Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT Kaller Rayline:

Utfra hva jeg kan se på ditt eminente regneark(måtte bare installere excelviewer først på akkurat _den_ pc'en :whistle:) så utestår følgende beløp.

Nkr. 2219,- (totusentohundreognittenkroner). Eller var det 2.500? hmm :hmm:. Hehe neida ;)

2219,- it is for deg.

OK, da setter jeg igang.........

Lenke til kommentar

Er de som ikke har levert kjøpsliste som er grønne så vidt jeg har forstått.... du får vel beskjed fra theo hvis noe er feil også.

Blir dyrt dette her selv om kabinettet er billig.. fort gjort å bestille litt annet også.

Men er vel kanskje ikke bare meg som har blitt litt revet med.... :p

Endret av Abit
Lenke til kommentar
Hva kjøper folk som ekstrautstyr? Er det noen anbefalinger?

Kjøpte med 2 papst 120mm vifter ikke noe annet jeg...

en vifte kontroller? hater selv støy fra pc-en og skal handle inn en.

Det har jeg fra før av. Det er muligens den viktigste delen i en pc... Uten den hadde jeg klikka helt, eller hatt en vannvittig varm pc

Lenke til kommentar

Jeg ble dessverre opptatt med familieanliggende i går kveld så jeg må jobbe med listene i dag. Jeg får oversendt de i dag, og får forhåpentligvis tallene tilbake fra Microplex i løpet av dagen.

Ellers noen tips fra microplex:

- Medfølgende vifter er relativt stillegående, men hvis ikke de er bra nok anbefaler de MIST viftene.

rozie:

Jeg tipper slutten av neste uke siden betalinger ikke kommer inn ant. før mandag/tirsdag til meg og onsdag til Microplex(bank transaksjoner forsinker oss). Men vanskelig for meg å tippe postgangen på kabinetter rundt omkring i norge. Tipper Microplex også trenger litt tid på å adminstrere og pakke og sende det ut.

NB!

De som trekker seg må sende meg en e-post med "Trekk 6277". Kan være jeg går glipp av poster her.

Rayline, test-betaling:

Iom. at du ikke fikke utført betalingen før 17:00 i går så ser jeg den ikke i dag. Det kan være jeg må vente helt til mandag iom. at den da først går kl. 17:00 i dag og at den ikke kommer inn før mandag. Er jeg heldig ser jeg den i morgen.

NB! Det er mange som ikke har lagt ved kundenummer i kjøpslisten. Noen har skrevet "Kundenummer: " uten noe nummer. Dere må gå inn på Microplex, opprette dere som kunde og legge inn kundenummeret i lista slik som Microplex har spesifisert listen.

bare sende meg kundenummeret på PM, trenger ikke sende ny liste

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...