Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Svarte. Det opprinnelige tilbudet var jo konge... Skulle slått til med én gang. Men nei... Ser ikke ut til at det blir mer enn 200 kr i rabatt nå, så da må jeg melde pass. Virkelig synd. Det var synd ikke flere så det da :-). Kun 21 av 60 påmeldte likte "konge prisen". Men det er fortsatt ikke umulig å klare å komme opp i 35-50 stk. igjen. Snøballen ruller fortere jo større den blir . Helgen kan nok gi oss den dytten som skal til for å komme opp i konge prisen igjen . Men da må folk melde seg på. Kom igjen Er vi 20-25 før helgen tror jeg dette kan gå veien. Endret 20. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Snøballen ruller fortere jo større den blir . Det er ikke helt sant - det som er sant, er at snøballen ruller fortere jo brattere bakken er... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hehe *løfter på brettet Rayline står på* Men nærmer vi oss 20-25 tror jeg flere vil ønske å være med fordi da er ikke the big prize så langt unna lenger. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen stillegående 120mm vifter å anbefale som jeg kan montere på viftesstyringen? Helst ikke så altfor dyre. På viftestyringen? Mener du vifter i kabinettet, eller på selve styringen? Hvis det e kabinettvifter det e snakk om så trenger du jo ikke å kjøpe nye vifter... de e jo ganske stille de som allerede er i kabinettet, og med viftestyringen blir de jo enda stillere. Hvis det e til selve styringen, så e jo Papst sine ganske stille. Theo343: Kan du være så vennlig å rette nicket mitt? Fra PCXtray til PCXray. Takk EDIT: Søndag høres fint ut. Då må eg bare få mamma til å overføre noen penger til brukskontoen min. E det med konto eller kort det betales, eller på andre måter? Har viftestyring liggende på posten, så vil jeg ha kabinettviftene koblet til denne. Viftene som følger med har jo støynivå på over 30db, noen som er altfor høy, så derfor tenkte jeg å kjøpe noen vifter som har bedre flyt på lavere turtall. Men kansje jeg skal teste de som følger med på viftestyingen før jeg eventuelt kjøper nye, men da blir det jo dobbel frakt igjen...hmmmm Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Du kan kjøpe vifter på Microplex og få med på samme frakt, hvis du er sikker på at de er for dårlig. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Evnt. returnere dem med angrefristen vis de som følger med viser seg å være gode nok Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har ikke noe tidspress på meg, kan kjøpe på dagen eller evt. vente til vi blir noen flere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Da er vi 15! Første milepæl! Så satser vi på å bli 35 eller fler tom midnatt på søndag. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Søndag/mandag ser bra ut for min del også! Vil alle få kabinettet sitt iløpet av neste uke da tror du theo? Det hadde vært fantastisk om det gikk! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 heh.. håper vi blir mer en minst 35 til søndag, eller så må jeg snylte penger av foreldre på den siste 100lappen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Søndag/mandag ser bra ut for min del også! Vil alle få kabinettet sitt iløpet av neste uke da tror du theo? Det hadde vært fantastisk om det gikk! Det kommer ann på om de fortsatt har mange nok på lager når vi "får ut fingern" Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det er nok enkelte som synes det er godt å "ha fingeren der"......... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det kommer ann på om de fortsatt har mange nok på lager når vi "får ut fingern" Håper virkelig på det Hadde vært ålreit! Klar for finger uttrekk nå! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 finni ut noe mer ang betaling? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Lord Hassan: Hva tenker du på? Det som står er det som gjelder. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Litt klønete spm. Altså hvis det viser seg nå til søndag at f.eks 27 folk skal ha kabinettet. Blir det bestillt en stor felles bestilling på søndag? Eller skal være og en gjøre en bestilling og vise til "forumpris". Jeg tenker på selv ihvertfall, jeg får ikke lønn før på onsdag. Så jeg bare lurte litt generelt rundt, hva som skal gjøres med penger. Og JA jeg er 99% sikkert med, venter bare helt til siste liten her for å bli 100% sikker Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 THEO: Du, han kompisen min ville være med allikevel, så da kan du notere 2 stk utenfor mitt navn på førstesiden...........:-) Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Då e vi oppe i 17 visst Lord Hassan blir med . Men bare et spørsmål til Theo343: Du sa at vi kanskje kunne få betale med oppkrav visst det var rundt 15-20stk. Har du fått noe mer info på dette, eller e det bare forhåndsbetaling som e aktuelt? Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tror dere gjør lurt i å bestille med noen papst-vifter i tillegg. De viftene som følger med er ikke SÅ støysvake som Lian-Li skal ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå