DarkStarr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg syns muligens http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7ASCAND]dette[/url] kabinettet hadde vært veldig fint til vannkjøling... hadde jo vært artig og sjekke hva vi kunne fått det for? ihvertfall for oss med små lommebøker Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Denne tråden dreier seg nå kun om 6277. Lese 1. siden, ikke hele tråden for pris. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 du theo343 ka koster det ? har ikke hatt tid og lese hele posten ! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 LES FØRSTE SIDEN DA MANN!!! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 du theo343 ka koster det ? har ikke hatt tid og lese hele posten ! Ordinær pris = 1795,- Frakt = over 200 kr vertfall Om vi får så og så mange personer med, så får vi så og så mye rabatt: 15 - 35 stk. = kr. 200 rabatt 35 - 50 stk. = kr. 300 rabatt 50+ stk. = kr. 400 rabatt 100 stk = kr. 4-5xx rabatt Frakt blir 150 kr, MEN vi må betale når vi bestiller, og kan ikke betale via oppkrav. Dette tror jeg ikke er noe problem for de med visa eller nettbank.. Eller de som har greie foreldre Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det kommer ny spennende informasjon om dette prosjektet i morgen! Så følg med, og få med flere folk . Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (nb! kabinettene er på lager hvis vi er raske!) Vet du kor mange som e på lager? Hadde vært litt fint med kabinettet til 16. feb., da eg får vannkjølingen den dagen Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er det bare meg som fortsatt har trua på 50+ som er interessert?? Hvis det samles folk fra alle fora burde det jo ikke være så fryktelig vanskelig?! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (nb! kabinettene er på lager hvis vi er raske!) Vet du kor mange som e på lager? Hadde vært litt fint med kabinettet til 16. feb., da eg får vannkjølingen den dagen Hvis vi får takk i folk litt kvikt så skulle nok det gå bra. Men hvis lageret tømmes mens vi innhenter folk så er det vanskelig å si. Vet ikke hvor mange som er på lager, men hvistnok en del. Men de selger godt av det også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Er det bare meg som fortsatt har trua på 50+ som er interessert??Hvis det samles folk fra alle fora burde det jo ikke være så fryktelig vanskelig?! Du må gjerne bidra til det. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Om vi kommer opp i 15 stk i løpet av morgendagen, er det da muligheter for å bestille det til den prisen da? Jeg må bestille senest lørdag, endten det er tilbud på det eller ikke, så om der ikke ligger noe konkret innen den tid må jeg trekke meg fra listen. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Må bare se om eg har forstått riktig her: Hvis vi blir f.eks. 20stk, så får vi rabatt på 200kr, altså 1795-200=1595,-. E dette inkl. frakt, eller blir det 150 i tillegg? Også spørsmål om selve kab.: Følger det med bracket for HDD med vifte? Lian Li aluminium drevramme tilsvarende den som leveres med PC3077 og PC6077 kabinettene Er PC6077 hele serien liksom? Bare få en oppklaring på dette (Tror egentlig det følger med, hadde vært rart visst ikke...) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 - 6277 er bygget på 6077, men kun litt dypere og et par andre endringer. - Det følger med en slik 3-in-2 drevramme som også inneholder strømknappen etc. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg skjønner ikke helt, skal dere kjøpe når dere blir 15 stk, eller har dere noen "frist"? Eller skal dere prøve å samle så mange som mulig? Har dere det travelt? Vi som er interesserte om prisen blir lavere kan jo ikke skrive oss opp på listen i tilfelle dere plutselig bestemmer dere for å bestille. Har du informasjonen og sparer den til i morgen, eller får du den i morgen? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) im in.. hvis noen vil kjøpe mitt gamle kabinett (ta kontakt) edit: fjerna mye dr*t edit: enig med marius har dere hastverk.. spes du theo.. Endret 19. januar 2005 av Valent Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Valent/marius: Spes meg? Har jeg sagt det? Hva står det i 1. post da? Har snart holdt på en uke, så jeg har det ikke travelt . Jeg er interessert i å få best mulig tilbud for alle. Marius: Jeg får informasjon i løpet av morgen dagen som kanskje kan bidra positivt til saken. Men jeg håper vi kan skaffe fler interessenter uansett hva jeg får informasjon om i morgen. Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har hastverk da jeg må sende mitt nåværende kabinett den 25, så da må ett nytt ikke være så langt unna. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det er kun èn viktig ting i slike saker som dette, og det er at folk må bare skrive seg opp som interesserte. Man kan jo ikke slette seg fra lista pga. at man oppnådde kun (i noens øyne) 500 kr. i avslag. Det er om å gjøre at vi blir flere og flere som er med på å drive prisen nedover - er det så vanskelig å skjønne? Hvis vi hadde vært mellom 50 og 100 stykker, er jeg sikker på at Microplex hadde droppet prisen (tilbudet) enda et hakk eller to. Man må ikke bare gi opp i begynnelsen før prisforhandlingene har startet ordentlig. Hvis interessen er stor nok, blir prisen tilsvarende lav. Men hvis folk tror at man skal få 6277 til 1000- lappen, ja da tror jeg at de også tror på julenissen. Det får da være måte på avslag også....... Da hadde de i utgangspunktet ingenting på den listen å gjøre....... Man må forstå at det er forskjell på dette kabinettet og et Q-Tec kabinett...... Endret 19. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Og for enda engang å fjerne enhver tvil. Du vil aldri få denne prisen noe annet sted . Dette er faktisk et utrolig once in a lifetime offer! Det bør si alt om hvor god denne prisen faktisk er. Hadde 50 stk eller mer kommet inn i prosjektet igjen hadde vi stått fremfor et historisk kabinett tilbud. Et tilbud du kun vil se en gang på et fantastisk kabinett Jeg har også gjort mye arbeid i bakkant her som vil være synd om går tapt. Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
rscue Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei Ser at det er et jag om å få med mest mulig folk på dette tilbudet og det har jeg full respekt for. Kunne godt å tenkt meg et slikt kabinett til denne prisen selv jeg hvis jeg skulle ha hatt nytt kabinett i dag.. Men synest at det er å gå for lang å reklamere for dette tilbudet igjennom bruktmarkedet for å få med seg mer folk, blir iallefall av meg sett på mer som en ulempe at det blir aventert som denne måten på et brukt marked. Nå er jo jeg ikke så keen på disse pyramide oppleggene som blir lagt ut på bruktmarkedet heller da(free4me eller hva det en heter ) Derfor synest jeg at det er masete at en slik annonse blir lagt ut på bruktmarkedet og som leder folk inn på denne da de tror at det får kjøpt et utrolig billig kabinett, kanskje til og med et kupp. Greit det tilbudet som dere lager nå er jo på en måte et kupp. Virker iallefall mindre seriøst når et tilbud blir lagt ut på denne måten. Bruktmarkedet Rscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå