Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Når får vi varene?

- Når alle lister er i orden, sender jeg de til microplex.

- Mircoplex(første arbeidsdag) går igjennom alle listene og gir meg en total sum tilbake.

- Jeg kontrollregner summen mot alle kjøpslistene(utenfor arbeidstid), hvis den ikke stemmer må vi finne ut hvor feilen er.

- Hvis alt stemmer legger jeg ut kontonr til alle

- Alle betaler så fort de kan. Betaler man før 17:00 på en virkedag så kommer betalingen frem til meg dagen etter, eller etter en helg.

- Når jeg ser at jeg har fått inn korrekt sum betaler jeg videre til Microplex.

- Microplex får sin betaling neste dag hvis jeg betaler før 17:00

- Microplex begynner å opprette ordre, pakke og sende etc.

Som du ser er det en del ting som gjør at dette vil ta tid. ikke minst at vi er avhengig av at Microplex kun jobber med saken innefor normal arbeidstid og at jeg må jobbe med den utenfor normal arbeidstid.

Og siden jeg har barn i barnehage og fulltids jobb etc. etc og kombinasjonen av alle disse faktorene som gjør at jeg må gjøre ting på en begrenset fritid. Så tror jeg at vi kan motta varene tidligst slutten av neste uke hvis vi er heldige og alt stemmer og alt er på lager.

Ellers er jobben dårlig betalt ;) (regnet ut å ha brukt 75 timer + til nå på dette). Det betyr at jeg kan ikke bruke arbeidstiden til det, men nå er vi snart i mål :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jeg gal, eller står det at dette kabinettet koster 200kr :dontgetit: . Isåfall er det syyyyyyyyyyykt billig

Jeg som kjøpte det for full pris, lurer på om jeg må kjøpe et til bare fordi det er så billig :yes:

edit:

Er det fratrekk på 200kr ja, da skjønte jeg litt mer.... Da var det ikke så bra tilbud lenger.... men greit nok for de som hadde tenkt til å kjøpe det uansett da.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Er jeg gal, eller står det at dette kabinettet koster 200kr :dontgetit: . Isåfall er det syyyyyyyyyyykt billig

Jeg som kjøpte det for full pris, lurer på om jeg må kjøpe et til bare fordi det er så billig :yes:

koster 1795.. blir 200 kr rabatt med visst antall som blir med.. mer rabatt om det blir med fler, etter det jeg har forstått.. det står klart på førstesiden.

Lenke til kommentar

Det er nok 1795 nkr - 200 nkr som er den rådende prisen med 24 interesserte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4vxCixkw

uten å ha trålet gjennom samtlige sider i tråden etter svaret, så lurer jeg på om man må være tidligere kunde av microplex for å bli med på dette?

ref. "mangler kundenummer til x, y og z i lista"

edit: nerf, skrivefeil :p

Endret av Slettet-4vxCixkw
Lenke til kommentar
Er jeg gal, eller står det at dette kabinettet koster 200kr  :dontgetit: . Isåfall er det syyyyyyyyyyykt billig

koster 1795.. blir 200 kr rabatt med visst antall som blir med.. mer rabatt om det blir med fler, etter det jeg har forstått.. det står klart på førstesiden.

Jeg leste på førstesiden, men når jeg fikk for meg at det kostet 200kr så jeg plutselig muligheten for å tjene en haug av penger :D Men den gang ei :(

Lenke til kommentar
uten å ha trålet gjennom samtlige sider i tråden etter svaret, så lurer jeg på om man må være tidligere kunde av microplex for å bli med på dette?

ref. "mangler kundenummer til x, y og z i lista"

edit: nerf, skrivefeil :p

Man må ikke være kunde nei, men man må registrere seg, og så får man et kundenummer. Dette kundenummeret bruker man så i denne postens sammenheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...