Tha sims Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tusen takk! Så i morgen er det for sent? Mao, må bestemme seg i dag? Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Da har jeg sendt deg email Theo343. Når kommer kto. opplysningene? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mail har gått fra meg også ang. de to kabinettene jeg skal ha. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Tha Sims: Skulle det mot formodning komme noen etterslepere på mandag formiddag så skal jeg ta de med. Dette fordi det kan ta litt tid før alt blir iverksatt på mandag. Men da må du forte deg å sende en mail så snart du vet og betale med en gang. EDIT: Kontonr etc. legger jeg ut så fort jeg har snakket med Microplex og foretaket på mandag morgen. Ergo regner vi å se de fleste innbetalingene inne på konto på tirsdag, hvis alle får betalt før 17:00 på mandag . Vil ha alt klart før noen begynner å betale. Hvis det går greit? EDIT2: Når det gjelder garanti etc. så står det i posten om betaling osv. Al aftersale service osv. gjelder gjennom Microplex. Derav også normal garanti :-). Endret 22. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 helt i orden for min del.. jeg må skrape i hop litt mer cash Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er det nå slik at det er 200kr i rabatt? Det er vel ingenting...? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 det du mener er altså penger = ingenting.. si det til en økonomist! gratis frakt på min drømme kæbbis jeg kommer nok til å kjøpe den uansett!! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Betingelser for kjøpet Angrefrist Det de gjør er å sidestille meg som forhandler, og er man forhandler så bortfaller angrefristen fordi den kun gjelder for privatperson. Dette gjelder for alle varer du tar med på ordren, ikke kun kabinettet! Men er det noen som tror de kommer til å ha bruk for 14 dagers angrefrist? Alt annet som garanti, aftersale service etc. skal gå gjennom Microplex. NB! Husk at vi i dette kjøpet opptrer som en forhandler. Det gjør ting noe tungvint, men det gir oss også en del fordeler, som prisen han kan gi som distributør til oss. Så i dette kjøpet, kjøper vi fra distributør og ikke forhandler! Aftersale og Garanti All service og garanti gjelder som normalt og utføres av Microplex. Endret 29. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har oppdatert første siden med all viktig informasjon, med linker til de oppdateringene som har kommet i saken. Da skulle de fleste detaljer rundt saken være klare og hvis dere har spørsmål er det bare å komme med de i tråden. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Må bare applaudere stå-på-viljen til enkelte her på forumet. Selv om det denne gang var et kabinett som ikke passet helt for meg, må jeg si at det er utrolig bra at dere har klart å dra dette i land! Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hum siden jeg ikke skal ha noe annet en selve kabinettet så er det vel ikke nødvendig å sende enda en email med hvormye jeg skal betale? ... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Rozie: Neida, hvis du kun skal ha kabinettet og tilsendt på vanlig måte trenger du ikke sende e-mail på nytt :-). Helt riktig konklusjon. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Er det nå slik at det er 200kr i rabatt? Det er vel ingenting...? Crea: Hvis du ser på prisen på kabinettet, trekker fra rabatte og får en sum. Så tar du den summe og går til andre enn microplex som selger det og sammenligner. Så kan du tenke deg som flere sier "man har 3-10% avanse på enkelte varer". Så ser du hvordan regnestykket ditt ser ut. EDIT: Og i tillegg til det kan du "liksom handle" et 6277 kabinett hos noen andre enn microplex. Putter den i handelvognen, velger billigste frakt og så sammenligner du med fraktprisen vi har fått. See my point? Halvsame: Takker for positiv tilbakemelding Endret 22. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) theo, kan du ikke poste din epost adresse her, for det går ikke ann å finne den på andre måter, som igjen gjør at komunikasjonen svikter! f.eks når jeg skal sende deg et excel ark. Endret 22. januar 2005 av Valent Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Valent: Skal gjøre det med en gang . Legger den i første post. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) er jo litt fristende med nytt kabinett da, men jeg må modde det gamle først men jeg har uansett bestemt meg for hvilket kæbbis som blir mitt neste så jeg står nok over, sorry Endret 22. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Da har jeg lagt opp e-post adressen i første post. Grei adresse Står der du skal sende "GO!..." osv. Linken "vanlig e-post" Endret 22. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Må bare forsikre meg om en ting så jeg ikke bæsjer på leggen Har mest lyst på svart kab., men skal i tillegg til det ha en Aerogate II. Da må jo denne selvfølgelig være i svart, og det har ikke Microplex lenger. Bare lurer på om Aerogate har sluttet å produsere denne i svart, eller om det bare er Microplex som har sluttet å ta denne inn? Kjøper denne et annet sted i så fall. Også en liten ting til: Prisene hos Microplex er inkl. MVA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå