Tinker Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hm, lurte på hvorfor det stilles spørsmålstegn ved meg? (og bare meg) på lista i første posten ??? Lenke til kommentar
HansErik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Theo, jeg mener bestemt at jeg har sendt deg kjøpsbekreftelse og kjøpsliste, men kan ikke se at du har skrevet det på den første siden. Kan du undersøke om du har mottatt kjøpsbekreftelse fra meg? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Theo, jeg mener bestemt at jeg har sendt deg kjøpsbekreftelse og kjøpsliste, men kan ikke se at du har skrevet det på den første siden. Kan du undersøke om du har mottatt kjøpsbekreftelse fra meg? Samme med meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er med på dette jeg Sendt mail Theo Lenke til kommentar
candymann Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Theo, jeg mener bestemt at jeg har sendt deg kjøpsbekreftelse og kjøpsliste, men kan ikke se at du har skrevet det på den første siden. Kan du undersøke om du har mottatt kjøpsbekreftelse fra meg? Samme med meg... Samme her.... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Fra Overklokking.no sin test: Vifteplasser: Foran: 1 stk. 80mm Bak: 1 stk. 120mm Toppdeksel: 1 stk. 120mm Er det bare 80x80 i front? Trodde den også var 120... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Ja, det er en 80vifte i front foran HDDene. Endret 25. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Desi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kongen av Viftestyring ++: Desi: Selv har jeg sikla på denne knappløse og fantastiske viftestyringen fra microplex en stund. 1. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCTBANSL4 2. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCTBANXL Det finnes også tonnevis av tilleggsutstyr og extension kits til den. Bla. har du noe her: 1. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCTBANES 2. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCTBANYA (denne er en smart liten sak) Ellers mye mer her. Det kan bla. styre vannkjøling, lys osv. http://www.mcubed-tech.com/eng/index.htm Men les gjennomgangen på Microplex. Fantastisk produkt. En artig liten detalj er at i ny versjon av software/firmware kan du sette vifter til å gå saktere om natta. Som kjent er det ofte kjøligere om natta . Men du kan styre en drissillion av ting her så mulighetene er endeløse. Hørtes bra ut, men hva trenger jeg egentlig av det ekstra utstyret? Lurte litt på hvordan den mCubed T-Balancer Attenuator virker, eventuelt hvor mange jeg trenger?? Vuderte å slenge med en katode også, trenger man da invertere for å plugge katodene inn i mCubed T-Balancer? Fungerte mCubed T-Balancer Attenuator som en splitter slik at jeg f.eks kunne sette 2 stk vifter/katoder pr. utgang? Hehe.... er ikke helt stø på dette ennå, men håper du skjønte spm mine... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 lurer på når jeg skal betale, kan jeg sende deg en ny excel fil p.g.a små forandringer? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Alle forandringer krever at man sender oppdatert fil :-). Betalingsinfo legges ut på torsdag EDIT: Som jeg har sagt tidligere så har jeg fått hardware kræsj som forsinker meg i forhold til mail og oppdatering av lister. Jeg oppdaterer så fort jeg kan TINKER: Tror det var noe med selve kjøpslista som var usikkert? Men har ikke tilgang til den nå Endret 26. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Theo, du får si fra til meg når du ønsker å gjennomføre kaninopplegget. Du kan sende mail til meg - du har jo hjemadressen min...........:-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Rayline, det skal jeg gjøre. Må bare passe på at jeg har tid til å følge det opp . Men sender deg kontonr på mail i løpet av ettermiddagen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Theo, jeg mener bestemt at jeg har sendt deg kjøpsbekreftelse og kjøpsliste, men kan ikke se at du har skrevet det på den første siden. Kan du undersøke om du har mottatt kjøpsbekreftelse fra meg? Jeg skal sjekke så fort jeg får opp min bæbare midlertidig med mailen jeg har mistet. Men ingenting er tapt, alt ligger ute på web/server . Regner med å oppdatere listen endelig i kveld. Endret 26. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 er med om prisen detter ned mot 1400kr, mer enn det er uaktuelt å bruke på en stålkasse. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 er med om prisen detter ned mot 1400kr, mer enn det er uaktuelt å bruke på en stålkasse. Hvor mye kan det være aktuelt å bruke på en aluminiumskasse da? Ja, for du har vel fått med deg at Lian LI 6277 IKKE er laget i stål...? Lenke til kommentar
Abit Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nå omsider fått sendt liste jeg også.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 lista er oppdatert. En til har trukket seg, men vi er fortsatt 25! Meget bra Får vi noen til i løpet av dagen kan det være vi klarer å få det ned 100,- til. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 10 stykker ekstra hadde vært bra ja...........:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Editert kjøpsliste. Melding sendt theo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå