Rayline TWB Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hvis jeg regner riktig, så er vi p.t. 9 stykker eller noe deromkring.....pøs på, pøs på...........:-) Lenke til kommentar
Valent Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg har en på en måte en spam aktig idè men det blir ikke helt spam.. gå på dagens mest aktive poster, og post der Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg har en på en måte en spam aktig idè men det blir ikke helt spam.. gå på dagens mest aktive poster, og post der Hehe, og hva er ikke spam med det? AtW Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg har en på en måte en spam aktig idè men det blir ikke helt spam.. gå på dagens mest aktive poster, og post der Tror ikke det hadde vært så populært... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) En link fra "kabinetter" til denne tråden hadde vel ikke vært så dumt? Men det er vel kanskje ikke lov å lage egne topic som bare linker til et nytt innlegg på en annen del av forumet. Kanskje en spesial tillatelse? Endret 18. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 En link fra "kabinetter" til denne tråden hadde vel ikke vært så dumt? Men det er vel kanskje ikke lov å lage egne topic som bare linker til et nytt innlegg på en annen del av forumet. Kanskje en spesial tillatelse? Skjønner ikke hva som gjør disse trådene så spesielle at vi kan tillate oss å drive med slikt. Jeg hadde helst sett at folk holdt seg for gode for slik spamming. AtW Lenke til kommentar
Valent Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) det jeg mente med ikke helt spam var at man kunne poste den i en post.. bra eksempel er jo kabientter, eller casemods.. (hva med å lage nye casemods når man har lian li det skal jeg i hvertfall..) edit: skal vi starte en ny post neste mandag eller er det for tidlig? Endret 18. januar 2005 av Valent Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg er med hvis jeg får velge PC31USB - kabinettet. Kan isåfall akseptere 1/2 rabatt, altså 200,- og 150,- i frakt som resten av flokken. Hvis dette er mulig er jeg grønnere enn Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Heisann. Jeg er enig med ATWindsor at vi ikke må starte type spamming for å reklamere for dette. Men vi kan heller reprofilere denne tråden. Jeg skal skrive om forsiden etc. Jeg tar fortsatt imot e-mail for "GO! 6277" husk å skriv nicket, jeg glemte det i 1. post. Men jeg har kun mottatt 3 epost på min gmail konto med "GO! 6277" i emnet så fortsett å send. Jeg skal lage ny navneliste og fytte den gamle over i et annet innlegg, slik at den ikke er forvirrende. Jeg venter også svar fra Microplex i morgen. Lord Hassan: Poenget med fargene var for å så hvor mange som var med nå og hvor mange som var med kun hvis vi fikk lavere priser. Det var en nødvendig måling. Altså fikk jeg 50 grønne kunne vi løse ut avtalen hvis det ikke så ut til at vi kom noe videre. Dvs. 100 kjøpere og bedre pris etc. EDIT: Førstesiden er nå gjort om slik at vi fortsetter for de som vil ha 6277 kabinettet til prislisten, samt at vi ser ann om vi får noen andre tilbud fra leverandøren. Vi lar dette gå utover uken og ser hvordan det går. Hvis du ikke står på listen og du har sendt mail før du ser "edit" tidspunkt i 1. post, sende e-post på nytt. Kan være gmail hikker? EDIT2: forslag for å opplyse brukerne om tilbudet - bruk signaturen din! jeg kjenner ikke regelen for signaturer, men jeg har sett at enkelte reklamerer med "team" ditt og datt. Det man kan gjøre er å linke til kampanjen i sin signatur, slik at der man poster gjør man andre oppmerksom på dette. Men man må da ikke poste kun for å reklamere, men man får med informasjonen hvis man poster. En signatur kan være "Vil du ha tilbud på et Lian-Li kabinett? Se her <link til 1. siden>". Jeg ser ikke at det skulle være noe stort problem med alle andre linkinger man ser i signaturer. Fordelen med signatur er også at den forsvinner når du endrer den . Ergo blir det ikke hengende rundt lenger enn man driver kampanjen! Innspill? Er dette ok? Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
skyline Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvordan kan vi få dette ut til flere folk? helsides annonse i VG? Kanskje litt dyrt dog. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Da er vi i gang med signaturene som kanskje også kan bidra til å gi flere interesserte kjøpere. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Theo: Ja, da hikker Gmailen din. Jeg har sendt mail til deg med Go!, og jeg er ikke på listen din. Før meg opp er du snill. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 enig der.. du kan ha maks 3 linjer i din signatur eller størreskriftstørrelse og 1 linje Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 blir kara på overklokking med og? Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) komplett sletta ordren min , jeg fikk tilbud på noe ram istedenfor så dere må dessverre stryke meg av listen (det er ikke mye poeng i å ha spesial-vannkabinett-dings når man ikke har vannkjøling) Endret 19. januar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har ikke vannkjøling Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 komplett sletta ordren min , jeg fikk tilbud på noe ram istedenfor sådere må dessverre stryke meg av listen (det er ikke mye poeng i å ha spesial-vannkabinett-dings når man ikke har vannkjøling) Kabinettet er ekstremt godt egnet til stille luftkjøling da det har 3*120mm vifte hull hvor du kan kjøre 14-16dBA gode 120mm vifter Og med heatpipe på skjermkortet og en god Zalmann CPU kjøler har du en .....tyyyyyst.... pc Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 og en god Zalmann CPU kjøler har du en .....tyyyyyst.... pc eller en xp120 ? Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 skulle gjerne vært med men jeg er ikke gjort av penger heller (relativt fattig faktisk). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Mr.Menace: Hvorfor meldte du deg på da hvis du ikke hadde penger nok? Oki slettes EDIT: Eh... hvorfor har vi denne samtalen.. du har jo ikke meldt deg på. Har du sett på førstesiden i det siste? Endret 19. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå