r0zie Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 1745 som er samlet pris inkludert rabatt for meg som ikke skal ha noe annet en kabinettet.. sjønner? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hvis du vil være med gjør du som forklart på 1. post . Men det kan være greit å vente til denne diskusjonen som nå har påbegynt er avklart. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) 1745 som er samlet pris inkludert rabatt for meg som ikke skal ha noe annet en kabinettet.. sjønner? ROzie: Skjønner . Jeg fikk bare litt "hodepine" av en viss person og mistet de matematiske egenskapene et sekund EDIT: I lys av siste tids diskusjon er det mulig at jeg trekker meg fra hele prosjektet. Betingelsen om samlet betaling har skapt alt for mye hodebry, samt at jeg har vært nødt til å finne meg i grunnløse fornærmelser og roting i mitt privatliv av fedre som ikke tar seg bryet å sette seg inn i saken på forhånd. (forståelig med ddyptgående spørsmål i en økonomisk transaksjon, men det er grenser for hva man spør om av privat annliggende og påstander man kommer med, begge veier. (denne var litt preget av situasjonens stemning, men alikevel) Men takk for deltakelsen! Ergo. ikke betal noe noen vei. Jeg gir beskjed til Microplex i morgen. Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hehehe jeg må bare si at Theo er en utrolig snill og tålmodig person som gidder denne jukkinga for så mange ubestemte og mistenksomme personer. Jeg hadde i hvertfall gitt opp for lenge siden, tror dette ble mer strev enn hva det er verdt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 TettSPaden: Det utrolige har skjedd. Jeg har gitt opp Men det var gøy alikevel, på tross. Lenke til kommentar
Desi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Tuller du? Edit: jeg som akkurat hadde bestemt mg for å være m.... Endret 23. januar 2005 av Desi Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 nå som jeg bestemte meg for å gå god for deg og jaja, kan sjønne at du gir opp, men microplex har gjort dette vanskelig for deg, syns de burde klart å løse dette på en annen måte.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Jeg håper Microplex kommer med en annen løsning som ikke krever at jeg legger hodet mitt på hoggestabben. Og til faren jeg nevnte i et par forklarionger. Dette er _ikke_ personlig ment mot deg. Alle fedre ville stilt de samme spørsmålene . Men jeg ønsket ikke å være i den situasjonen hvor jeg må svare på de, samt det andre :-). Regner med at du forstår det. Og til sønnen. Beklager at jeg ikke kunne skaffe deg drømmekabinettet til drømmepris i denne runden . Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det utrolige har skjedd. Jeg har gitt opp Men det var gøy alikevel, på tross. Ikke rart at Theo mått gi slipp på denne ideen..om dette forumet hadde bestått av folk med et alders nivå over 13-14 år så hadde ideen vært fantastisk...ble selv med på Bigwater prosjektet men lot være å bli med på dette kabinett prosjektet da jeg hadde en anelse om hvordan dette ville gå..spesielt med tanke på den betalings ordningen som skulle foregå... 13-14 åringer handler ikke for pappas\mammas penger uten videre yupp selv er jeg faktisk godt voksen...som også "noen" andre her er.. Så til Theo...godt tiltak og synd det gikk i vasken ...men håper du fikk noen solide erfaringer på dette ... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) BUGSY: Det er ikke nye erfaringer. Da ville jeg virket litt dum og naiv. Jeg er klok og erfaren nok til å vite at dette kunne skje. Som jeg skriver tidligere i saken, "jeg vet jeg kan risikere at det ikke blir noe av." Jeg tok fatt på opggaven vel vitende om utfordringene som lå foran meg og hvordan det kunne gå .Noen ganger lar man seg styre av idealer og glemmer med vilje litt hvordan verden egentlig er . Og jeg vet om aldersnivået på forumet, men ser ikke en 14 åring som er dårligere menneske enn en 30 åring. Vi er alle mennesker med erfaringer i livet utfra hvor vi befinner oss, men felles har vi at her er vi likesinnede. Jeg tippet 40/60 for at det skulle la seg gjennomføre med betingelsene. Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) BUGSY:Det er ikke nye erfaringer. Da ville jeg virket litt dum og naiv. Yeppz..håper du ikke tok innlegget som kritikk av deg...det var ikke meningen iallefall...står respekt av å dra igang sånne prosjekt Edit : div quote feil Endret 23. januar 2005 av BUGS_Y Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Neida, tok det ikke som kritikk. Ville bare utfylle et par viktige fakta. Takk for tilbakemeldingen Hadde det ikke vært for "samlet betaling" kravet hadde arbeidsmengden og kompleksiteten av prosjektet kun vært en brøkdel for meg. Noe jeg også visste. *bestiller videokurs i yoga* Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kan jeg spørre hvem som har ringt til deg? Selv om du sikkert ikke svarer på det. Er det nå avklart at det ikke blir noen utav dette tilbudet, og det er bare å bestille på egenhånd? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 *bestiller videokurs i yoga* Hei, det er jeg også interessert i! Vi skal ikke dra i gang et gruppekjøp? Beklager, kunne ikke dy meg :!: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Swanky: Det kan vi gjøre.. Men Shellco(leverandør) krever at du betaler alt i 10 kroninger i en luftett pose som du putter i postboks 4433 som tilhører mellomleddet/uansvarlig selskap "Troru på gullgåsa & Brødre". Kan du gå med på det? SKal du ha videon med eller uten klær på instruktøren? Du kan velge.. Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Her er jeg Theo.....:-) Ja, dette kom overraskende på meg lololol..., men jeg skjønner deg godt jeg. Det er ikke din feil, men mer Microplex's - jeg finner det unødvendig av dem å forlange samlet betaling for dette. Selv har jeg hele tiden stolt på deg, og gjør det fremdeles. Hadde det blitt noe kødd, så hadde ikke engang katten din hatt et sikkert sted i verden......:-D Men å sammenligne deg med Bach og T5PC synes jeg er for drøyt. Usakligheter tar man ikke imot uansett om det er fra far eller sønn - kanskje i større grad akseptabelt fra sønnen, siden han sannsynligvis ikke vet bedre..........så FINGER I VÆRET TIL PAPPA!!! Men, men - det er ikke værre enn at jeg bestiller kabinettet til vanlig pris da- men synd at man mistet de par-tre hundre kronene i rabatt allikevel.....shhit happens. Takker så meget Theo for din innsatsvilje........... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Rayline: Faren og jeg har skværet opp, så den er grei . Ellers må jeg si det samme Rayline, den som lurer meg har begått sitt livs tabbe. For det er nå slik med dønn ærlige personer som du og jeg. Vi finner oss ikke i hva som helst . Og har du først gått over grensen, så er det gjort. Takker for støtten. PS! Åssen visste du at jeg har katt? "tar med 12,7en og kikker rundt huset med sporadiske strategiske fremrykninger og ned i gjørma tryninger for å klarere territoriet til hannkatta" *ler* Hehe neida. Men det var nå morro (må det også sies at vi ikke kan stilles ansvarlig for de useriøse innleggene vi kommer med Jeg kan hvertfall ikke holdes ansvarlig for Rayline sine ) EDIT: Jeg var forresten en av de som advarte andre mot T5PC for 2-2.5 år siden. Og reddet noen stakkars sjeler fra å gå i den fella. EDIT2: Jeg skal som sagt prate med Microplex på mandag. Så det kaaaan være de kommer med en annen ordning. At de åpner for tilbudet på sine websider. Jeg skal se hva de sier. Men dette prosjektet er avlyst Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Swanky:Det kan vi gjøre.. Men Shellco(leverandør) krever at du betaler alt i 10 kroninger i en luftett pose som du putter i postboks 4433 som tilhører mellomleddet/uansvarlig selskap "Troru på gullgåsa & Brødre". Kan du gå med på det? SKal du ha videon med eller uten klær på instruktøren? Du kan velge.. OK, det. Men jeg har ingen lufttette poser. Kan jeg bruke en ICA-pose dersom jeg knytter den ordentlig tett igjen? Kan suge ut luften først da, så det burde vel ikke være noe problem. Med eller uten klær: kommer heeelt an på om dette er utgaven fra 1973 med Raymond Bremhauser, eller om det er den fra i fjor med Natalie Portman. Sånn: gå og ta deg en øl nå, og takk for underholdningen den siste uken. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Give me a hauler then........-) Jeg ler enda av 12,7 setningen din...lolololol Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Swanky: Jeg tror det er den dubba utgaven med Knut Borge. Er det greit eller? Hmm ICA pose? tja.. det er litt for tynn plast tror jeg... du kan kjøpe en pakke grillpølser og suge ut pølsene gjennom et lite hull(10 kroning på langsen) og deretter putte inn penga og suge vakum i posen. PS! Men husk å påføre superlim på hullet... _etter_ du har sugd vakum på den da.. Så du ikke kommer påført med påklistra sugepose og ferdig betaling på legevakta (tar seg en øl og setter på yoga med Knut Borge i trikå...avslutningen på ukens underholdning) Ikke at jeg er så slank av meg asså, men morro lell Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå