Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spør igjen.

Når vil vi kunne bestille dette kabinettet? Jeg kan som sagt ikke vente så altfor lenge, så jeg vil gjerne ha en tidsfrist.

Enig :) Litt enklere for andre å forholde seg til tilbudet hvis man har en tid å forholde seg til!

Jeg syntes 15 høres fornuftig ut, da dette virker som et mer fornuftig tall med tanke på -seriøse- kjøpere, og ikke er av de som nøler osv. Hva sier du Theo?

Lenke til kommentar

Der fikk jeg påmeldingen din abit, så alt ser ut til å virke som det skal :-).

Så sandt noen ikke sender gjennom smtp servere som er registrert i div. RBL skal jeg få mailen.

Men skal vi holde en avstemning på om vi skal gå for 15, eller fortsette til 35? Husk at vi klarte å skaffe 55 stykker bare på 2 helgedager.

Så jeg tror vi kanskje kunne klart å få med 35 stykker hvis vi sto på til helgen. Så kan jeg evt. forsøkt å få til en ordning for han som må ha før 25.

Er det greit for alle at vi kjører løpet frem til mandag? Så tar vi status? tror helgen kan gjøre mye.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Så lenge det blir slik at microplex får sendt kabinettene før neste helg er det greit for meg. Skal klare å holde igjen mitt kabinett et par dager ekstra om det er nødvendig, så da er ikke fristen på den 25 så viktig om det blir sendt ut før helgen, eventuelt senest neste mandag. Men da må jeg ha en garanti på at det blir sendt ut den dagen.

Noen stillegående 120mm vifter å anbefale som jeg kan montere på viftesstyringen? Helst ikke så altfor dyre.

Lenke til kommentar
Noen stillegående 120mm vifter å anbefale som jeg kan montere på viftesstyringen? Helst ikke så altfor dyre.

På viftestyringen? Mener du vifter i kabinettet, eller på selve styringen? Hvis det e kabinettvifter det e snakk om så trenger du jo ikke å kjøpe nye vifter... de e jo ganske stille de som allerede er i kabinettet, og med viftestyringen blir de jo enda stillere.

Hvis det e til selve styringen, så e jo Papst sine ganske stille.

Theo343: Kan du være så vennlig å rette nicket mitt? Fra PCXtray til PCXray. ;):p Takk

EDIT: Søndag høres fint ut. Då må eg bare få mamma til å overføre noen penger til brukskontoen min. E det med konto eller kort det betales, eller på andre måter? :dontgetit:

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

PCXray:

Hehe sorry, aner ikke hva jeg tenkte på. Rettes.

Svortevik:

Betingelsen var at vi måtte forskuddsbetale, og jeg måtte tilrettelege formaliteter rundt det slik at det skulle bli ordnede i former.

Jeg får microplex til å gi mer spesifik informasjon om det på mandag.

Lenke til kommentar

De mest stillegående 120mm viftene du får tak i som jeg vet er SilentX viftene som er å få kjøpt på www.vendur.no og www.coolnsilent.no, disse kan du i tillegg bruke styring på. Dette er da ikke nødvendig siden dem er så stille like vel. Prisen er det eneste som utsetter disse viftene, er du ikke interessert i å betale så mye for dem er det papst som er best.

Håper det hjalp litt, finnes sikkert andre vifter også, men disse skal være av meget god kvalitet! :yes:

Lenke til kommentar

Det kan være jeg får til en deal på det siden vi er ca. 15 nå. Men vi får se hvordan det blir over helgen.

Men uansett så har jeg en dialog i gang rundt dette. Men så langt så står betingelsene slik de er satt opp. Men mye av dette er fordi de ikke har kort handel og ikke ønsker å få en drøss uavhentede pakker i retur. Noe jeg kan forstå.

Men vil man ha Lian-Li PC6277 så vil man :)

Valent:

Vi tar en oppsummering på søndag kveld/mandag morgen. Så ser vi hva vi får til.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...