Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Svarte. Det opprinnelige tilbudet var jo konge... Skulle slått til med én gang. Men nei... Ser ikke ut til at det blir mer enn 200 kr i rabatt nå, så da må jeg melde pass. Virkelig synd.

Det var synd ikke flere så det da :-). Kun 21 av 60 påmeldte likte "konge prisen".

Men det er fortsatt ikke umulig å klare å komme opp i 35-50 stk. igjen. Snøballen ruller fortere jo større den blir ;).

Helgen kan nok gi oss den dytten som skal til for å komme opp i konge prisen igjen ;).

Men da må folk melde seg på. Kom igjen :thumbup:

Er vi 20-25 før helgen tror jeg dette kan gå veien.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen stillegående 120mm vifter å anbefale som jeg kan montere på viftesstyringen? Helst ikke så altfor dyre.

På viftestyringen? Mener du vifter i kabinettet, eller på selve styringen? Hvis det e kabinettvifter det e snakk om så trenger du jo ikke å kjøpe nye vifter... de e jo ganske stille de som allerede er i kabinettet, og med viftestyringen blir de jo enda stillere.

Hvis det e til selve styringen, så e jo Papst sine ganske stille.

Theo343: Kan du være så vennlig å rette nicket mitt? Fra PCXtray til PCXray. ;):p Takk

EDIT: Søndag høres fint ut. Då må eg bare få mamma til å overføre noen penger til brukskontoen min. E det med konto eller kort det betales, eller på andre måter? :dontgetit:

Har viftestyring liggende på posten, så vil jeg ha kabinettviftene koblet til denne. Viftene som følger med har jo støynivå på over 30db, noen som er altfor høy, så derfor tenkte jeg å kjøpe noen vifter som har bedre flyt på lavere turtall.

Men kansje jeg skal teste de som følger med på viftestyingen før jeg eventuelt kjøper nye, men da blir det jo dobbel frakt igjen...hmmmm

Lenke til kommentar

Litt klønete spm. Altså hvis det viser seg nå til søndag at f.eks 27 folk skal ha kabinettet. Blir det bestillt en stor felles bestilling på søndag? Eller skal være og en gjøre en bestilling og vise til "forumpris". Jeg tenker på selv ihvertfall, jeg får ikke lønn før på onsdag. Så jeg bare lurte litt generelt rundt, hva som skal gjøres med penger. Og JA jeg er 99% sikkert med, venter bare helt til siste liten her for å bli 100% sikker :D

Lenke til kommentar

Då e vi oppe i 17 visst Lord Hassan blir med :w00t: .

Men bare et spørsmål til Theo343:

Du sa at vi kanskje kunne få betale med oppkrav visst det var rundt 15-20stk. Har du fått noe mer info på dette, eller e det bare forhåndsbetaling som e aktuelt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...