Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Betalingsprosedyren

Microplex ønsker samlet betaling:

Etter en del frem og tilbake på dette har vi kommet til en endelig løsning. Og for å gjøre det enkelt for alle har jeg "ryddet" i denne seksjonen.

- Når alle kjøpslister er samlet inn, bearbeidet og verifisert av Microplex blir kontonr. lagt ut.

- Alle betaler til denne kontoen.

- NB! Husk å betale av type "giro med melding" og i meldingen skriver du "<ditt nick og navn>" slik at jeg ser hvem som har betalt!

- Når alle har betalt blir beløpet videreformidlet til Microplex.

- Microplex sørger så for å registrere alle som kjøpere og sender ut Ordrebekreftelser til alle.

Se videre for hva du skal betale med, her.

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3546418

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ler som fy.. Ja det har det din nisse :p hehe ;)

Neida, det er mest fordi jeg selv er med på din stacker kampanje _og_ fordi jeg nå har et nedpakket Stacker kabinett stående som venter på min oppmerksomhet ;) Ventet på det i 2 uker, så det blir saker. "stacker reset done" :D

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hva gjør jeg for å kjøpe?

Alle som skal kjøpe må lage en handleliste slik som Microplex har spesifisert og sende den sammen med mailen til meg. Den skal se slik ut, og lagres i excel. har du ikke excel kan du skrive der rett inn i mailen.

Excel filen lagres som "nick_navn.xls"

Kundenummer: 90909

Emailadresse: [email protected]

Navn: Ole Nordmann

Adresse: Svenskeberget 45

Postnummer: 1700

Poststed: Sarpsborg

frakt: Henter selv/varen sendes (stryk det som ikke passer)

Varer:

- 1 stk. PC6277B, sort

- 1 stk. MIST500BHE12, strømforsyning

- 2 stk. 8412N2GLLE, vifter

Noe tilleggsinfo for min del:

Ta også med følgende informasjon så det er lett for meg å dobbeltsjekke alle summer som skal betales.

- ditt nick

- Skriv med beløpene ytterst til høyre for hver vare. ink. mva.

Bruk gjerne webshoppen til Microplex som "kalkulator" for å få ut disse beløpene, bare husk å tøm handlevogene før du kommer til "bekrefte ordren" så er ikke det noe problem.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vi er avhengig av at det blir betalt for 15 stk. eller 35 eller 50 for å få tilbudene. Så hvis noen på lista ikke er med må de si fra nå.

Men jeg tror ikke folk skjønner hvor bra tilbudet faktisk er. Jeg har dessverre ikke lov til å si hvor bra det er. Men jeg vet at ingen noensinne vil se et så bra tilbud igjen.

Jeg brenner etter å få si hvor bra det er, men kan ikke det :-)

Det er nesten så man burde kjøpe 10 hver... hvis man har råd.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg er veldig takknemlig for innsatsen og engasjementet ditt, Theo.

Muligheten til å få, i mine øyne, det råeste kabinettet tilgjengelig til en redusert pris, blir for dumt å ikke bli med på. Er sikker betaler, og gleder meg til å få det :)

Tok også med tilleggsbestillinger i mailen jeg sendte. Har ikke helt fått med meg hvordan vi skulle håndtere dette. Har du fått no klarhet i det, Theo ?

Lenke til kommentar

Hei Guffen, og takker :thumbup: (burde få et gratis kabinett snart av Microplex :tease:) hehe neida ;).

Tilleggsvarer har jeg forstått at man bestiller selv fra webutikken og gir beskjed om at det skal sendes sammen med Kabinettet.

Hvordan Microplex i praksis gjør dette er jeg ikke sikker på. Men hvis det sendes i oppkrav betyr det at de gir dere gratis frakt for denne biten!

Men jeg skal få en full avklaring på det og poste det her.

NB!

Jeg skal også avklare om det er mulig å hente varene på lageret for de som har mulighet til det, for å spare frakt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har en sånn VISA Electron-konto som jeg har tenkt å betale med. Noen som vet om det kommer til å bli noe problemer med det, eller har det ingenting å si på kontoen, bare kortet?

Også en ting til, hvis det er noen som vet da: Hvor lang tid tar det å overføre penger fra en konto til en annen via nettbank? Skjer det med en gang, eller skjer det ikke noe før mandag? (Mamma e ikke hjemme no, så kan ikke spørre)

Sender mail så snart som mulig. :)

Lenke til kommentar
Jeg har en sånn VISA Electron-konto som jeg har tenkt å betale med. Noen som vet om det kommer til å bli noe problemer med det, eller har det ingenting å si på kontoen, bare kortet?

Også en ting til, hvis det er noen som vet da: Hvor lang tid tar det å overføre penger fra en konto til en annen via nettbank? Skjer det med en gang, eller skjer det ikke noe før mandag? (Mamma e ikke hjemme no, så kan ikke spørre)

Sender mail så snart som mulig. 

visa electron har ikke nummer forran på kortet ergo.. kan ikke brukes med betaliger over f.eks komplett, psdata osv osv osv

det tar ca 1-2dager å sende penger. (offline i helgen)

Lenke til kommentar

Kort? Nettbank? Giro?

Timing av betalingen er viktig for å unngå unødige forsinkelser

Det som er viktig er at uansett hvordan du betaler, så skjer det ingenting før pengene fysisk er hos mottager.

Overføring fra en konto til en annen innenfor samme kontoeier skjer med en gang. Fra en kontoholder(person) til en annen, eller en annen bank, tar ca. et døgn.

Alle overføringer skjer kl. 17:00 på hverdager i alle banker og registreres på mottakers konto neste arbeidsdag.

- Dvs. betaler du via nettbank på mandag kl. 16:00 så er betalingen registrert på mottakers konto på tirsdag, evt. mandag kveld(hvis man ser teoretisk på det).

- Betaler du via nettbank på mandag kl. 19:00, så overføres den ikke før tirsdag kl. 17.

- Betaler du via nettbank på fredag kl. 16:00 registreres den på mandag.

- Betaler du via nettbank på fredag kl. 18:00 registreres den på tirsdag.

Ergo er det dumt å betale på fredager, fordi du låner bort pengene ekstra dager. Dette fordi pengene går ut av din konto, men ikke inn på mottakers før flere dager etter.

Det er ikke som enkelte banker sier, at de overfører penger også på lørdag kl. 13. Familie jobber i banktjenester så i know ;). BBS(Bankenes betalingssentral) har sikkert mer informasjon.

Valent:

Takk for at du avklarte den :-).

NB! Kort?

Husk at dere kun får et kontonr. Skjønner ikke hvordan dere skal betale med et kort da?

Det finnes mange betalingstjenester på nett man kunne benyttet. Men disse koster mer enn 10,- pr. transaksjon. Ellers hadde jeg undersøkt hvorvidt vi kunne betalt via en netpay tjeneste eller noe slikt. Men som sagt det koster penger å ha slike tjenester.

Kanskje det er noen uavhengige tjenester som formidler kortbetaling? Slik at man kan betale med kortet sitt til det nevnte kontonr? Hvis noen vet om slike kan de jo postes her.

Men husk å sjekk hvor lang tid det tar før betalingen kommer frem. Vi kan ikke vente en uke på alle betalinger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
jepp - bare betal kjapt .. på mandag eller asap.

Selvsagt:) Skulle gjerne hatt kabinettet igår selv jeg! Keen på å få det fort som resten tipper jeg!

Må få lov til å takke theo jeg også for et utmerket initiativ og arbeidsvilje for å få dette sammen! Tusen takk!

Lenke til kommentar

Orket ikke lese igjennom alle postene

Gjelder tilbudet til søndag?

Når skal pengene være betalt inn?

Gjelder garranti også på dette tilbudet?

Hvor mange er intresserte i et slikt tilbud? Har sett to lister, men forstår ikke driten.

Takk for svar. Jeg må si at slike groupbuys burde vi så absolutt få til flere av ;) Fint intiativ.

Lenke til kommentar
Gjelder tilbudet til søndag?

Ja, du må ha bestemt deg til søndag.

Når skal pengene være betalt inn?

Du bør vel betale fortest mulig, på mandag senest?

Gjelder garranti også på dette tilbudet?

Ehm, spør Theo343

Hvor mange er intresserte i et slikt tilbud? Har sett to lister, men forstår ikke driten.

Akkurat nå er det 16 personer(17 kabinett) som er interessert. Listen som står i første innlegg er den som gjelder. Den andre listen er den listen over de som var interessert før første forhandling.

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...