Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjentar for n'te gang. Så fort Microplex har gitt meg en sum tilbake og jeg har kontrollregnet denne med listene dere har gitt meg.

;)

Regner med å få tilbakemelding på listene fra Microplex innenfor arbeidsstid i morgen, og så vil jeg kontrollregne på de når jeg er hjemme kl. 17:30. Så når jeg er ferdig kommer kontonr.

Kampanjen stenger forøvrig om 30 min.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg gjentar for n'te gang. Så fort Microplex har gitt meg en sum tilbake og jeg har kontrollregnet denne med listene dere har gitt meg.

;)

Regner med å få tilbakemelding på listene fra Microplex innenfor arbeidsstid i morgen, og så vil jeg kontrollregne på de når jeg er hjemme kl. 17:30. Så når jeg er ferdig kommer kontonr.

Kampanjen stenger forøvrig om 30 min.

Okei, takk for svar nummer ente :) Flott jobba!

Blir digg å endelig få kabinettet!

Lenke til kommentar

Skal bli meget bra. Men helsike, nå grubler jeg på sort eller sølv hehe. Fordi nylig ønsket jeg sølv med blått/isblått UV reaktivt lystema. Men har inntill nå hatt lyst på sort. Grrr, hadde kunne bestemt meg på flekken hvis jeg så kassa i virkeligheten fordi look på finishen har litt å si for fargen jeg velger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Skal bli meget bra. Men helsike, nå grubler jeg på sort eller sølv hehe. Fordi nylig ønsket jeg sølv med blått/isblått UV reaktivt lystema. Men har inntill nå hatt lyst på sort. Grrr, hadde kunne bestemt meg på flekken hvis jeg så kassa i virkeligheten fordi look på finishen har litt å si for fargen jeg velger.

En kompis av meg har nylig fått det sorte, og han klager på at det blir utrolig lett synlige "riper" i lakken. Dette tror jeg ikke er så plagsomt på sølv.

Selv har jeg lenge vurdert sølv eller sort, men jeg endte til slutt på sølv, og skal som du nevner her ha en utvalgt farge inne, om dette blir blå, rød eller grønn som er på big water aner jeg ikke enda...

Lenke til kommentar

Svortevik. Takk for tipset, da ble det nok sølv på meg ;).

Jeg skal kjøpe UV blacklight kathoder, UV reaktive strømper etc. Ellers lurte jeg på MIST vifter, men blå er utsolgt. Så de blir det muligens de blanke. Men jeg må ha med turtallsavlesning og jeg husker ikke om det var kun 3 ledere som ga deg dette(altså ikke 3 pins molex med 2 ledere, men 3 ledere), vanskelig å se på kommentarene på microplex om de har mulighet for turtallsavlesning, samt justering(via ekstern viftestyring).

Ellers blir det kanskje en VGA blokk til BigWater.

Samt en del smådill av kabler og slik jeg trenger. Muligens også gummiforinger for vifter og div dill.

Jeg lurer på om jeg skal holde meg til orginalslangene på BigWater da det fort koster mye å bytte til blått.

Men er det lakk på den sorte? Trodde det var anodisert?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ser de har blå slange til 49 kr for 3 meter hos komplett. Disse er noe større enn big water, men går vel greit med gode slangeklemmer.

De har jo også 6.4 mm slanger hos microplex, men disse er blanke, og en får ikke blå fargen på slangene, men det gjør kansje ikke noe om vesken er blå?

De selger jo pvc slanger hos biltema og clasohlson som er billig, noen som vet hvordan disse er å bruke sammen med vannkjøling? Her får en de jo i alle størrelser også.

Synd microplex er utsolgt for så mange varer :no:

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Theo, kan du ordne noe for meg? Jeg har sendt deg kjøpsliste, men siden det tar så lang tid før jeg får noe så er jeg nødt til å "avbestille" den kabelen jeg skrev inn, med andre ord, jeg skal KUN ha kabinettet Kan du ordne det, så jeg slepper å sende enda en kjøpsliste? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...