Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lord Hassan, siden du stiller det spørsmålet her og ikke i en annen tråd.

1. Skal du være med på prosjektet?

2. Her er et forslag til en PSU som er 16dBA og 400W

http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...entID=NX%2D4090

3. Ikke ta slike spørsmål i denne tråden hvis du ikke skal være med på prosjektet.

Spørsmål og innlegg som helt klart ikke har med prosjektet å gjøre vil bli rapportert. Spesielt fordi tråden er stor nok som den er.

NB!

Hvis noen har sendt e-mail og opplever at de ikke kommer frem via HW. Så si fra så skal jeg publisere adressen så man forsøke å sende fra sin egen e-post.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å slenge meg på her, men har blitt litt i tvil med tanke på den kommende BTX standarden. CM Stacker støtter jo dette.

Alternativene mine er:

Stacker + OCZ PSU - begge klare for BTX

6277 + BZerk PSU

Hadde jo vært greit å hatt utstyr som er klart for BTX når den tid kommer. Når vil egentlig BTX gjøre sitt inntog for fullt?

Regner egentlig med at jeg kommer til å ende opp på 6277+bzerk. Hardt å motstå et så lekkert kabinett.

Er det noen som vet om det er plass til 2 stk radiatorer i topp på 6277? Av typen som kommer med BigWater settet. Dette har MYE å si for meg.

Får jeg svar på dette så får Theo343 en til på lista si. Flott initiativ forresten! Stå på!! :D

Lenke til kommentar

Du kan skjære ut et nytt hull i toppen uten problemer(tror eg), og dette vil ikke synes fordi dekslet oppå dekker dette. Ja, det er plass til to radiatorer, eller en dobbel-radiator .

Har man behov for en større radiator er det ikke store modifikasjonen som skal til. For å lage plass til for eksempel en EVO 240 eller en BIX-II trenger man ganske enkelt å lage et nytt hull på oversiden av det originale. Luftfilteret og dekselet vil fremdeles dekke over begge hullene og skjule alle tegn til en "stygg" radiator, da mister man ikke noe av det estetiske heller :)

EDIT: Ville gått for 6277+BZerk PSU :D

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Absolutt lov å spørre om ting som man trenger å vite for å bli mer sikker på kabinettet. Beklager hvis jeg virket uklar på forrige punkt om det :thumbup:

Et alternativ for en 240 radiator er nede. Du kan flytte strømknapp/hdd modulen oppover så skyver du radiatoren under. På bånnplata har du god plass til en 240, kanskje også en 360.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Valent.

Det var godt tenkt, men kan gi feil signaler. Men ellers takk for innsatsen. :thumbup:

Den eneste mailen jeg har fått av deg i det siste er:

18.01.05 00:25 JA Valent - 6277 VIDER FORH ( From Forum )

Men det er kun de som blir sendt som forklart på førstesiden som blir talt opp. Jeg fikk en der "videre forh", men som sagt er ikke dette videre forhandlinger. Enten med eller ikke med.

Kan du kikke på førstesiden og se hva du skal gjøre? Så skal jeg gladelig føre deg opp :).

Hvis du har gjort det så legg ut kopi av sendt mail, som videresendt viser den, her så skal jeg følge opp saken.

EDIT:

Jeg har faktisk mottat 10 stk "videre forhandlinger" den 18.01 samt 1 19.01. Er disse feilsendt? I såfall send en ny som forklart på 1. siden!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Galt med gmail mener du da?

Kan du ikke bare paste inn den sendte mailen din med adresse og alt? Men det kan også være at HW.no funksjonen hikker.

Sendte du fra HW eller egen e-post?

EDIT:

Jeg setter deg opp på lista, men det kunne vært fint om vi 2 sjekka ut dette litt videre, slik at vi ikke faktisk mister påmeldinger.

Ellers videresender jeg automatisk mail fra 3 andre kontoer til samme gmail konto og forløpig har det aldri vært inkonsistens mellom disse.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

theo343: Jeg er interessert som fy jeg, følte meg truffet her :D Men jeg har ikke vannkjøling, og skal ha et stillegående system. Så er et poeng for meg å finne et psu som er stillegående. Resten ordner jeg, hvis ikke kan jeg kjøpe mange andre kabinetter som er dempa etc. Men er grisehypp på det her, må gjøre litt research bare. Så dukker det nok opp en "go-6277" snart :D

Lenke til kommentar

den risken får du ta.. altså hvis du kun vil være med om det er 50 så får kanskje theo lange en ny liste med navn for de som blir med hvis over 50, sånn at vi vet sånn ca hvor mange flere som trengs.. i tillegg til den lista over de som er med uansett :)

Lenke til kommentar

Lord Hassan:

Hehe, bra. Anbfaler å høre litt mer på "Elektronikk og PSU" forumet også. Så finner du nok det perfekte. Kommer ikke på noen flere nå i farten. Men det beste måtte være en som kun har 1stk. 120mm vifte uten vifte i bakant, men bare riller.

Vet om bla. NorthQ 4001 Silent(sort), MEN, de har fått en del kritikk for å være dårlig. Bzerk ser bra ut. Men sjekk litt på nevnte forum :).

Lucifer/Valent:

Vi holder oss til den lista som er nå. Det å ha flere lister med "noen kanskje der og her" fungerte dårlig. Så nå må vi gå for de som er med uansett, ellers blir det frafall som smitter resten.

Da er det bedre å gå med de som er sikre kjøpere. Om man får 200+100 eller 400+100 i avslag... begge er meget gode avsalg.

Skulle gjerne hatt deg med Lucifer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...