simalarion Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg er 97.4% sikker på at betalingsmåten senket skipet. Haddet mircroplex bare åpnet tilbudet til inteserte gitt rabatt etter hvor mange som bestilte haddet dette gått like flott som alle de andre trådene (feks tatt i mot bestillinger i dag som netshop) Ferskeste nyheten er at du får gpu blokken på psdata til 194kr, det er billig. Dette har endt med at jeg har fått kabinett-vannkjøling-gpu blokk til 2000kr normal pris haddet vært 2900+ At dette gikk i vasken er som skrevet betalingsmåten micproplex krevdet. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Faen, ikke noet kabinett da?? Til redusert pris? Grr... Så dine 50 timer er bare kasta bort? Håper ikke det. Pröv å få det til på folgende måte: Men kan du ikke bare höre hvem som er villig til og sette inn pengene på din (ferie) konto. Om vi blir 15 så får vi kjöpt kabinettet uansett. Right? Jeg er klar. Og pappa & sönn kan kjöpe kabinettet direkte fra microplex til full pris!! Kom med tilbakemelding om dette, takk. Hilsen Niklas Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Rayline: Også før jeg var ferdig med å skrive den da hehe. Men *skål* med voksenbrus og donaldbrus. da stakk jeg Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) jeg er 97.4% sikker på at betalingsmåten senket skipet. Haddet mircroplex bare åpnet tilbudet til inteserte gitt rabatt etter hvor mange som bestilte haddet dette gått like flott som alle de andre trådene (feks tatt i mot bestillinger i dag som netshop) Ferskeste nyheten er at du får gpu blokken på psdata til 194kr, det er billig. Dette har endt med at jeg har fått kabinett-vannkjøling-gpu blokk til 2000kr normal pris haddet vært 2900+ At dette gikk i vasken er som skrevet betalingsmåten micproplex krevdet. Kaller du meg et skip? Din plastjolle! hehe neida. Vel jeg kunne nok gjennomført det, men jeg bestemte meg for at nok er nok. Selv pappa kan få nok pepperkaker i jula . Jeg er forresten 100% sikker på at det var betalingsmåten som gjorde at jeg nå la det fra meg . Rayline: Du guuten.. harru sett kor mångi som har komme på døra etter att.. att att.. vi hang opp skiltet om "her har uløkka fare med innboerane". Ble rene Bigwater affæren dette.. eller var det Whitewater det het? Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Fans trist dette da, men men, sånn er det. Microplex bør ta seg en runde og finne ut hvordan de skal håndtere slike forespørsler i framtiden, for dette er nok ikke det siste vi har sett av gruppebestillinger. Ble rene Bigwater affæren dette.. eller var det Whitewater det het? Bigwatergate! Endret 23. januar 2005 av Mjauritz Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 synd at projektet gitt i dass men jeg bare lurer, hva gikk galt? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) "Rayline truet med å gjøre utenkelige ting med hannkatta mi hvis han ikke fikk det som han ville." Selvf. en spøk. Nei altså. Betalingsmåten møtte seg selv i døra, omsider Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Rayline:Du guuten.. harru sett kor mångi som har komme på døra etter att.. att att.. vi hang opp skiltet om "her har uløkka fare med innboerane". Ble rene Bigwater affæren dette.. eller var det Whitewater det het? Ja, jeg la merke til det - sikkert sensasjonslystne folk.....:-) Theo: Du e itj trønder veit eig? Jeg så litt på dialekten din der oppe, men syntes ikke jeg fikk helt tak i den - det var sånn halveis trønder iblanda noe annet fælt... Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det ville ikke vært mulig å få til en del med Microplex der alle betaler til de? Sårry at jeg ikke har lest heletråden (om det kommer frem der)! De burde vell være keene på et slikt salg!!! Er ikke noe problem for de å opprette en konto(er) som brukes til slike formål... Men det er ikke mye spenn det er snakk om og om folk ikke tør å betale på forskudd skjønner jeg ikke hvorfor de tør å handel på oppkrav, de kan jo bare sende deg grus i en eske! Uansett var det kjipern! Var et bra tilbud! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Må bare for si bra jobbet til deg Theo, før tråden blir stengt. Jeg noterer stort pluss i boken for hederlig og god innsats, selv om det falt i fisk (iallefall midlertidig). *applaus* Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 vestlands dialekt. Kjipt at det ikke ble noe av. Nakkeskudd til "far og sønn" for det her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Synd at ikke Microplex var mer imøtekommende med betaligen, men du skal ha ros for innsatsen din Theo! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 "Rayline truet med å gjøre utenkelige ting med hannkatta mi hvis han ikke fikk det som han ville." Selvf. en spøk. Nei altså. Betalingsmåten møtte seg selv i døra, omsider betalingsmåten? åssen betalingsmåte da, oog hva var feil med den? uansett, Theo343 du har stått på, bra jobb du har gjort. synd det ikke gikk Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det ville ikke vært mulig å få til en del med Microplex der alle betaler til de? Sårry at jeg ikke har lest heletråden (om det kommer frem der)! Det burde vel være dundrende klart for alle at Microplex ikke akkurat var "keene" på dette i det hele tatt. Det beste hadde vært om de hadde sagt dette rett ut, istedenfor å insistere på løsninger som knapt nok kunne blitt mer kompliserte (vel, de kunne ha bedt om å få betalingen bekreftet pr. telex, da...). Sitter med en følelse av at de ville vise at: 1) De er villig til å gå med på lavere fortjeneste ved slike salg, men 2) At dette har innvirkning for hvordan betaling/bestillng skjer. Med andre ord ville de at et gruppekjøp skulle være et gruppekjøp. Og det kan de knapt nok kritiseres for. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 "Rayline truet med å gjøre utenkelige ting med hannkatta mi hvis han ikke fikk det som han ville." Selvf. en spøk. Nei altså. Betalingsmåten møtte seg selv i døra, omsider betalingsmåten? åssen betalingsmåte da, oog hva var feil med den? uansett, Theo343 du har stått på, bra jobb du har gjort. synd det ikke gikk Les her! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Rayline:Du guuten.. harru sett kor mångi som har komme på døra etter att.. att att.. vi hang opp skiltet om "her har uløkka fare med innboerane". Ble rene Bigwater affæren dette.. eller var det Whitewater det het? Ja, jeg la merke til det - sikkert sensasjonslystne folk.....:-) Theo: Du e itj trønder veit eig? Jeg så litt på dialekten din der oppe, men syntes ikke jeg fikk helt tak i den - det var sånn halveis trønder iblanda noe annet fælt... Hmm hvorfor gjorde vi ikke det med en gang . Neh kaav østlending fra oslo/lørenskog området æ serru. Æ hassjit no dikalet æ se. . Æ har'n bææhr på leashen! Men fint med dialekt. Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er helt naturlig at Microplex ønsker samlet betaling ved gruppekjøp. Dere finner neppe noen webshop som går med på betaling enkeltvis når rabatten bestemmes av hvor mange som kjøper totalt. Dere som ikke klarer å forstå hvorfor butikkene må gjøre det på denne måten kan egentlig bare glemme alt av fremtidige gruppekjøp, og la Theo343 bruke tiden på seriøse kjøpere istedet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dere som ikke klarer å forstå hvorfor butikkene må gjøre det på denne måten kan egentlig bare glemme alt av fremtidige gruppekjøp, og la Theo343 bruke tiden på seriøse kjøpere istedet. Enig med deg der, men Netshop løste jo dette på en fremregende måte med å bare sette ned prisen på kabinettet et par dager... da får jo alle muligheten til å bestille. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det burde vel være dundrende klart for alle at Microplex ikke akkurat var "keene" på dette i det hele tatt. Det beste hadde vært om de hadde sagt dette rett ut, istedenfor å insistere på løsninger som knapt nok kunne blitt mer kompliserte (vel, de kunne ha bedt om å få betalingen bekreftet pr. telex, da...). Betalingsløsningene som ble beskrevet i tråden her var ikke kompliserte før en haug av mennesker begynte å komme med konspirasjonsteorier, og nok en haug så ut til å hoppe over alt som var av betalingsinformasjon i første post. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Takk for all støtte. Da ska æ færra heim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå