delroton, kan være du kommer inn samtidig som Dmpower. Hvilket beløp satt du inn?

Lenke til kommentar
Hvis vi ikke har hørt noe fra Delroton når jeg får inn betalingen fra dmpower så får vi fortsette uten han.

ehm.. Har betalt da.. husker ikke om det var torsdag eller fredag.. Men har betalt..

Delroton, kan være du kommer inn samtidig som Dmpower. Hvilket beløp satt du inn?

Det som stod på regnearket..

2840,-

Lenke til kommentar

Jeg har satt deadline til mandag kl. 15:00 sik at jeg rekker å betale til MP før 17:00 fordi dmpower sier at hans betaling kommer da. Noe den sannsynligvis gjør.

Men når Delroton har betalt på torsdag burde også hans komme på mandag. Men vi tar status på mandag ca. kl. 12:00.

Har ingen hensikt å betale til MP før mandag kl. 15. Da pengen uansett ikke går før mandag kl. 17.

Men ikke alle banker bruker BBS. Nor bruker fellesdata, samt at noen banker har flere overføringer så det er litt vanskelig å si når vi får pengene. Men status på mandag kl. 12.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...