r0zie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Da vet jeg ei. Men syns de andre må få opp farta siden vi nå er 15 stk.. de som blir forsinket kan si i fra vertfall Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Utfra hva jeg kan se på kjøpslistene så er den eneste som har 1745,- i kjøpslista og som ikke er bold, avalencia. Men jeg bør få dette bekreftet av ham før vi går for at det er slik. Endret 4. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 han har jo ikke skrevet et ord i denne tråden da.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Har sendt han en mail for å høre. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 har vi en deadline? vil gjerne ha kabbis til fredag Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er allerede fredag....... Lenke til kommentar
guso Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Han mener sikkert neste fredag Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nei, jeg mente jo i dag.......... gleder meg som en unge til å få det hjem Lenke til kommentar
skyline Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nei, jeg mente jo i dag.......... gleder meg som en unge til å få det hjem Vel, med mindre du bor i samme bygning som Microplex, og du har sendt bombe trussel til avalencia, så har jeg mine tvil på om du får det i dag. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 kanskje g = k ? :-) Tja, kanskje. Ikke godt å si. Vær nå snill med en morgentrøtt Olaaaaa. Stykker, ja, ikke stygger. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 kanskje g = k ? :-) Tja, kanskje. Ikke godt å si. Vær nå snill med en morgentrøtt Olaaaaa. Stykker, ja, ikke stygger. Hehe, undskyldinger Neida, skjønte det jeg også da. Morro å gjøre narr av skrive leif. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Var i kontakt med PB i dag tidlig. De er på konto på mandag. dessverre noe kluss med BBS eller noe piss. Ble bare så fly forbanna på elendig tracking av pengene Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) OMFG! Jadda, selvfølgelig får Microplex inn i Aerogate 2 i sort NÅ, RETT ETTER at jeg har bestilt. Jaja, vet om en butikk her i byn som har den, men plagsomt var det likevel EDIT: Unskyld for OT, men måtte bare få sagt det... Endret 4. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Neida, skjønte det jeg også da. Morro å gjøre narr av skrive leif. Hvis det er slik det er - det heter "moro", og "skriveleif" er i ett ord Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Fått svar fra avalencia, han sier at han har betalt og siden ingen andre har sagt noe om denne betalingen må det stemme. Men ser det bedre hvis det står noe i girokopien jeg får fra skandiabanken. EDIT: Fått girokopi fra skandiabanken just now og den ukjente betalingen er avalencia. Dmpower sin får vi på mandag, men er det noen som har hørt fra Delroton? Endret 4. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvis vi ikke har hørt noe fra Delroton når jeg får inn betalingen fra dmpower så får vi fortsette uten han. Endret 4. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Greit for meg.. Når kommer dmpower sitt fram? Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror du har rett i det. Her ligger det hardware på de utenkeligste steder som på bord, stoler og i sofaen og roper etter etter et disent sted å være. På postkontoret venter noen på å få komme hjem, og med respekt så vil jeg ha noe å tilby de snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå