Rayline TWB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sist jeg så en ravn passe ei katte, gikk det dårlig med ravnen........... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 EDIT Kaller Rayline:Utfra hva jeg kan se på ditt eminente regneark(måtte bare installere excelviewer først på akkurat _den_ pc'en ) så utestår følgende beløp. Nkr. 2219,- (totusentohundreognittenkroner). Eller var det 2.500? hmm . Hehe neida 2219,- it is for deg. OK, da setter jeg igang......... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) OK - da er kr. 2.229,- overført med "6277 Rayline TWB" Måtte katta di få et langt og lykkelig liv............ Endret 27. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ja nå får jeg råd til bedre kattemat så da kan det hende det blir bedre hehe. Flotters. skal sjekke jevnlig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Da logger jeg ut for kvelden, men sjekker innom en kjapp tur senere i kveld. *oops dobbelpost* Endret 27. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Må dessverre forlate listen fikk kabinettet i gave i dag Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Oi - det er det jeg kaller skikkelig gave da........:-) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor er jeg grønn på listen? Mangler jeg noe? Lenke til kommentar
Abit Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Er de som ikke har levert kjøpsliste som er grønne så vidt jeg har forstått.... du får vel beskjed fra theo hvis noe er feil også. Blir dyrt dette her selv om kabinettet er billig.. fort gjort å bestille litt annet også. Men er vel kanskje ikke bare meg som har blitt litt revet med.... Endret 27. januar 2005 av Abit Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nei, du er absolutt ikke alene om det nei...........:-) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva kjøper folk som ekstrautstyr? Er det noen anbefalinger? Kjøpte med 2 papst 120mm vifter ikke noe annet jeg... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva kjøper folk som ekstrautstyr? Er det noen anbefalinger? Kjøpte med 2 papst 120mm vifter ikke noe annet jeg... cd\dvd dekksel om du har mer enn en cd\dvd enhet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva kjøper folk som ekstrautstyr? Er det noen anbefalinger? Kjøpte med 2 papst 120mm vifter ikke noe annet jeg... en vifte kontroller? hater selv støy fra pc-en og skal handle inn en. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva kjøper folk som ekstrautstyr? Er det noen anbefalinger? Kjøpte med 2 papst 120mm vifter ikke noe annet jeg... en vifte kontroller? hater selv støy fra pc-en og skal handle inn en. Det har jeg fra før av. Det er muligens den viktigste delen i en pc... Uten den hadde jeg klikka helt, eller hatt en vannvittig varm pc Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja der sier du det.. Har dessverre ikke en selv , men skulle gjerne kjøpt.. tror faktisk jeg drar med en viftekonmtroller ved kjøp av webcammet mitt.. . Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Sendte inn en liste i går, theo, håper du har fått den og at alt er som det skal. Var (og er) litt sliten og beat-up etter mange dager snowboard og festing. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har en kompis som maser etter kabelen sin.. Når kommer jeg til å få kabinettet? sånn ca.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg ble dessverre opptatt med familieanliggende i går kveld så jeg må jobbe med listene i dag. Jeg får oversendt de i dag, og får forhåpentligvis tallene tilbake fra Microplex i løpet av dagen. Ellers noen tips fra microplex: - Medfølgende vifter er relativt stillegående, men hvis ikke de er bra nok anbefaler de MIST viftene. rozie: Jeg tipper slutten av neste uke siden betalinger ikke kommer inn ant. før mandag/tirsdag til meg og onsdag til Microplex(bank transaksjoner forsinker oss). Men vanskelig for meg å tippe postgangen på kabinetter rundt omkring i norge. Tipper Microplex også trenger litt tid på å adminstrere og pakke og sende det ut. NB! De som trekker seg må sende meg en e-post med "Trekk 6277". Kan være jeg går glipp av poster her. Rayline, test-betaling: Iom. at du ikke fikke utført betalingen før 17:00 i går så ser jeg den ikke i dag. Det kan være jeg må vente helt til mandag iom. at den da først går kl. 17:00 i dag og at den ikke kommer inn før mandag. Er jeg heldig ser jeg den i morgen. NB! Det er mange som ikke har lagt ved kundenummer i kjøpslisten. Noen har skrevet "Kundenummer: " uten noe nummer. Dere må gå inn på Microplex, opprette dere som kunde og legge inn kundenummeret i lista slik som Microplex har spesifisert listen. bare sende meg kundenummeret på PM, trenger ikke sende ny liste Endret 28. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Avalencia: *dette var min feil, så ikke vedlegget * Og de som skal hente. Skriv det i handlelisten Endret 28. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg lurte forresten på om jeg skulle satse på Sølv med isblått UV og lystema? Noen som tror noe om det?. Lurer på om sølvkabinettet er lakkert eller kun rene alu flater. Fordi rene ikke-lakkerte alu flater riper lettere. holder med en negl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå