Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under 1000 lappen er ikke bare et godt tilbud, det vil omtrent være umulig. Kan være vi kan kante på 1000 lappen i aller beste fall, men det er ingen som selger kabinett, selv Lian-Li med 80% dekningsbidrag.

Men får jeg til 1195,-+ håper jeg fortsatt de aller fleste er interessert. 600,- eller ca. 35%-40% i avslag på et kabinett er da ekstremt i seg selv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er ikke noe mål i seg selv å få dette til under 1000,-. Alt rundt 600,- i avslag og videre ned mot tusenlappen er meget bra. Men bedre å diskutere når jeg har vært i kontakt med leverandører på mandag :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

P-in-P:

Hehe.. blitt mye forum her nå. Skulle skrive "tror ikke du vil bli misfornøyd" og ombestemte meg og skulle si "tror du vil bli meget fornøyd". Rettes opp ja ;)

Konge leif hehe... :p

24 stk. til nå :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Om det blir slik at en må være her natt til en eller annen dag for å få dette tilbudet så synes jeg seriøst at dette må skrives i første posten. Er ikke alle som gidder å lese seg igjennom 20-30 sider med innlegg, så derfor bør absolutt all framgang i denne saken oppdateres i første innlegg, noe det også burde hvert gjort i "big water tilbuds tråden".

Lenke til kommentar

Jeg skriver alt som er viktig i første posten ja :) Enig i den selv :-).

Men da er du ført opp, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Her skal ingen oversees :) Jeg tror jeg fikk min bigwater, og gleder meg. Synd ikke flere fikk.

Skal nok forsøke å unngå en nattevåk ordning for kjøpet også.

Husk at ingenting er spikret. Jeg samler navn nå for å ha med når jeg snakker med leverandørene på mandag.

26 stk ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ikke bindende, men det må være at dere ønsker å være med hvis jeg får til et tilbud på rundt 1195-1300. :). Så jeg ikke kommer med tulletall til leverandørene :)

Men ingen som binder dere til at dere _må_ kjøpe, men flere interessenter kan gi bedre priser :).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Har det kabinettet selv, og er kjempefornøyd :w00t:  anbefales :w00t:

Har lurt litt på det med den utstikkende toppen. Er den irriterende hvis du ikke skal benytte kabinettet til vannkjøling, eller er det absolutt ikke noe problem?

Hvordan støyer det? Er det på noen måte støydempende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...