Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rayline:

Fikk du infoen fra meg?

Ja Theo, jeg leste akkurat nå min webmail - og der så jeg dine opplysninger. Dvs. at jeg starter prosedyren i kveld når jeg kommer hjem fra jobb.........:-)

Blir jeg den første som får kabinett jeg da...........?..... :love:

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Neida, kun ment som en fleip - det er nok Microplex som styrer den butikken...........:-)

Men vi får ihvertfall sett at ting fungerer som det skal.

Som du så av kjøpslisten min, har jeg fjernet den 10-eren i "kommisjon". Dette gjorde jeg fordi Excel- arket skal jo gå til Microplex - og det er jo ikke Microplex som skal ha 10'ern.

Imidlertid vil jeg betale 10,- mer enn oppsatt i Excel-arket når jeg bruker nettbanken i kveld - og da er det jo meningen at du skal ha den 10'ern. 10 kroner er ikke noe man blir hverken fattig eller rik av, så at du får 10 kroner for jobben/prosjektet skulle jo bare mangle......240 tilsammen fra alle sammen, så finansierer det jo f.eks. en Vantec viftestyring - og det synes jeg prosjektet ditt er verdt.....:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Tror ingen av oss plutselig har veldig dårlig tid. Så det går sikkert helt greit. Jeg må også få tilbakemelding fra banken at Rayline sin test gikk ok. Så får all beskjed om kontonr som betalingen skal gå til.

Men husk:

- Betaling - giro m/ melding.

- Og i melding feltet skriver du "6277 <nick>" slik at jeg får beskjed om hvem som betaler.

Lenke til kommentar

- Jeg må gå igjennom alle kjøpslister for å få sendt disse på brukbar måte til Micrplex(må gjøres på fritiden, i kveld)

- Jeg må verifisere at betalingen som Rayline utførte som test har gått helt som den skal, så ikke han har sponset flyktningermottaket på sundalsøra høyfjellshotell.

- Jeg må få tilbakemelding fra Espen hos Microplex at alle summer hver for seg og totalt stemmer.

Deretter og ikke før skal jeg legge ut kontonr for alle de som sitter og tramper hull i gulvet av lengten etter det nye kabinettet.

Det har tatt litt lenger tid enn ventet av mange årsaker, men jeg var også nødt til å få inn og sjekket alle kjøpslister før jeg kan gå videre med saken.

Det som skjer når jeg har sendt over alle kjøpslistene er at Microplex oppretter order på dere og gir meg verifikasjon på totalsum. Dermed er dere bondefanget, dvs. at ordren er opprettet i deres navn.

Så ber jeg dere starte å betale, og når totalsummen på min konto stemmer eller overstiger (10'erne) summe til microplex vil hele avtalen utløses i behagelige former.

Jeg holder dere hoppende oppdatert på status :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Rayline:

"Jeg kan ikke se å ha mottatt", men det er nok fordi betalingen din ikke blir overført før kl. 17:00 i BBS i dag. Siden du betalte i løpet av dagen i dag. Dvs. jeg ser den ikke før i morgen ant.

Kontonr. ble ellers overført via mail med cutn/paste@nettbank metoden slik at det ikke skal være rom for menneskelige feil i informasjonsprosedyren.

Men regner med å se status i løpet av kvelden eller i morgen tidlig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

theck1:

Your welcome to raise the bets hehe ;). Men ellers ble dette utført på ideelt basis og ikke for å tjene på det. 10'ern henger igjen fra mellomleddet og jeg ser mer på det som et tegn på takk for jobben enn til smør på brødskiva :).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Rayline:

"Jeg kan ikke se å ha mottatt", men det er nok fordi betalingen din ikke blir overført før kl. 17:00 i BBS i dag. Siden du betalte i løpet av dagen i dag. Dvs. jeg ser den ikke før i morgen ant.

Jeg må rekke å komme meg hjem fra jobben først da mannen.........:-)

Og det har jeg nå, så det er derfor du ikke ser at du har mottatt noe ennå - jeg har jo ikke rukket å sende enda...........lololol.......kan få hjerteinfarkt av det her.

Jeg sender deg både mail og poster her når overføringen har skjedd.

Lenke til kommentar

Rayline - ok ok hehe.. snakke om å få hjerteinfarkt... jeg trodde du skulle komme å ta katta mi snart så jeg har fått natteravnene til å passe den for meg :p

Jeg sjekker mailen. Hold ÅNN!

EDIT Kaller Rayline:

Utfra hva jeg kan se på ditt eminente regneark(måtte bare installere excelviewer først på akkurat _den_ pc'en :whistle:) så utestår følgende beløp.

Nkr. 2219,- (totusentohundreognittenkroner). Eller var det 2.500? hmm :hmm:. Hehe neida ;)

2219,- it is... "special price for you my friend". :fun: Også til feriepengekontoen da.. _ikke_ regningskontoen med autotrekk og efaktura gjennomtrekk :ohmy:

Neida galgenhumor til side ;). Full kontroll (egenopprettet og dedikert konto hvis noen skulle bli nervøse) ;)

2219,-

1..

2..

og 3. gang :) 6277 m/tilbehør til mannen bakerst i venstre hjørne...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...