Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Er vel en smaksak det :) Likte ikke vindu før jeg heller, men nå er det helt ok. Liker å se på alle spenna jeg har brukt og slitt for hehe. Og med vannkjøling får jo dette en ny pen dimensjon.

EDIT:

15 stk. til nå :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har CM Stacker til en filserver. Glimrende til den bruken og mye annet. Men jeg ønsker å gå for Lian-Li "vannkjølingskabbis" :-).

Nimblex:

Jeg tar kontakt med butikkene på mandag formiddag uansett hvor mange vi ender opp med. Men desto fler vi klarer å få sammen før den tid jo bedre er det :-).

Det er nok meget interessant for en butikk å få solgt 25+ slike kabinetter i en fei, samt masse følgesalg av dette :-).

Derfor har du minste anelse om noen i bekjentskapskrets som kunne tenkt seg dette, få de inn her ;).

18 stk. nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Mener å huske at Microplex har vist dette sammen med Mist vannkjøling og en dual 120mm radiator :). Sjekk det ut på sidene deres :).

Men jeg mener å huske at mitt første møte med kabinettet så ble Mist dual-rad foreslått :). Eller om det var testen til ok som nevnte det.

Jeg skal sjekke det opp for deg. Tror i utgangspunktet en dualrad kan få det trangt der. Men 2*120mm går garantert.

Noen andre som vet ang. 240mm radiator?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Utifra tegningen ser det ut som det er to "hull" i toppen av kabinettet.  Noen som vet om det lar seg gjøre med en 240 radiator i det? Er interessert om det går an...

Det ene er selvsagt til PSU... Tenkte ikke på det.

Edit: "Har man behov for en større radiator er det ikke store modifikasjonen som skal til. For å lage plass til for eksempel en EVO 240 eller en BIX-II trenger man ganske enkelt å lage et nytt hull på oversiden av det originale. Luftfilteret og dekselet vil fremdeles dekke over begge hullene og skjule alle tegn til en "stygg" radiator, da mister man ikke noe av det estetiske heller :)"

Fra ok.no sin test. Man må skjære i kabinettet, med andre ord.

Endret av Sasuke-kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...