Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Kan ikke dere bare velge en som samler inn pengene som tillitsvalgt ?

Vil du ta jobben, Rayline TWB ?

Du/noen kan bare opprette en egen konto i en lokal bank hvor

alle kan sette inn pengene og når leverandør er klar til å sende ut

varene så overfører man cash og avslutter kontoen.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må det være en sperret konto som kun Microplex har tilgang til? Ellers kan man bruke min ubrukte konto?

Det var slik vi skulle gjøre det Jarmo. Men leverandøren gjør ikke klar noe før de har betalingen hos seg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Er vi ikke så mange interesserte her at vi klarer å bestille 15 kabinetter da - jeg synes det ser slik ut, eller sitter du med annen informasjon Theo - du har kanskje ikke fått så mange bekreftelses- mailer....?

Jeg har fått rundt 12-13 "kjøp" og "kjøpslister". Men det kan være at mange på listen ikke har fulgt med på tråden siste døgnet.

Lenke til kommentar

Jeg må bare beklage at jeg ikke har klart å få med meg at vi måtte betale til noen andre enn microplex. Jeg har nok ikke fulgt godt nok med i tråden, og derfor ikke fått med meg dette.

Jeg har vanligvis ikke hatt noen problemer med å betale på forskudd, men senes i forige uke endte jeg opp i store problemer med et verksted som prøver å svindle meg for kr 15 000, og av den grunn er jeg ikke villig til å forskudds betale noe på dette tidspunkt.

Om jeg trekker meg, så er dere likevel nok, og han andre som var skeptisk til forskuddsbetaling her i tråden er jo med fortsatt om jeg har fått med meg ting riktig denne gangen. 2000 kr er kansje ikke mye for dere, men for meg er det faktisk en del, og jeg er da ikke villig til å misste disse, samt jeg ser ikke for meg at alle har betalt innen tirsdag og det vil da komme ytterlige utsettelser før jeg vil motta kabinettet.

Lenke til kommentar

med all respekt å melde? Hvem gidder seriøst å holde på sånn her i utallige timer, hvis dem har tenkt til å bøffe deg? Jeg stoler på theo, virker som en standup kar. Og har ikke noe problemer med å sette inn penger, men må som sagt vente på en lønning, og er jo avhengig av at prosjektet fortsatt er i gang. nattaklem

Lenke til kommentar
Kan ikke dere bare velge en som samler inn pengene som tillitsvalgt ?

Vil du ta jobben, Rayline TWB ?

Jeg kunne forsåvidt ha tatt den jobben, men jeg ønsker i liten grad å være ansvarlig for så mye penger.....og jeg har jo sett hvor "tillitsfulle" noen her er.....og jeg gidder ikke ta imot masse "sleng" pga. noe sånt.......:-)

EDIT: Og ikke å forglemme at jeg synes all ære bør gå til Theo, så jeg vil ikke kuppe hans opplegg heller.......:-)

Men nå tar jeg nattlua på dere....Natt'a.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Skal ikke ha no

vil bare gi skryt til theo som gidder dette.

veldig god ide.skulle vært flere ting vi kunne gått sammen og kjøpt for å få rabatter.

theo virker som en ærlig kar. i denne tråden i andre

og skulle det gå til helvete...og han stakk av med pengene..

1 han ville blitt bannet fra forumet

2 dem har ip'n hans liggende

3 gå til isp'n få navn

4gå til politiet

så ja man har garantier for at dette faktisk går bra eller så årner det seg til slutt

tror han vet konsekvensene av å være en drittsekk og har tenkt på dette fra før av. men tror ikke det var ventet at pappan til folk ringe..

hvor gammel er folk her egentlig? :hmm:

jævlig bra at han gidder dette og fortsett med slike ting.

gi han en sjangse han er ikke ute etter å lure folk.. mitt intrykk hvertfall

Lenke til kommentar

Synes egentlig Microplex har gjort det ganske vanskelig for oss. Burde vært fullt mulig for dem å ordne dette på samme måte som Netshop ordnet tilbudet på CM Stacker, med å sette ned prisen i en tidsperiode. Lageret ville sannsynligvis gått tomt ganske fort. Men da hadde de visst hvor mange nye kabinetter de måtte bestille etter endt tilbudsperiode, og dermed unngått å bestille inn for mange kabinetter. Et forbehold om noe lenger leveringstid enn normalt tror jeg ikke hadde skremt bort for mange kjøpere. Kan ikke se at dette skulle skapt for mye problemer/ekstra-arbeid for dem. Heller et sannsynligvis greit salg, og en god løsning for både oss og Microplex.

Lenke til kommentar
Jeg må bare beklage at jeg ikke har klart å få med meg at vi måtte betale til noen andre enn microplex. Jeg har nok ikke fulgt godt nok med i tråden, og derfor ikke fått med meg dette.

Jeg har vanligvis ikke hatt noen problemer med å betale på forskudd, men senes i forige uke endte jeg opp i store problemer med et verksted som prøver å svindle meg for kr 15 000, og av den grunn er jeg ikke villig til å forskudds betale noe på dette tidspunkt.

Om jeg trekker meg, så er dere likevel nok, og han andre som var skeptisk til forskuddsbetaling her i tråden er jo med fortsatt om jeg har fått med meg ting riktig denne gangen. 2000 kr er kansje ikke mye for dere, men for meg er det faktisk en del, og jeg er da ikke villig til å misste disse, samt jeg ser ikke for meg at alle har betalt innen tirsdag og det vil da komme ytterlige utsettelser før jeg vil motta kabinettet.

2000,- er veldig mye penger for meg som er familieforsørger med barn i barnehage og hus/biler.

Hvis det blir til at man betaler via meg, så vil alle jeg som faktisk skal betale få mitt mobilnr(selv om det er hemmelig nr. pga private årsaker), mitt navn og adresse.

Men på en annen side så får kanskje jeg være litt skeptisk også da, så jeg ikke deler ut mitt navn og adresse til noen som kommer å bøffer utstyret mitt mens jeg er på ferie? *spøk*.

men som sagt, blir det til at man betaler via meg, så vil man få mine personalia så man ikke føler at man betaler til en man ikke vet hvem er.

Jeg vil poste alle som betaler, med summen de har betalt. Og når du betaler så sørg for å få kvittering. Betaler du via nettbank kan du krysse av for "kvittering" og du får en papirkvittering tilsendt i posten.

ERIKD:

Takker :)

GUFFEN:

Litt av problemet til Microplex, er at de fungerer som distributør for andre webbutikker på dette kabinettet. Ergo må Microplex passe på at de ikke gjør noe som er galt ovenfor de andre butikkene.

Og jeg kan vel bare si det rett ut siden vi har kommet så langt. Prisene vi får er bedre enn hva andre butikker må betale, så hvis Microplex åpner tilbudet for alle, så kan du jo tenke deg hva som skjer?.

Det er kjernen i problemet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

PROSJEKTET ER I GANG IGJEN. SJEKK FØRSTESIDE FOR NOE FORKLARING PÅ HVORFOR LUKKET TILBUD OG SAMLET BETALING

Kan de som ønsker å trekke seg sende meg en e-post med "trekk <nick>" så vi får oversikt i løpet av dagen, hvem som fortsatt er med og om det er noe poeng å avslutte.

Betaling som sagt, må man ta stilling til om skal skje gjennom meg eller PlazaPC som mellomledd for samlet betaling. Men det må være enten meg eller PlazaPC.

Dette med å opprette en sperret konto ser jeg ikke som annerledes da en person alikevel må være ansvarlig. Samt at det spørs om Micrplex ønsker å være med å administrere det. (2 personer må kvittere for betaling, som type depositumskonto)Alle som betaler via meg vil få mine personalia for trygg betaling, samt sørg for å ha kvittering.

Vi må velge enten meg eller PlazaPC i dag.

Ellers får vi bare utsette betalingen frem til torsdag pga. det som har skjedd i går og fordi vi har noen etterslepere som kommer på torsdag.

Sjekk også linken betalingsprosedyre på førstesiden for oppdatert status.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hmm her er noe viktig informasjon jeg fant i ny mail fra Microplex som har kommet i helgen.

Handleliste:

For det første er det en annen type handleliste han ønsker. Det som er en ting vi har glemt her er at dere må opplyse om kundenr'et ditt. Men sjekk listen mot din og modifiser den slik han har gjort her. Men skriv også totalsummen din til meg så jeg slipper å regne ut alt selv.

Angrefrist

Det de gjør er å sidestille meg som forhandler, og er man forhandler så bortfaller angrefristen fordi den kun gjelder for privatperson.

Men er det noen som tror de kommer til å ha bruk for 14 dagers angrefrist? Alt annet som garanti, aftersale service etc. skal gå gjennom Microplex.

Hei!

Du tar imot alle bestillinger som gjøres og sørger for at korrekt innbetaling blir gjort til deg. Når alt er klappet og klart sender du meg en liste på et excel ark som ser ut som følger:

===========================================

Kundenummer: 90909

Emailadresse: [email protected]

Navn: Ole Nordmann

Adresse: Svenskeberget 45

Postnummer: 1700

Poststed: Sarpsborg

Varer:

- 1 stk. PC6277B, sort

- 1 stk. MIST500BHE12, strømforsyning

- 2 stk. 8412N2GLLE, vifter

Kundenummer: 90910

Navn: Ole Svenskemann

Emailadresse: [email protected]

Adresse: Norskesvingen 55

Postnummer: 1600

Poststed: Fredrikstad

Varer:

- 1 stk. PC6277B, sort

Vi sjekker deretter listen for å regne ut priser osv osv. og sender til slutt et beløp tilbake til deg som skal betales inn til vår konto. Dette beløpet vil da være totalbeløpet av alle kundene minus den aktuelle rabatten som blir gitt basert på hvor mange som har bestilt kabinettet. Så snart beløpet er innbetalt registrerer vi ordrene på kundene fortløpende ifølge listen vi har fått tilsendt og sender dette direkte ut til kundene.

PS: Vær oppmerksom på at angreretten ikke vil gjelde ved disse kjøpene - kontaktpersonen opptrer i denne sammenheng som forhandler.

Espen Faale

NB! Husk at vi i dette kjøpet opptrer som en forhandler. Det gjør ting noe tungvint, men det gir oss også en del fordeler, som prisen han kan gi som distributør til oss.

Så i dette kjøpet, kjøper vi fra distributør og ikke forhandler!

Hvordan lage listen:

- excel med forskjellige kolonner

- eller notepad/wordpad med CSV(komma separerte kolonner)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...