Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en av dem som nesten har alt bekreftet. Jeg fant ut at kabinettet med 2papst vifter og 2 strømper kom på 2200,- ouch liksom.. har et rimlig nytt kabinett. Men i tillegg fikk jeg et god tilbud på en laptop til en extrem billig penge, så nå er spørsmålet om han faktisk bestemmer seg for å selge den eller ikke.

konk.

hvis jeg kan få laptopen - tar jeg den (og har da ikke råd til kabinettet)

sansynligheten får at han faktisk gidder å selge meg laptopen er 1:100000

Men jeg får svar snart så sannsynligmessig så det kabinett på meg :(

edit: derfor kommer jeg til å vente til tirsdag før jeg sender han .xml filen og bekreftelsen evt (det er da også dagen lønnen annkommer min konto (lusne 4000 :()

Endret av Valent
Lenke til kommentar

Jeg skal utheve de jeg ser har kommet med Kjøp og utheve i blått de som også har kommet med kjøpsliste.

Men jeg har ikke tilgang til mailen min akkurat her jeg sitter nå. Er hjemme rundt midnatt i dag og vil oppsummere alt sammen. Har en del jeg skal gjøre her jeg sitter nå.

Men skal oppdatere de jeg kommer til.

EDIT:

Har kommet til mailen nå så jeg driver å oppdaterer.

Valent:

Du har sendt meg en GO! og står på listen... skal jeg fjerne deg?

EDIT2:

Nå har vi to situasjoner som gjør at vi kanskje må vente. Jeg gir ikke ut kontonr. før vi vet at vi er mange nok som skal betale till å få tilbudet.

1. Valent sender sitt på tirsdag. Da blir kontonr. utsatt til tirsdag.

2. Var en anne kar her som ikke kan betale før torsdag. Da blir kontonr. utsatt til torsdag.

Hva ønsker dere at vi skal gjøre!.

1. Holde oss til planen.

At alle må ha bekreftet kjøp senest søndag midnatt og at kontonr blir lagt ut på mandag etter prat med Microplex og foretaket.

2. Utsette alt til tirsdag.

3. utsette alt til torsdag?

Jeg er i utgangspunktet for å holde oss til planen for det blir fort mange avvik. Men blir det manga av dere som sympatiserer med "tirsdag" og "torsdag" så skal jeg vurdere det.

MEN!

Selv om vi skulle få likke mange "kjøpsbekreftelser" som vi har folk på lista, som vi jo burde få?, så kan det være at ikke alle disse faktisk betaler.

Så hvis situasjonen på mandag er at ikke alle har betalt så kan vi evt. vurdere hvorvidt vi skal ta med etterslepere?

Vi er nå 20 stk (18 uten Valen og "torsdag"). Det betyr at sannsynligheten for å nå 35 uansett er lav hvis ikke deltagelsen øker utover kvelden.

Ergo nærmer vi oss ikke 35 venter vi ikke på de som henger etter. Legg inn deres meninger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har ikke noen betydning for meg hvor lang ventetid det blir. Mitt kabinett blir ikke tatt i bruk før midten av neste mnd uansett.

PS. Kunne noen lagt ut sitt bestillingsskjema for tilleggsvarer? Er noe usikker på hvordan det skulle se ut. Bra om vi får et eksempel å gå etter, så alle blir like.

Lenke til kommentar
PS. Kunne noen lagt ut sitt bestillingsskjema for tilleggsvarer? Er noe usikker på hvordan det skulle se ut. Bra om vi får et eksempel å gå etter, så alle blir like.

Skulle gjerne lagt ut min med tilleggsvarer, men jeg har ingen webside å "hente" listen fra. Skulle vært upload fra disk på forumet her.......:-)

Lenke til kommentar
Jeg er avhengi av å få kabinettet sendt ut senest på onsdag, så om jeg ikke har noen garanti for at dette skjer så trekker jeg meg å kjøper kabinett uten dette tilbudet.

Så når kan en forvente å få dette kabinettet tilsendt?

Iom. at det er 2 penge transaksjoner i bildet og penger overføres kun 17:00 hver dag i bankene. Og vi holder oss til opprinnelig plan om at alle betaler på mandag.

Så tilsier det.

- Dere betaler til foretak på mandag _før_ kl. 17 via nettbank. Hvis annen måte sjekk hvor lang tid det tar!. Husk "giro med melding" hvor du skriver 6277 <nick>

- Foretaket skal i løpet av tirsdag ha registrert _alle innbetalinger før kl. 16:00. Og kl. 16:30 overfører han alle pengene til Microplex sin konto.

- Microplex skal da ha alle pengene på sin konto i løpet av onsdag og begynner å pakke og sende ut. I beste fall på onsdag, men mest sannsyneligvis torsdag.

Husk at det går ikke å si "kan jeg få det før", fordi vi er avhengig av at minst 15 stk. er registrert og betalt over samtidig til Microplex.

Noen skal få lov til å begynne å betale inn før mandag 12:00-16:45, hvis vi får inn nok bekreftelser som tilsier at vi er minimum 15 stk.

EDIT:

En siste ting. Ang. Betaling!

Iom. at det er tidspress alle veier her. Skal vi liksågodt droppe mellomleddet og kjøre betalingene via meg? På den måten er jeg 100% sikker på at jeg har full kontroll på alle innbetalinger og at det ikke oppstår noen forsinkelser i betalinger.

Jeg har en konto i Skandiabanken som jeg ikke bruker for øyeblikket som jeg kan benytte til formålet. Er det ok?

Hvis det er ønskelig kan jeg opplyse om kontonr'et allerede i dag da jeg ikke trenger prate mer med foretaket som skal være mellomledd. En person har allerede fått mitt kontonr. for å betale i dag, siden han skal bort i morgen.

Det vil også gjøre det veldig mye enklere for meg siden man er nødt til å følge med hele tiden på hvorvidt alle har betalt og hvem som har betalt og hvor mye. Blir veldig mye administrasjon og mas/stress med ennå et mellomledd. Meg-foretak-microplex-meg.

Jeg vil da også gi alle kjøpere mitt mobilnr. hvis de skulle ha spørsmål ang. betaling. Samt mine personalia pga. pengene. Mot at dette _ikke_ legges ut på forumet selvf.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg får lønn på onsdag, har ikke skrevet meg opp på lista ennå. Er jo ennå 4 timer igjen av søndagen :D Men har jeg et problem da? Har ikke et øre på konto før til onsdag. Eller blir det utsatt noen dager, jeg har også skandiabanken, så jeg tror det blir overført på sekundet når det er internt. Så tror ikke det skulle blitt noe problem eventuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...