Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Det ser ut som alu. uten noe lakk, for meg. Hadde selv tenkt å kjøpe med noen katoder, da UV, også i tillegg UV-reagerende IDE-kabler. Slangene til Bigwater er UV-reagerende også, tror jeg, ihvertfall de som du får med GPU-blokken, så det tror jeg kunne blitt litt kult (kjøpte ikke). Men isblått funker vel fett det :)

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venter i spenning på kontonummer! Ivrig etter å paye ;) Kommer betalingsinformasjon etter testen er gjennomført?

Jeg vil ha summen fra Microplex først også. Så vi kan lokalisere evt. feil i utregninger før en haug begynner å betale og vi må begynne å spore oss gjennom betalte midler og kanskje be om noe kroner mer eller mindre.

Men Espen har vært meget kundevennlig og svart til omtrent alle døgnets tider, så det kan være vi får et svar i dag før helgen. Men alle kjøpslister må være i orden før jeg sender det til Microplex også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
På Lian-li står det at finishen er børstet anodisert alu. Innbiller meg at det er omtrent som de vanlige brødformene, uten sammenligning forøvrig!!

Disse brødformene jeg har i kjøkkenskapet er glatte og blanke. Men det er den børstede finishen som lett riper er det ikke? Sammenligner med sidedørene på stacker i sølv, holdt med en negl lett men fast bortpå.

Lenke til kommentar

? stacker dørene er i børstet aliminium, børstet alminium er børstet alminium, jeg klarer ikke å få til noen riper med negglen i alle fall (du har nevnt det før)

Jeg har satt viftestyring øverst og usb\powerknappene nest nederst, konge kabinett. Temp inne i kabinettet droppet 10 grader i forhold til chieftec dragon.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det var ikke noe problem å lage ripe med en godt klippet negl på min stacker dør. Dvs. du lager ikke en metallisk ripe, men en overflate strek. Men desto mer følsom. Det jeg lurte på.

Så hvordan du hadde organisert ditt, og syntes det var en god ordning :). Måtte du gjøre mye for å få det til? Altså USB++ panelet i en annen slot og viftestyring øverst?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Flotters Rayline. Jeg har forresten fått bekreftelse på innbetalingen din :-). Så da er alt duket for betaling så fort jeg har fått bekreftelse fra Microplex.

Jeg endrer status på alle så fort jeg er ferdig med de listene jeg har fått inn. Det er en del som har sendt de slik at jeg må gjøre om eller klippe og lime etc. Det er ikke noe problem, men det tar litt tid for meg.

EDIT:

Er nå ferdig med 19 lister(uten meg selv) og snart ferdig med alle jeg har fått. Men ser ut som vi kanskje mangler noen. Oppdaterer listen så fort jeg er ferdig!

EDIT2:

Da har jeg gått igjennom alle kjøpslistene og bearbeidet de. Jeg har også oppdatert listen på førstesiden. (NB! nye fargekoder).

Som dere ser har 1 betalt, 19 sendt meg kjøpsliste og 5 kjøpslister mangler, 3 har trukket seg.

Betaling er ikke åpnet ennå før vi får inn alle kjøpslistene og totalsum er bekreftet av Microplex.

Min står til blå fordi jeg ikke har fått tid til å lage min egen ennå hehe. Er borte på besøk i kveld og siden jeg mangler 4 kjøpslister så blir vi neppe ferdig med listene i kveld?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Har du ikke fått listen min enda? Kan ikke se navnet mitt bold selv om jeg sendte e-mail i går. :cry:

Har ikke fått den nei Ola? kan du sende den på nytt med vanlig e-post?

Husk at når jeg skriver at listene er sendt til Microplex. Da er kampanjen stengt og man kan ikke trekke seg. Så vil det gå litt tid til jeg får et tall tilbake som jeg kontrollregner mot listene og så kommer kontonr ut til dere.

Jeg ønsker ikke å drive betalingsinnkreving/oppfølging på fritiden(sender heller Rayline :p) så alle må sørge for å være flink og betale i tide så fort du har tid når jeg gir ut kontonr. :thumbup:

Skulle det være at de som mangler med kjøpslister ikke har levert disse når jeg skal sende til Microplex så vil de strykes fra listen hvis det ikke gis tilbakemelding om årsak/utsettelse her.

Men for å drepe formalitetene litt må jeg benytte annledningen til å gratulere _samtlige_ med kjøp av det _beste_ kabinettet Lian-Li noen gang har laget, etter min mening. :thumbs:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Theo343:

Ser at "Desi Kompis" står i bold blå. Bestillingslista gjaldt både for meg og han andre. Må jeg lage 2 bestillingslister og 2 kundenummer? Eller holder det med en?

Har ikke tilgang til internett før imorgen fra nå av... :cry:, så jeg får ikke gjort noe med eventuell forandring.

Lenke til kommentar

Desi:

Oki skjønner. neida det skal være greit det. Men husk at da står du som eier for alle varene og all garanti etc. må tas gjennom deg. Ønsker du det?

EDIT:

Det går bra Desi, jeg behandler den slik du ønsker, alt i ett kjøpe :)

Ellers har jeg oppdatert all informasjonen rundt tråden slik at førstesiden og linkene skal være mer oversiktlig og mindre forvirrende for de som evt. skulle hoppe på tilbudet i løpet av helgen. Slik at nå utgår all info utenom det som står på førstesiden og det som linkes derfra.

Iom. at vi ikke får svar før på mandag på listene kan tilbudet stå åpent til søndag midnatt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...