ATWindsor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ugh, unødvendig spamming, akkurat slik man ikke trenger AtW Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Virker iallefall mindre seriøst når et tilbud blir lagt ut på denne måten. Bruktmarkedet Rscue Ja, jeg må nok si meg enig med deg der - ikke et helt heldig valg........selv om tanken bak er god........:-) Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Den annonsen synes jeg var en solid undergraving (hvis ikke jeg er litt på viddene i ordboka nå) av forumets og bruktmarkedets intensjon. Dette er ikke et brukt kabinett, det er ikke bruker som selger det og det er heller ingen garanti for verken pris eller at man i det hele tatt skal få tak i noe. Synes ikke den annonsen skulle vært satt opp. Vi som er interesserte om prisen blir lavere kan jo ikke skrive oss opp på listen i tilfelle dere plutselig bestemmer dere for å bestille. Beklager, men er ganske skeptisk til tidsfristen for tilbudet. Har lyst på det for max 1395,-, og det får man jo til bare man venter, ikke noe problem.. Jeg får faktisk vannkjøling imårra(skryteskryte ), men har ikke dårlig tid fordet. VIL HA LIAN-LI Endret 19. januar 2005 av Beetlebum Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Ugh, unødvendig spamming, akkurat slik man ikke trenger AtW Jeg forstår ikke hvorfor det er gjort at man legger det ut på bruktmarkedet. Kan ansvarlig vennligst fjerne det derfra? Det vil som noen sier undergrave prosjektet, samt gi mat til noen som ønsker å stikke stokker i hjulene. Så fjern annonsen så går dere opp forslag her i tråden før dere setter de ut i live. Ok? Men bra at dere viser initiativ, men luft de her først . EDIT: jeg er også interessert i å høre om det var en av oss på listen(send meg en PM for) avklaring som gjord dette, eller om det var noen som er mot prosjektet. Hvis jeg ikke mottar en PM er det ikke vi som står bak det. EDIT: Valent, kan du fjerne bruktannonsen? Tanken var god, men blir litt feil Så at navnet ditt stod i annonsen. Ellers er flott bilde du hadde lagt opp :-) Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Den annonsen synes jeg var en solid undergraving (hvis ikke jeg er litt på viddene i ordboka nå) av forumets og bruktmarkedets intensjon. Dette er ikke et brukt kabinett, det er ikke bruker som selger det og det er heller ingen garanti for verken pris eller at man i det hele tatt skal få tak i noe. Synes ikke den annonsen skulle vært satt opp. Vi som er interesserte om prisen blir lavere kan jo ikke skrive oss opp på listen i tilfelle dere plutselig bestemmer dere for å bestille. Beklager, men er ganske skeptisk til tidsfristen for tilbudet. Har lyst på det for max 1395,-, og det får man jo til bare man venter, ikke noe problem.. Jeg får faktisk vannkjøling imårra(skryteskryte ), men har ikke dårlig tid fordet. VIL HA LIAN-LI Hvilken tidsfrist snakker du om? Har du lest første post? Vi har ingen tidsfrist men ønsker å oppnå så mange som mulig for best mulig pris Men det blir ingen pris før folk er villige til å melde seg på og stå for det. Den som trekker seg ødelegger for andre. Les førstesiden. Kom igjen folkens Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hmmmmmmmm.....skulle det vise seg at dette tilbudet faller i fisk (noe jeg absolutt ikke håper), tror jeg mitt neste kabinett blir dette: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=44299 Det synes jeg er dritstilig - og noe helt utenom det vanlige. Ser ut som det er ganske stort også. http://www.thermalrock.com/chassis/circle/circle.htm http://www.thermalrock.com/images/chassis/...edViewFinal.jpg Endret 19. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det ligner veldig på Silverstone kabinettene innvendig. Er det mod'ede sådane? men ellers har vi en tråd for alternative kabinetter i kabinett forumet Personlig er jeg litt skeptisk til den måten å innordne interiøret på, samt slik de nye Lian-Li gjør. Men det kan være fordi det ser feil ut, men blir annerledes når man forsøker seg på det og har det foran seg. Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Å sorry, mente ikke tidsfristen, heller "tidsfristen"... Hehe. ER ingen tidsfrist, men hvor lenge KOMMER man da isåfall til å vente? Bestillingen holdes åpen så lenge som mulig uten å miste noen. Bli med! Som sagt, burde ikke være noe prob å komme opp 50 stykker, bare ta tida til hjelp...? (nb! kabinettene er på lager hvis vi er raske!) MEN, det kan virke som - som Marius tidligere påpekte - at det plutselig kan komme til et kjøp, uten at jeg kanskje er villig til å gå så høyt som det salget tilsier. Kunne tenkt meg 39stk til, ikke 26 eller 6, hehe. Mulig det er jeg som er fryktelig treig nå som det begynner å mørkne... Endret 19. januar 2005 av Beetlebum Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 vel.. bare 100 kr billigere er jo mindre en du ha måtte ut med om du skulle kjøpt det på egen hånd, så om du hadde tenkt å kjøpe det uansett så er jo igrunn saken biff? har tro på at vi kan få mer med oss om bare nok folk får vite om det.. men får litt inntrykk av at dette virker litt uorganisert... er det bare meg? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tror Theo har rimelig god kontroll på dette jeg - det er bare vi andre som er litt i "øst og vest" og på alle "knauser og topper"..........:-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Beetlebum, et poeng.. godt dere passer på meg . Og ikke glem at det følger med 100,- i avslag på frakt og pakking samt ekstra varer da . Så det er 100 + 150 200 + 150 300 + 150 osv. i total rabatt Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er to ting som er morsomt her. Det første er hvor mange av de interesserte som faktisk dropper ut. Det andre er at det blir mer og mer morsomme edits av topic . Til sist vil jeg si, og flame i vei, kvantumsrabatter på pc-utstyr vil aldri ta av i dette forumet. Jeg tviler iallefall _sterkt_ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Alastor: Tok det ikke som mobbing, men var vel da litt lei av unødvendige kommentarer Absolutt trøtt etter å være oppe om natta med små barn som ikke sover pga sykdom. Endret 20. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg synes egentlig det tilbudet dere fikk var et godt tilbud, svært godt. Men folk her forventer enorme rabatter, og derfor så droppet de ut da de ikke var fornøyd. Derfor er det jeg mener at slikt som du prøver på nå aldri vil bli noe stort her. Folk forventer for mye, og dropper ut for lett. Er ikke din feil det. Jeg sa dere aldri ville klare å skaffe så mange kjøpere, du skaffet kanskje 60 interessenter, men hvor mange av de holdt seg til interessen senere? Du har skaffet ca 10 kjøpere Er ikke meninga å sitte og mobbe deg eller slenge dritt, så om du oppfattet det slik, så er du nok trøttere enn meg . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg synes egentlig det tilbudet dere fikk var et godt tilbud, svært godt. Men folk her forventer enorme rabatter, og derfor så droppet de ut da de ikke var fornøyd. Derfor er det jeg mener at slikt som du prøver på nå aldri vil bli noe stort her. Folk forventer for mye, og dropper ut for lett. Er ikke din feil det. Jeg sa dere aldri ville klare å skaffe så mange kjøpere, du skaffet kanskje 60 interessenter, men hvor mange av de holdt seg til interessen senere? Du har skaffet ca 10 kjøpere Er ikke meninga å sitte og mobbe deg eller slenge dritt, så om du oppfattet det slik, så er du nok trøttere enn meg . Ja, jeg er litt enig, folk hadde kunstig høye forventninger, tildligere i tråden så skrev jeg at jeg synes det var glat av meg å melde meg på da kabinettet ikke var aktuelt for meg før det gikk under 1000 kr, noe jeg fant usannsynlig. Men det virket ikke som folk hadde den helt store forståelsen for den tankegangen. Får håpe dere klarer å bygge opp en skikkelig database av kjøpere igjen. AtW Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hmmmmmmmm.....skulle det vise seg at dette tilbudet faller i fisk (noe jeg absolutt ikke håper), tror jeg mitt neste kabinett blir dette: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=44299 Det synes jeg er dritstilig - og noe helt utenom det vanlige. Ser ut som det er ganske stort også. http://www.thermalrock.com/chassis/circle/circle.htm http://www.thermalrock.com/images/chassis/...edViewFinal.jpg Hadde de CD storage greiene i front heller vært 120mm vifter, hadde det vært noe å satse på, ja.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Vi hadd 21 kjøpere på prisen til 1.395,-, viktig korreksjon. Men siden det gjaldt ved 50 stk. så hoppet ytterligere 10 av, som jeg ikke helt forstår for hadde disse 21 blitt stående hadde det vært letter å nå reelt 50 interesserte. Det som er litt synd er at man ikke ser hvor bra tilbudet faktisk er . Dette tilbudet tilsvarer omtrent halv pris på stacker. Jeg vet hvorfor men kan ikke si det. Derfor endret jeg topic'en til det sistnevnte. Endret 20. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) jaja kjør på.. tror dette går bra edit: hva har man å tape på å melde seg på om man er interisert! Ingenting! enten går det og du får kabinett av høy kvalitet billigere en vanlig, eller så er det som om ingenting har skjedd.. verre er det ikke Endret 20. januar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jepps. Men melder du deg på må det være fordi du er villig til å kjøpe på alle pristrinnene, slik at ikke 10 stykker trekker seg fordi vi er på 44. Da ødelegger man for andre . Og kommer vi over 40 men ikke 50 skal jeg forsøke å forsøke å få 50 prisen. Men stå på så vi får med flere EDIT: Ang. den bruktannonsen. Noen som har sett Valent? Den ser ikke så bra ut med alle skrivefeilene og slik, det kan gi dårlig reklame. Kan noen forsøke å få tak i Valent? Endret 20. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Absolutt trøtt etter å være oppe om natta med små barn som ikke sover pga sykdom. Oi......vi blir visst mer og mer like vi. Jeg kjenner til den situasjonen der. Jeg har en gutt med særdeles vanskelig regulerbar epilepsi og i tillegg CP. Kan med hånden på hjertet si at vi (jeg og dama) ikke har hatt god/tilstrekkelig nattesøvn de siste 3 årene..............et slit............men,men - such is life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå