Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linket i første post "hvor betaler jeg". :)

Og det er 97132507604 som er kontonummer??

Jepps det er kontonummer :). Men husk å kryss av for å få kvittering og skriv melding med "nick og navn".

Har ikke fått ordna kortet ennå. Har forsøkt å få tak i DFI uten å få svar :(. Men Netshop skal få en bios programmerer tilsendt på torsdag så de kunne kanskje hjelpe meg. :thumbup: Eneste er at det koster en del å sende ting frem og tilbake. Får forsøke å sende kun bios brikken.

PCXray:

Jeg skal oppdatere her hele tiden ettersom jeg mottar betalinger. De som er sene får vi purre opp. Hvis ikke alle som har sendt kjøpsliste, betaler beløpet, må jeg høre med Microplex om det går greit. Er vi da over 15 uten de som ikke har betalt får de en kort frist hvis de gir lyd fra seg, hvis ikke, ut av listen.

Vi trenger kun 15 betalinger for å fullføre rabatthandelen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lurer litt på hva slags psu jeg skal putte inn i dette kabinettet. Har sett litt på MIST som står på innkommende hos Microplex. Virker som et ok valg synes jeg. Noen som evt. har noen andre anbefalinger? Lavt støynivå er jo viktig her.

Lenke til kommentar

En ting som er viktig når man først kjøper dette kabinettet og tenker på støy. Kjøp en PSU med kun intern 120mm vifte og kun riller bak, snu den opp ned slik at den suger kald luft rett igjennom fra hullet i toppen. Dette hullet i toppen i bakkant er laget for dette formålet.

Min Tagan 480W har kun 2 gjennomgående 80mm så jeg får ikke benyttet meg av dette hullet i denne annledningen. Men etterhvert kommer jeg til å bytte til en 1*120mm som jeg snur opp ned.

Det vil gi deg den optimale strømforsyningen til dette kabinettet. Men er ellers strålende fornøyd med min Tagan.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Lurer litt på hva slags psu jeg skal putte inn i dette kabinettet. Har sett litt på MIST som står på innkommende hos Microplex. Virker som et ok valg synes jeg. Noen som evt. har noen andre anbefalinger? Lavt støynivå er jo viktig her.

Denne kjøpte jeg da den var på ukens tilbud, og kan ikke høre at den er på i det hele tatt, selv om den er godt belastet pga overklokk.

Har denne i serveren min og den er også rolig selv om den kjører en del disker + en Prescot [email protected]

Begge anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...