Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Ink. mva ja. Skal alltid være det når man snakker med sluttbruker. For å være sikker kan du forsøke å gjøre en handel på microplex helt til nest siste handling hvor du ser prisene i handlevogna. Endret 22. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hvor mange cd/dvd deksler følger det med dette kabinettet? Endret 22. januar 2005 av svortevik Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 anbefaler å kikke litt på micrplex sine sider samt på testen på hardware.no som jeg har linket til på første siden. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 anbefaler å kikke litt på micrplex sine sider samt på testen på hardware.no som jeg har linket til på første siden. Har sett begge steder, men finner ikke ut om der er en eller tre frontdeksler til cd/dvd som følger med. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Har sett begge steder, men finner ikke ut om der er en eller tre frontdeksler til cd/dvd som følger med. Det følger med ett frontdeksel til CD/DVD og ett adapter og deksel til Floppy. Tilbehør I pakken til PC-6277A har Lian Li lagt ved det aller meste man skulle trenge: - universaldeksel til CD/DVD-drev - adapter (og deksel) til diskettstasjon osv Endret 23. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Også en liten ting til:Prisene hos Microplex er inkl. MVA? Ja Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Også en liten ting til:Prisene hos Microplex er inkl. MVA? Ja offtopic: du var verken med når vi først begynte.. eller nå.. allikavel kommenterer du noe andre han kommentert før deg? ontopic: håper jeg får penger til den 25. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Det er også slik jeg har forstått det. - følger med 1 cd deksel - 1 floppy modul - 1 HDD modul med strømknapper etc. Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har fått en henvedelse som vi må vurdere: HeiHar meldt meg opp, er fortsatt veldig interessert, men kommer til å være bortreist f.o.m. mandag grytidlig til torsdag sent. Kommer ikke til å ha mye tilgang på internett, og har ikke mulighet til å få gjort ferdig liste over det jeg skal ha før jeg drar (om 2 1/2 time, må pakke etc.) Håper jeg fortsatt kan være med, og få med en bestilling (hadde tenkt meg endel vannkjølingsutstyr og sånt) og at jeg ikke ødelegger noe. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Selv laveste rabatt på minus 200,- og minus 100,- i frakt vil prisen bli hele 500,- mindre enn hos andre som selger kabinettet! Så dette er et kjempetilbud! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Theo: Hva vil du vi skal vurdere med det forrige innlegget ditt? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Om vi skal vente på han til torsdag før vi aktiviserer. Det er alle eller ingen når vi først overfører pengene til Microplex. Og som sagt Microplex vil ha alt samlet og gjør ingenting før alle beløp er korrekt betalt. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Om vi skal vente på han til torsdag før vi aktiviserer. Det er alle eller ingen når vi først overfører pengene til Microplex. Og som sagt Microplex vil ha alt samlet og gjør ingenting før alle beløp er korrekt betalt. Først av alt, gratulerer Theo, ser ut til at du får litt igjen for arbeidet. Forstår det også slik at du er på skinner med nettsiden. Godt jobbet. Når det gjelder det du skriver om å vente på han sistemann, så har jeg bare et tips: diktatur. Jeg får nesten litt vondt av alt arbeidet du har lagt ned, og jeg vil anbefale at du setter strek som planlagt - i kveld. Her kan du som primus motor ta en avgjørelse selv, trenger ikke avstemninger på alt, vet du Når det er sagt: jeg er ikke en av dem som trenger et slikt kabinett, og har heller ikke satt meg på noen liste. Så min mening betyr strengt tatt ingenting. Uansett, gratulerer og lykke til videre. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Enig med swanky. Sett strek i dag, ikke utsett det mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Swanky: hehe takker *har vondt i hodet* *ler*. Normalt sett gidder jeg ikke diskutere alt, men setter opp betingelsene som de er. Og vi har satt frist til søndag/midnatt fordi de som vil klarer å få satt seg opp til da. Men akkuratt dette med betalingen gjelder en som er påmeldt og ikke kan betale før torsdag. Min første tanke var "neivel, men da kan du ikke være med for jeg kan ikke risikere de andres levering pga. en som skal betale 4 dager senere. Vi må følge avtalen for at det skal bli noe av." Men i stedet for å feie den kjapt bort ville jeg la det være opp til de som evt. ble rammet av den forsinkede betalingen. Så jeg ser ann hva som kommer av meldinger og tar en beslutning. Min står mot "Nei dessverre", men hvis alle sier "JA det er greit" så kunne jeg vurdert det. Men vi får se, beslutningen tas i dag. NB! Ellers er det bekymringsverdig at jeg kun har mottat kjøpsbekreftelse på 10 kabinetter. betyr det at 6 har trukket seg? (hvis vi ikke teller med han på torsdag) Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Ja, for meg er det greit å vente på den etteranmeldte......:-) Theo - og du må huske at min mail til deg gjelder 2 stk. kjøpsbekreftelser da......(i tilfelle du har glemt det liksom).....:-) Foreslår ellers at du purrer opp (med mail) de som ikke har kommet med bekreftelsene ennå. Endret 23. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hoppa på jeg og Flotters.......:-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Rayline: har tatt med kompis har ikke tid til å sende purring nå. Tar det når jeg kommer hjem i kveld. Flott xmir Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Theo343: Kan du skrive de nickene som har kommet med kjøpsliste i BOLD? Så slipper vi å spørre om du har fått med bestillingen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå