Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Når får vi varene? - Når alle lister er i orden, sender jeg de til microplex. - Mircoplex(første arbeidsdag) går igjennom alle listene og gir meg en total sum tilbake. - Jeg kontrollregner summen mot alle kjøpslistene(utenfor arbeidstid), hvis den ikke stemmer må vi finne ut hvor feilen er. - Hvis alt stemmer legger jeg ut kontonr til alle - Alle betaler så fort de kan. Betaler man før 17:00 på en virkedag så kommer betalingen frem til meg dagen etter, eller etter en helg. - Når jeg ser at jeg har fått inn korrekt sum betaler jeg videre til Microplex. - Microplex får sin betaling neste dag hvis jeg betaler før 17:00 - Microplex begynner å opprette ordre, pakke og sende etc. Som du ser er det en del ting som gjør at dette vil ta tid. ikke minst at vi er avhengig av at Microplex kun jobber med saken innefor normal arbeidstid og at jeg må jobbe med den utenfor normal arbeidstid. Og siden jeg har barn i barnehage og fulltids jobb etc. etc og kombinasjonen av alle disse faktorene som gjør at jeg må gjøre ting på en begrenset fritid. Så tror jeg at vi kan motta varene tidligst slutten av neste uke hvis vi er heldige og alt stemmer og alt er på lager. Ellers er jobben dårlig betalt (regnet ut å ha brukt 75 timer + til nå på dette). Det betyr at jeg kan ikke bruke arbeidstiden til det, men nå er vi snart i mål Endret 29. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
candymann Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 cd\dvd dekksel om du har mer enn en cd\dvd enhet. Kan noen legge ut link til disse, finner ikke dem jeg..... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) jeg finner ikke kundenummer for følgende ordre: - Desi - Rayline Kompis(tror det kommer snart) - Candyman Kan dere sende de på PM? EDIT: Candymann - http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=C01B&toc=3085 Endret 29. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kundenummeret til kompisen er sendt deg på PM nå Theo man.............:-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Da begynner dette å ta form. Jeg komme til å sende over lista i morgen ettermiddag/tidlig kveld hvis det ikke melder seg flere inntil da. Skal bort på dagen så tar det så fort jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er bra, har lagt av penger nå, og venter i spenning på at det skal bli klart for overføring.. Gleder meg noe sinnsykt.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det er bra Så får vi håper ikke alt for mange falt for fristelsen og brukte penga på byen i kveld hehe Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 By? hvor, hvor................? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Sjøl har jeg vært en tur i drammen hos kjente, men tok det rolig Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Theo: Er det fortsatt mulig at jeg kan forandre på bestillingen min? Det er bare en liten ting, har tenkt å slenge med en GPU-kjøler. Orker ikke å vente på at TT-blokken skal komme på lager hos PSData, kommer kanskje ikke før i mars Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Send meg et oppdatert regneark :-). Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Herlig jobb theo! Men klarer fortsatt ikke å finne hvilket kontonummer jeg skal betale til? Kan det være fordi du ikke har lagt det ut enda? hehe -theck1 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Er jeg gal, eller står det at dette kabinettet koster 200kr . Isåfall er det syyyyyyyyyyykt billig Jeg som kjøpte det for full pris, lurer på om jeg må kjøpe et til bare fordi det er så billig edit: Er det fratrekk på 200kr ja, da skjønte jeg litt mer.... Da var det ikke så bra tilbud lenger.... men greit nok for de som hadde tenkt til å kjøpe det uansett da. Endret 30. januar 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
mortenma Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er jeg gal, eller står det at dette kabinettet koster 200kr . Isåfall er det syyyyyyyyyyykt billigJeg som kjøpte det for full pris, lurer på om jeg må kjøpe et til bare fordi det er så billig koster 1795.. blir 200 kr rabatt med visst antall som blir med.. mer rabatt om det blir med fler, etter det jeg har forstått.. det står klart på førstesiden. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er jeg gal, eller står det at dette kabinettet koster 200kr . Isåfall er det syyyyyyyyyyykt billigJeg som kjøpte det for full pris, lurer på om jeg må kjøpe et til bare fordi det er så billig Det er nok 1795 nkr - 200 nkr som er den rådende prisen med 24 interesserte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4vxCixkw Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) uten å ha trålet gjennom samtlige sider i tråden etter svaret, så lurer jeg på om man må være tidligere kunde av microplex for å bli med på dette? ref. "mangler kundenummer til x, y og z i lista" edit: nerf, skrivefeil Endret 30. januar 2005 av Slettet-4vxCixkw Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er jeg gal, eller står det at dette kabinettet koster 200kr . Isåfall er det syyyyyyyyyyykt billigJeg som kjøpte det for full pris, lurer på om jeg må kjøpe et til bare fordi det er så billig koster 1795.. blir 200 kr rabatt med visst antall som blir med.. mer rabatt om det blir med fler, etter det jeg har forstått.. det står klart på førstesiden. Jeg leste på førstesiden, men når jeg fikk for meg at det kostet 200kr så jeg plutselig muligheten for å tjene en haug av penger Men den gang ei Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 uten å ha trålet gjennom samtlige sider i tråden etter svaret, så lurer jeg på om man må være tidligere kunde av microplex for å bli med på dette? ref. "mangler kundenummer til x, y og z i lista" edit: nerf, skrivefeil Man må ikke være kunde nei, men man må registrere seg, og så får man et kundenummer. Dette kundenummeret bruker man så i denne postens sammenheng. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Da var oppdatert regneark med GPU-kjøler sendt til deg, Theo Lenke til kommentar
candymann Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Theo, jeg har sent deg mitt kundenr på mail. Så jeg lurer på om det er nået annet feil i min kjöpsliste når jeg ennå er med blå skrift på side 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå