Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger du en ny liste fra meg og kompisen min Theo, eller er den grei den du allerede har fått?

Du hadde vært veeeldig snill hvis du orket å lage en ny akkurat slik som Microplex har tegnet. Så slipper jeg gjøre det :ermm:

Beklager, men informasjon har kommet litt nå og da, og det er første gang vi gjør dette på denne måten :(

Helst Excel hvis du har også.. siden alt skal over i excel til Microplex.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ny kommer, men har ikke Excel - annet enn på jobben selvfølgelig. Kan evnt. lage den i morgen fra jobben da......

Lag en *.csv tekstfil i notepad hvis man ikke har excel, for denne kan excel oversette rett inn i et regneark.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

oki du skrev den som *.csv? altså comma separated values file...(something)

Dvs. man har komma mellom hver kolonne.

Dette gjør det enkelt å åpne i excel og man slipper å klippe og lime hundre ting for å skille de i kolonner.

eks. slik:

fornavn:, Kåre

etternavn:, Valebrokk

.

.

.

Eller se her:

http://www.creativyst.com/Doc/Articles/CSV/CSV01.htm

Enkleste er om alle som ikke har excel gjør det slik, så kan jeg tro på julenissen og håpe jeg slipper å redigere noe ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvordan ble det egentlig, ser meg ikke i lista i første post, er jeg med eller? Som nevnt kommer ikke pengene mine inn før torsdag, kanskje onsdag..

Er dette for sent til at jeg kan bli med..?

Har send Go! og en mail med kjøpsliste laget i wordpad, akkurat som eksemplet fra microplex, men kunne tenke meg en tilbakemelding..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...